globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Od půl plynu nejde do otáček
17.6.2013 v 00:16
Zdravím.
Mám takový problém, při přidání na více jak půl plynu nejde Savage do otáček. Chová se úplně stejně jak při ucpané trysce, škube, občas má snahu se rozjet, občas zas jak když ji někdo drží za zadek Už jsem v koncích, karburátor jsem čistil 3x, palivový kohout také, ozvdušnění nádrže OK, Výfuk je original ale předešlý majitel odstranil zadní příčku takže výfuk otevřel, vyrobil jsem novou ale nevím přesný průměr koncové trubky takže jsem volil raději vetší a ani nevím jestli to má na akceleraci nějaký podstatný vliv.
Poradí někdo?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od půl plynu nejde do otáček

19.6.2013 v 13:23 | Nahoru | #1
bromep> Ja mel neco podobnyho, natankoval jsem nekde bordel, kterej prosel stikem okolo ventilu a sitkem nad jehlovym ventilem. (kdyz jsem vypustil nadrz byly to takove bile pavucinky na papirovem filtru to udelalo takovej sliz). Pri kontrole hladiny hadickou to vylezlo asi 2 cm nad urovne hladin kde ma byt.
Projev zpocatku to jelo, volnobeh ok, po ujeti asi 20ti km cim vic plynu tim vic se do dusilo, nakonec samozrejme slus a odvoz motorky domu autem.
V tohle pripade nezapomen ze to ma asi jenom na jednom valci, takze ten projev je jinej, protoze ten zadni valec mu to pri jizde tahne.

(reakce na) Od půl plynu nejde do otáček

19.6.2013 v 13:29 | Nahoru | #2

gugo píše: bromep>
V tohle pripade nezapomen ze to ma asi jenom na jednom valci, takze ten projev je jinej, protoze ten zadni valec mu to pri jizde tahne.


No, myslím že ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od půl plynu nejde do otáček

19.6.2013 v 23:59 | Nahoru | #3
gugo> LS650 jest jednoválec 650ccm. S otevřeným laufem pěkný buchar, ale dlouho to nevydržíš snad ani se špuntama v uších.

to-ny> Když závada zmizí s plným plynem (úplně zvednuté šoupě), tak tím spíš bych šel po jehle. Když se úplně zvedne šoupě a jehla vyjede z trysky (jehlové), tak už množství benzinu reguluje jen hlavní tryska. Když ubereš plyn, tak se šoupě přivře, ale pokud je jehla kratší, nebo tenčí, než má být, tak nezačne přivírat benzin včas, souběžně s přivíráním vzduchu šoupětem, směs se obohacuje a motor se hltí. Když s plným plynem motorka jede dobře (pokud je to tedy pravda), tak hlavní tryska bude v pořádku, brikule bude v jehle. bromep to popsal dobře.
Jinak zhasnutí motoru při vytažení sytiče za tepla je normální, směs je zkrátka potom na motor moc bohatá. Za jízdy (pod plynem), by motor měl ztratit výkon a přidusit se za "bublavého" zvuku, bez střílení (střílení do výfuku způsobje naopak chudá směs).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
palivová směs karburátor Suzuki LS 650 Savage Zvukostroj 6 8.11.2023 v 10:48 Zvukostroj
Výměna kontrolky neutrálu Suzuki LS 650 Savage Pegas21 3 26.7.2023 v 13:15 Slávek-TDM
Laďáček Suzuki LS 650 Savage Bupo 2 21.11.2022 v 10:30 ldoktor
Suzuki ls650, nefunkční blinkry Suzuki LS 650 Savage Majsik 1 29.7.2021 v 10:04 grooll
předělat z karburátoru na stříkačku... [1, 2, 3, 4] Suzuki LS 650 Savage Štemb 114 22.12.2020 v 18:17 assassin


TOPlist