Mám takový problém, při přidání na více jak půl plynu nejde Savage do otáček. Chová se úplně stejně jak při ucpané trysce, škube, občas má snahu se rozjet, občas zas jak když ji někdo drží za zadek Už jsem v koncích, karburátor jsem čistil 3x, palivový kohout také, ozvdušnění nádrže OK, Výfuk je original ale předešlý majitel odstranil zadní příčku takže výfuk otevřel, vyrobil jsem novou ale nevím přesný průměr koncové trubky takže jsem volil raději vetší a ani nevím jestli to má na akceleraci nějaký podstatný vliv.
Poradí někdo?
1 reakcí na tento příspěvek Od půl plynu nejde do otáček
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od půl plynu nejde do otáček
to-ny píše: Máte pravdu svíčka je jak uhel, mebrána, pružina na šoupěti je OK to už jsem taky kontroloval, pokud jde o jehlu, myslím že drážky - polohy nemá, ulomená nevím na první pohled se nezdá, dá se někde dohledat jak má být dlouhá? Díky za rady tipy
Ulomenou jehlu poznas a hlavne ona se sama nezlomi.
Zkontrouj si hladinu v karburatoru, bud rozhozenej/deravej plovak. Nebo nestesti jehlovej ventil a mas vysokou hladinu. Kdyz ten jehlovej ventil vyndas, tak nad nim by melo byt sitko, obcas se stane ze nad sitkem je more bordelu a kdyz se pak sitko trhne, tak to tam padaaa padaaa :_)
http://www.motorkari...p;gallery=3132[/img]
Naposledy editováno 17.06.2013 23:18:53
2 reakcí na tento příspěvek Od půl plynu nejde do otáček
1 reakcí na tento příspěvek Od půl plynu nejde do otáček
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od půl plynu nejde do otáček
I při této poloze ale jehla na plováku po naplnění hladiny přítok normálně uzavře, takže zapomenutí kohoutu na PRI žádnou katastrofu ani hlcení motoru nezpůsobí. Něco jiného by to ovšem bylo, pokud by netěsnila jehla plováku - pak by to mohlo až "utopit motor".
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od půl plynu nejde do otáček
Když jsem onehdá kupoval mou Savažku, byl jsem se na ní jeden den podívat a projet a druhý den jsem pro ní jel busem. Majitel mě zdrbal jak malého kluka: jak jsem jí den předem oblézal, neznalý jsem otočil kohout do polohy PRI (jakože co se stane - a ono nic) a nechal tak. No a jelikož jsme byli domluvení, že mi daj novej oil a filtr, chtěli jí nastartovat a zahřát. Prej celý dopoledne - benzín úplně všude - válec, jak to točili tak durch airfiltr, vejfuk. Museli rozebrat, vysušit snad vše. Takže např. v tomto případě plovákový ventil nefungoval. Nejsem si teď jistej, jestli na něco takovýho dokonce neupozorňovali v manuálu (max. doba PRI). V každým případě za ty 4 roky co jsem jí měl běhala jak hodinky a směs (jak jsem psal výše) byla spíš chudá,spotřeba supr, což vylučuje, že by se plovákovka přeplavovala. Udělalo to jen jednou při tom nočním přepnutí na PRI. Jinak samozřejmě co píšeš má logiku.
Takže v Tevém případě se buď náhodou sekl plovák, nebo se otočením kohoutu uvolnil v něm nějaký sajrajt, který uvízl ve ventilu a ten tak přestal těsnit.
Jinak v manuálech se na opomenutí kohoutu v "natékací" poloze upozorňuje běžně, ale už jen z toho důvodu, že kdyby náhodou netěsnily plováky, tak by to utopilo motor. Toto bylo zrádné i u Trabantu, kor pokud musel být zaparkován čumákem do svahu. Potom (horizontální karbec) benzin natekl do karteru, motor pak pochopitelně nečel natočit a při pokusu o nahození rozjetím z kopce dolů vletěl benzin do válců a zpravidla to skončilo ohnutou ojnicí. A přitom stačilo jen nezapomenout po jízdě zavřít kohout.
1 reakcí na tento příspěvek Od půl plynu nejde do otáček
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od půl plynu nejde do otáček
bromep píše: Myslím, že výška hladiny nebude mít až zas takový vliv, že by ti to vůbec nejelo - myslím, jestli ti plovák zavírá (fakt zavírá) o mm výš, nebo níž. to je niance: chudá - střílí, barví kolena, bílá svíce oproti černá svíce, vyšší spotřeba. Měl jsem dost starých čtyřtaktů, kde mi chyběl plovák, jehla v plováku, i plovákovka. Vždy jsem tam něco nabastlil a prostě to jelo +- OK. Sehnáním původních dílů jsem dosáhl pouze optima. Dusilo se to a nejelo pouze pokud tam nebyla tryska a dal jsem tam nějakou zkusmo, nebo byla ohnutá-zlomená jehla šoupátka a nezapadala, nebo jiný tvar jehly - prostě věci mající bezprostředně větší vliv na dodávku benálu do směsi. Ostatně jsem zkoušel i chujoviny, jako co udělá, když za jízdy zmáčknu plovák a přeplavím - z karbce chcalo ven, motorka frčela stejně - prostě přez trysku si brala kolik šlo. Jo, pokud jsem ale sytičovým šoupátkem přivřel vzduch, to už se začla dusit - na stejný množství benzínu míň vzduchu. Píšeš že ti to dělá od půl plynu. Co ti dělá třeba zahřátá do půli plynu když vytáhneš sytič?
1mm samozrejme ne, ale kdyz mas diru v plovaku nebo se ti sekne tak je to treba 2-3 cm A to uz udela hodne. POkud ma cernou svici po ujeti 20-40 km, nedovedu si predstavit cim jinym by to mohlo bejt, to ti neudela ani ucpanej airbox.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od půl plynu nejde do otáček
gugo píše: 1mm samozrejme ne, ale kdyz mas diru v plovaku nebo se ti sekne tak je to treba 2-3 cm A to uz udela hodne. POkud ma cernou svici po ujeti 20-40 km, nedovedu si predstavit cim jinym by to mohlo bejt, to ti neudela ani ucpanej airbox.
Jasně, ale to by mělo vliv už od volnoběhu. Pokud to chyta a do půl plynu jede OK, je to věc vysunutí jehly od půlky do maxima. Zajímalo by mě, jestli to dusí i na plnej plyn, kde už jehla prakticky neplní funkci a vše jde 100% jen tryskou.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od půl plynu nejde do otáček
Projev zpocatku to jelo, volnobeh ok, po ujeti asi 20ti km cim vic plynu tim vic se do dusilo, nakonec samozrejme slus a odvoz motorky domu autem.
V tohle pripade nezapomen ze to ma asi jenom na jednom valci, takze ten projev je jinej, protoze ten zadni valec mu to pri jizde tahne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od půl plynu nejde do otáček
to-ny> Když závada zmizí s plným plynem (úplně zvednuté šoupě), tak tím spíš bych šel po jehle. Když se úplně zvedne šoupě a jehla vyjede z trysky (jehlové), tak už množství benzinu reguluje jen hlavní tryska. Když ubereš plyn, tak se šoupě přivře, ale pokud je jehla kratší, nebo tenčí, než má být, tak nezačne přivírat benzin včas, souběžně s přivíráním vzduchu šoupětem, směs se obohacuje a motor se hltí. Když s plným plynem motorka jede dobře (pokud je to tedy pravda), tak hlavní tryska bude v pořádku, brikule bude v jehle. bromep to popsal dobře.
Jinak zhasnutí motoru při vytažení sytiče za tepla je normální, směs je zkrátka potom na motor moc bohatá. Za jízdy (pod plynem), by motor měl ztratit výkon a přidusit se za "bublavého" zvuku, bez střílení (střílení do výfuku způsobje naopak chudá směs).
Ale jo vydržet se to dá právě ten buchar je na tom to hezký
Jinak s tou funkcí jehly je mě to jasné, zkusím různé nastavení a dám vědět kde byla chyba, tedy pokud ji najdu.
1 reakcí na tento příspěvek Od půl plynu nejde do otáček
jehlový ventile je čistý a těsní. Zavada porad přetrvává, zváště při prudším přidání plyny motor začne prskat Zajímavý poznatek je ten že když za jízdy vytánu sytič naplno závada mizí a motorka jde poslušně do otáček, nelogické zvlaštní ale je to tak. Vypadá to že problém je spíš někde v oblasti sitiče, jenže si nedovedu představit jaký
Na chudou směs ukazuje právě to, že se zapnutým sytičem jede motor dobře. Jenže to zase nesedí k černé svíčce. I když také pozor na to, jestli je svíčka opravdu černá od sazí v důsledku bohaté směsi, nebo je zakarbonovaná od spalování oleje.
Nevím, jak přesně je sytič u Savážky řešen, ale u některých řešení může někdy dojít k tomu,že když se v něm něco pohne, začne fungovat "obráceně". Hlavně, je-li v karbci místo skutečného sytiče jen vzduchová přívěra. Nicméně to by se logicky mělo projevit i tak, že studený motor se zapnutým sytičem nebude chtít chytnout, zatímco s vypnutím čapne hned.
Střílení do výfuku ukazuje na chudou směs, naopak při hlcení se bohatou směsí se motor začne "dusit" za bublavého zvuku.
Naposledy editováno 24.06.2013 01:41:31
Jen by mě zajímalo, jaks přišel na to, že ventily nejsou od oleje... tos kvůli tomu sundával hlavu? Nebo soudíš jen podle toho, jak je někdy vidět na ventil dírou po sundaném laufu? Jinak to kontrolování svíčky Ti nezávidím, u Savážky je to pěkná pakárna se k ní dostat.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
palivová směs karburátor Suzuki LS 650 Savage | Zvukostroj | 6 | 8.11.2023 v 10:48 Zvukostroj |
Výměna kontrolky neutrálu Suzuki LS 650 Savage | Pegas21 | 3 | 26.7.2023 v 13:15 Slávek-TDM |
Laďáček Suzuki LS 650 Savage | Bupo | 2 | 21.11.2022 v 10:30 ldoktor |
Suzuki ls650, nefunkční blinkry Suzuki LS 650 Savage | Majsik | 1 | 29.7.2021 v 10:04 grooll |
předělat z karburátoru na stříkačku... [1, 2, 3, 4] Suzuki LS 650 Savage | Štemb | 114 | 22.12.2020 v 18:17 assassin |