3 reakcí na tento příspěvek předělat z karburátoru na stříkačku
E: tak beru zpet,... je jak se zda, kdyz se chce, vsechno jde tyvoletonee...
Naposledy editováno 14.12.2020 23:12:11
Borntobewild píše: Možná by vyšlo levněji předelat to na LPG.
Hmmm, takový 300ccm skůtr na LPG na popojíždění do práce a na nákup. Odvahu a schopnosti jako ten frajer z Indie o post výše nemám, ale kdyby to jeden z "mainstram" výrobců nabídl jako hotový produkt, možná bych do toho šel .
3 reakcí na tento příspěvek předělat z karburátoru na stříkačku
Dreamer> dle myho zbytecny, mam cbf125 presne dle takove strategie (misto mhd), jezdi to na mesto pouzitelne, a spotreba kolem 2/100... to je skoro drazsi ten volej nez benzin
E:tohle je pro dnesek VÍTĚZ !!! ..pojizdna karbidka
Naposledy editováno 14.12.2020 23:30:49
Sakra.. když frajeři ve videu promluvili myslel jsem chvíli, že jsem se dovolal na Helpline do Microsoftu..
Ale ta karbidka je super
Jen budeš potřebovat ke každé motorce jednoho Inda, co Ti bude vzadu "kukarila" ten papiňák.
I když je fakt, že u nás na to stačí jízda po téměř jakékoliv cestě kde se to na výmolech promíchá.
Je vidět, že velké věci vznikají z nedostatku, nikoliv přebytku.
Naposledy editováno 15.12.2020 06:38:37
Ano, jde to, předělal jsem takhle pár motorek, ale dělat to kvůli neopravitelnosti karburátoru je nesmysl jak tu píší ostatní. Musíš koupit dost věcí a udělat dost zásahů...
Nahradit nefunkční karburátor podtlakovým systémem je jednodušší a levnější než nový karburátor. A domontovat lpg vstřikování a jeho nastavení by byl menší problém než donomnovat benzínovou stříkačku.
Nádrž by se dala dát do Pava
E: Ten karbid má praktický význam jenom ke sbírání lajků na jehotrubce. Leda by někde našel několik sudů a byl na tom opravdu ekonomicky špatně.
Naposledy editováno 15.12.2020 08:05:50
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) předělat z karburátoru na stříkačku
kerut píše: hele wajlde, mas pro dnesek zlatyh bludistaka,.. na tomhle by slo zalozit vlasni vlakno
Dreamer> dle myho zbytecny, mam cbf125 presne dle takove strategie (misto mhd), jezdi to na mesto pouzitelne, a spotreba kolem 2/100... to je skoro drazsi ten volej nez benzin
E:tohle je pro dnesek VÍTĚZ !!! ..pojizdna karbidka
Já jen na skútru najezdím tak 15t km za rok, tak mi to už trochu vrtalo hlavou, ale pravda je, že při mé spotřebě 2.4l/100km je to stále prd a ty náklady na údržbu a revize LPG budou asi dost stejné u motorky, jako u auta a ve výsledku by to asi stálo víc, než ten benzín.
Ono to skoro vypadá, jako by si větší výrobci spočítali, kolik stojí údržba, kolik by lidé i s větším nájezdem ušetřili na spotřebě a vyšlo jim, že je to pitomost .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) předělat z karburátoru na stříkačku
Revize je za 2 stovky. Spíš ta investice do samotné přestavby. I na toho skůtra to vyjde tak na 20. U toho skůtra bude úspora 30hal/km Takže návratnost vysoká. Po 10ti letech se mění nádrž.
Jako oficiální legální přestavba to ekonomicky smysl nedává. Ale jako cvičení mě to láká. Koupit třeba Burgmana s nějakou tou závadou na vstřikování a nabastlit si to sám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) předělat z karburátoru na stříkačku
Borntobewild píše: Mr.Dreamer>
Revize je za 2 stovky. Spíš ta investice do samotné přestavby. I na toho skůtra to vyjde tak na 20. U toho skůtra bude úspora 30hal/km Takže návratnost vysoká. Po 10ti letech se mění nádrž.
Jako oficiální legální přestavba to ekonomicky smysl nedává. Ale jako cvičení mě to láká. Koupit třeba Burgmana s nějakou tou závadou na vstřikování a nabastlit si to sám.
Já to beru z pohledu někoho, kdo o plynu ví málo, takže všechny možné problémy se vstřikama, mebránou, volnoběhem, zátahem, startama, atd. budou velká neznámá. Stejně je to u mě jen takové mlácení slámy, to co bych skutečně chtěl je motorka na vodík, ten tichý chod, mechanická jendoduchost a hlavně nájezd na kg paliva jsou obrovská lákadla, snad se už brzy dočkám něčeho, co finančně a funkčně dává alespoň trochu smysl .
https://www.ebay.com...047675.c100005.m1851
na peti-šestikilu funguje dobře
nejrychlejší je připojení pružným pryžovým kolenem stahovacími páskami, za hodinu můžeš vyrazit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) předělat z karburátoru na stříkačku
Mr.Dreamer píše: Já jen na skútru najezdím tak 15t km za rok, tak mi to už trochu vrtalo hlavou, ale pravda je, že při mé spotřebě 2.4l/100km je to stále prd
tyjo, to te mozna prekonam, mam od 1.9 necelejch 5000 ale obcas jedem i dal, zavody, byl jsem v beskydech ale to uz je na dvace co jede kilo slusny dobrodruzo.. no proste tam cca 1x tydne (kdyz to zamrka ledkou) dam za 200,- (=vyhodil jsem puvodni nadrz a dal tam pobouchanou proti dementum, vyhdil jsem i budik, dal tam jednoduchej cinskej, a s jsem i cidlo v te pobouchane nadrzi predelal ze spojieho na easy - dotykove.. zablika mi kontakt kdyz mam v nadrzi cca 3-4l, tzn za 200 vychazi tak litrik pod okraj.. pohodicka.. )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) předělat z karburátoru na stříkačku
Mr.Dreamer píše: Já to beru z pohledu někoho, kdo o plynu ví málo, takže všechny možné problémy se vstřikama, mebránou, volnoběhem, zátahem, startama, atd. budou velká neznámá. Stejně je to u mě jen takové mlácení slámy, to co bych skutečně chtěl je motorka na vodík, ten tichý chod, mechanická jendoduchost a hlavně nájezd na kg paliva jsou obrovská lákadla, snad se už brzy dočkám něčeho, co finančně a funkčně dává alespoň trochu smysl .
To bych opravdu chtěl, mít pod prdelí 10kg vodíku stlačeného na 300barů.
Raději zůstanu na motorce u benzínu a u aut u lpg.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) předělat z karburátoru na stříkačku
kerut píše: tyjo, to te mozna prekonam, mam od 1.9 necelejch 5000 ale obcas jedem i dal, zavody, byl jsem v beskydech ale to uz je na dvace co jede kilo slusny dobrodruzo.. no proste tam cca 1x tydne (kdyz to zamrka ledkou) dam za 200,- (=vyhodil jsem puvodni nadrz a dal tam pobouchanou proti dementum, vyhdil jsem i budik, dal tam jednoduchej cinskej, a s jsem i cidlo v te pobouchane nadrzi predelal ze spojieho na easy - dotykove.. zablika mi kontakt kdyz mam v nadrzi cca 3-4l, tzn za 200 vychazi tak litrik pod okraj.. pohodicka.. )
Hele a není ten čínskej tachometr důvod, že toho tolik najezdíš a tak málo ti to žere?
jo, a beru ti zlatyho bludistaka, tenhle nebyl moc vtipnej
Naposledy editováno 15.12.2020 14:08:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) předělat z karburátoru na stříkačku
Borntobewild píše: To bych opravdu chtěl, mít pod prdelí 10kg vodíku stlačeného na 300barů.
Raději zůstanu na motorce u benzínu a u aut u lpg.
Pokud ti něco poškodí integritu nádrže, tak vodík prostě unikne tou prasklinou. Testování nádrží mají u vodíku dost zmáknutou. Když ti chytne LPG, hrozí exploze, když ti chytne benzín, shoří celé auto, když ti začne hořet baterka, tak to to ani neuhasíš, plus ti ještě hrozí elektrický šok, rizika jsou všude. Největší riziko stejně podstupuju už tím, že jezdím na motorce. To mě mnohem dřív zabije řidič, který zírá do telefony, spíše než nádrž, která se zrovna ventiluje mým směrem a zrovna začne hořet a já zůstanu na ráně tak dlouho, že popáleniny budou neslučitelné se životem...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) předělat z karburátoru na stříkačku
Já hlavně nevidím jakoukoli výhodu pohonu na vodík. Ze všech alternativ je to největší nesmysl. Cena trojnásobná oproti benzínu. A kde se má ten všespasitelný vodík brát? ze zemního plynu? z ropy? elektrolýzou vody? To už jsou míň debilní ty baterkáče.
1 reakcí na tento příspěvek předělat z karburátoru na stříkačku
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
palivová směs karburátor Suzuki LS 650 Savage | Zvukostroj | 6 | 8.11.2023 v 10:48 Zvukostroj |
Výměna kontrolky neutrálu Suzuki LS 650 Savage | Pegas21 | 3 | 26.7.2023 v 13:15 Slávek-TDM |
Laďáček Suzuki LS 650 Savage | Bupo | 2 | 21.11.2022 v 10:30 ldoktor |
Suzuki ls650, nefunkční blinkry Suzuki LS 650 Savage | Majsik | 1 | 29.7.2021 v 10:04 grooll |
Suzuki Savage 650 Suzuki LS 650 Savage | jira123 | 2 | 6.8.2020 v 08:36 Marty68 |