globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: předělat z karburátoru na stříkačku
14.12.2020 v 21:05
Ahoj, je možné předělat motorku s karburátorem na stříkačku,už jsem z karburátoru zoufalí pořád se mi přeplavuje.
Předchozí
1 2 3 4
Následující

předělat z karburátoru na stříkačku

14.12.2020 v 21:07 | Nahoru | #1
Jde, ale je to složitější nez opravit karburator co se preplavuje...

předělat z karburátoru na stříkačku

14.12.2020 v 21:09 | Nahoru | #2
Jde předělat baba na chlapa a obráceně, tak proč by nešla taková prkotina

předělat z karburátoru na stříkačku

14.12.2020 v 22:23 | Nahoru | #3
"už jsem z karburátoru zoufalí " Tak aspoň na to nejsi sám

předělat z karburátoru na stříkačku

14.12.2020 v 22:27 | Nahoru | #4
Otevri partsdepo mrkni na dily... mrkni na cenu a pak prijdes ze opravit karburatory je levnejsi....tzn vymyslis picoviny!!!!

předělat z karburátoru na stříkačku

14.12.2020 v 22:34 | Nahoru | #5
kdyz sezenes celej vstrik kterej tam bude rozume pasovat a odladis mapu, proc ne.. ale vysral bych se na to..

3 reakcí na tento příspěvek předělat z karburátoru na stříkačku

14.12.2020 v 22:37 | Nahoru | #6
Možná by vyšlo levněji předelat to na LPG.

(reakce na) předělat z karburátoru na stříkačku

14.12.2020 v 22:41 | Nahoru | #7
Borntobewild> tak to by podle me nevyslo.. tlakova nadoba na lpg tvarovana misto nadrze na motorku bude drazsi nez cela motorka

E: tak beru zpet,... je jak se zda, kdyz se chce, vsechno jde tyvoletonee...


Naposledy editováno 14.12.2020 23:12:11

(reakce na) předělat z karburátoru na stříkačku

14.12.2020 v 23:18 | Nahoru | #8

Borntobewild píše: Možná by vyšlo levněji předelat to na LPG.



Hmmm, takový 300ccm skůtr na LPG na popojíždění do práce a na nákup. Odvahu a schopnosti jako ten frajer z Indie o post výše nemám, ale kdyby to jeden z "mainstram" výrobců nabídl jako hotový produkt, možná bych do toho šel .

3 reakcí na tento příspěvek předělat z karburátoru na stříkačku

14.12.2020 v 23:28 | Nahoru | #9
hele wajlde, mas pro dnesek zlatyh bludistaka,.. na tomhle by slo zalozit vlasni vlakno


Dreamer> dle myho zbytecny, mam cbf125 presne dle takove strategie (misto mhd), jezdi to na mesto pouzitelne, a spotreba kolem 2/100... to je skoro drazsi ten volej nez benzin

E:tohle je pro dnesek VÍTĚZ !!! ..pojizdna karbidka


Naposledy editováno 14.12.2020 23:30:49

předělat z karburátoru na stříkačku

15.12.2020 v 06:17 | Nahoru | #10
Proč z toho neudělat rovnou TDi

(reakce na) předělat z karburátoru na stříkačku

15.12.2020 v 06:38 | Nahoru | #11
2 kerut:
Sakra.. když frajeři ve videu promluvili myslel jsem chvíli, že jsem se dovolal na Helpline do Microsoftu..

Ale ta karbidka je super
Jen budeš potřebovat ke každé motorce jednoho Inda, co Ti bude vzadu "kukarila" ten papiňák.
I když je fakt, že u nás na to stačí jízda po téměř jakékoliv cestě kde se to na výmolech promíchá.

Je vidět, že velké věci vznikají z nedostatku, nikoliv přebytku.

Naposledy editováno 15.12.2020 06:38:37

předělat z karburátoru na stříkačku

15.12.2020 v 06:42 | Nahoru | #12
Tak a z vlákna o čopru a vstřiku máš téma o skútrech a plynu...
Ano, jde to, předělal jsem takhle pár motorek, ale dělat to kvůli neopravitelnosti karburátoru je nesmysl jak tu píší ostatní. Musíš koupit dost věcí a udělat dost zásahů...

předělat z karburátoru na stříkačku

15.12.2020 v 07:09 | Nahoru | #13
Neni ten “monkey” motor proste genialni ?

předělat z karburátoru na stříkačku

15.12.2020 v 07:30 | Nahoru | #14
Tady nějaký starý vlákno o lpg na motorce dokonce je. Jedinej reálnej problém je opravdu ta nádrž, protože tu nikdo v rozumném rozměru nevyrábí a sám si ji těžo budeš vyrábět. A pak samozřejmě s legalizací, i když i to se nějakému maníkovi povedlo.
Nahradit nefunkční karburátor podtlakovým systémem je jednodušší a levnější než nový karburátor. A domontovat lpg vstřikování a jeho nastavení by byl menší problém než donomnovat benzínovou stříkačku.
Nádrž by se dala dát do Pava
E: Ten karbid má praktický význam jenom ke sbírání lajků na jehotrubce. Leda by někde našel několik sudů a byl na tom opravdu ekonomicky špatně.

Naposledy editováno 15.12.2020 08:05:50

(reakce na) předělat z karburátoru na stříkačku

15.12.2020 v 07:59 | Nahoru | #15

Borntobewild píše: Možná by vyšlo levněji předelat to na LPG.


Už se to tu řešilo.

předělat z karburátoru na stříkačku

15.12.2020 v 11:18 | Nahoru | #16
Přestavby skútru se normálně dělají.. Fedor Prostějov to tuším dělal.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) předělat z karburátoru na stříkačku

15.12.2020 v 11:31 | Nahoru | #17

kerut píše: hele wajlde, mas pro dnesek zlatyh bludistaka,.. na tomhle by slo zalozit vlasni vlakno


Dreamer> dle myho zbytecny, mam cbf125 presne dle takove strategie (misto mhd), jezdi to na mesto pouzitelne, a spotreba kolem 2/100... to je skoro drazsi ten volej nez benzin

E:tohle je pro dnesek VÍTĚZ !!! ..pojizdna karbidka



Já jen na skútru najezdím tak 15t km za rok, tak mi to už trochu vrtalo hlavou, ale pravda je, že při mé spotřebě 2.4l/100km je to stále prd a ty náklady na údržbu a revize LPG budou asi dost stejné u motorky, jako u auta a ve výsledku by to asi stálo víc, než ten benzín.

Ono to skoro vypadá, jako by si větší výrobci spočítali, kolik stojí údržba, kolik by lidé i s větším nájezdem ušetřili na spotřebě a vyšlo jim, že je to pitomost .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) předělat z karburátoru na stříkačku

15.12.2020 v 11:38 | Nahoru | #18
Mr.Dreamer>
Revize je za 2 stovky. Spíš ta investice do samotné přestavby. I na toho skůtra to vyjde tak na 20. U toho skůtra bude úspora 30hal/km Takže návratnost vysoká. Po 10ti letech se mění nádrž.
Jako oficiální legální přestavba to ekonomicky smysl nedává. Ale jako cvičení mě to láká. Koupit třeba Burgmana s nějakou tou závadou na vstřikování a nabastlit si to sám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) předělat z karburátoru na stříkačku

15.12.2020 v 11:55 | Nahoru | #19

Borntobewild píše: Mr.Dreamer>
Revize je za 2 stovky. Spíš ta investice do samotné přestavby. I na toho skůtra to vyjde tak na 20. U toho skůtra bude úspora 30hal/km Takže návratnost vysoká. Po 10ti letech se mění nádrž.
Jako oficiální legální přestavba to ekonomicky smysl nedává. Ale jako cvičení mě to láká. Koupit třeba Burgmana s nějakou tou závadou na vstřikování a nabastlit si to sám.



Já to beru z pohledu někoho, kdo o plynu ví málo, takže všechny možné problémy se vstřikama, mebránou, volnoběhem, zátahem, startama, atd. budou velká neznámá. Stejně je to u mě jen takové mlácení slámy, to co bych skutečně chtěl je motorka na vodík, ten tichý chod, mechanická jendoduchost a hlavně nájezd na kg paliva jsou obrovská lákadla, snad se už brzy dočkám něčeho, co finančně a funkčně dává alespoň trochu smysl .

předělat z karburátoru na stříkačku

15.12.2020 v 12:17 | Nahoru | #20
když nemáš čase seřizovat hladinu objednej si tento

https://www.ebay.com...047675.c100005.m1851

na peti-šestikilu funguje dobře

nejrychlejší je připojení pružným pryžovým kolenem stahovacími páskami, za hodinu můžeš vyrazit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) předělat z karburátoru na stříkačku

15.12.2020 v 12:59 | Nahoru | #21

Mr.Dreamer píše: Já jen na skútru najezdím tak 15t km za rok, tak mi to už trochu vrtalo hlavou, ale pravda je, že při mé spotřebě 2.4l/100km je to stále prd



tyjo, to te mozna prekonam, mam od 1.9 necelejch 5000 ale obcas jedem i dal, zavody, byl jsem v beskydech ale to uz je na dvace co jede kilo slusny dobrodruzo.. no proste tam cca 1x tydne (kdyz to zamrka ledkou) dam za 200,- (=vyhodil jsem puvodni nadrz a dal tam pobouchanou proti dementum, vyhdil jsem i budik, dal tam jednoduchej cinskej, a s jsem i cidlo v te pobouchane nadrzi predelal ze spojieho na easy - dotykove.. zablika mi kontakt kdyz mam v nadrzi cca 3-4l, tzn za 200 vychazi tak litrik pod okraj.. pohodicka.. )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) předělat z karburátoru na stříkačku

15.12.2020 v 13:06 | Nahoru | #22

Mr.Dreamer píše: Já to beru z pohledu někoho, kdo o plynu ví málo, takže všechny možné problémy se vstřikama, mebránou, volnoběhem, zátahem, startama, atd. budou velká neznámá. Stejně je to u mě jen takové mlácení slámy, to co bych skutečně chtěl je motorka na vodík, ten tichý chod, mechanická jendoduchost a hlavně nájezd na kg paliva jsou obrovská lákadla, snad se už brzy dočkám něčeho, co finančně a funkčně dává alespoň trochu smysl .


To bych opravdu chtěl, mít pod prdelí 10kg vodíku stlačeného na 300barů.
Raději zůstanu na motorce u benzínu a u aut u lpg.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) předělat z karburátoru na stříkačku

15.12.2020 v 13:08 | Nahoru | #23

kerut píše: tyjo, to te mozna prekonam, mam od 1.9 necelejch 5000 ale obcas jedem i dal, zavody, byl jsem v beskydech ale to uz je na dvace co jede kilo slusny dobrodruzo.. no proste tam cca 1x tydne (kdyz to zamrka ledkou) dam za 200,- (=vyhodil jsem puvodni nadrz a dal tam pobouchanou proti dementum, vyhdil jsem i budik, dal tam jednoduchej cinskej, a s jsem i cidlo v te pobouchane nadrzi predelal ze spojieho na easy - dotykove.. zablika mi kontakt kdyz mam v nadrzi cca 3-4l, tzn za 200 vychazi tak litrik pod okraj.. pohodicka.. )


Hele a není ten čínskej tachometr důvod, že toho tolik najezdíš a tak málo ti to žere?

(reakce na) předělat z karburátoru na stříkačku

15.12.2020 v 13:24 | Nahoru | #24

kerut píše: E:tohle je pro dnesek VÍTĚZ !!! ..pojizdna karbidka


Hezky "Kukarila, kukarila!!" Je super
Ten pocet odberatelu a zhlidnuti mu asi zavidi celkem dost youtuberu sveta.

(reakce na) předělat z karburátoru na stříkačku

15.12.2020 v 14:07 | Nahoru | #25
Borntobewild> pocitadlo nepromeruje takrka nic, kontrolovano gpinou.. rychlo samozrejme kus promeruje, neni divu kdyz je to honeny bowdenem.. ale ja na rucicku nekoukam, mam usi (vona puvodni zamer byla zelena kontrolka neurtralu, cervena paliva, a citac motohodin v zadu pod sedlem.. ten budik nebylo za ktm masku ani moc kam dat, jenze narazit na curaka muzes v tyhle zemi kdykoliv..)



jo, a beru ti zlatyho bludistaka, tenhle nebyl moc vtipnej

Naposledy editováno 15.12.2020 14:08:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) předělat z karburátoru na stříkačku

15.12.2020 v 15:22 | Nahoru | #26

Borntobewild píše: To bych opravdu chtěl, mít pod prdelí 10kg vodíku stlačeného na 300barů.
Raději zůstanu na motorce u benzínu a u aut u lpg.



Pokud ti něco poškodí integritu nádrže, tak vodík prostě unikne tou prasklinou. Testování nádrží mají u vodíku dost zmáknutou. Když ti chytne LPG, hrozí exploze, když ti chytne benzín, shoří celé auto, když ti začne hořet baterka, tak to to ani neuhasíš, plus ti ještě hrozí elektrický šok, rizika jsou všude. Největší riziko stejně podstupuju už tím, že jezdím na motorce. To mě mnohem dřív zabije řidič, který zírá do telefony, spíše než nádrž, která se zrovna ventiluje mým směrem a zrovna začne hořet a já zůstanu na ráně tak dlouho, že popáleniny budou neslučitelné se životem...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) předělat z karburátoru na stříkačku

15.12.2020 v 15:41 | Nahoru | #27
Mr.Dreamer>
Já hlavně nevidím jakoukoli výhodu pohonu na vodík. Ze všech alternativ je to největší nesmysl. Cena trojnásobná oproti benzínu. A kde se má ten všespasitelný vodík brát? ze zemního plynu? z ropy? elektrolýzou vody? To už jsou míň debilní ty baterkáče.

1 reakcí na tento příspěvek předělat z karburátoru na stříkačku

15.12.2020 v 17:45 | Nahoru | #28
čau, ale sa to tu zvrhlo, od striekačky ku karbidke. No, k téme, Štemb, ako to chceš prerobiť na striekačku, keď ani nevieš opraviť posratý karbec? keď to nevieš urobiť tak za niekým zájdi nech to opraví. Na striekačku potrebuješ čerpadlo, úpravu nádrže, kdde to čerpadlo strčíš, alebo ešte jednu menšiu nádrž, potom vstrekovač, riadiacu jednotku snímače , zapojenie a sa poserieš. Len kúpa dielov prevýši cenu tvojej motky. Sadni si k počítaču, popátraj, čo a ako a oprav ten karbec. držím palce pri štúdiu a následnej oprave. Skús na Parts Depot , kúpiť nové diely čo môžu spôsobovať danú poruchu a bude OK. Do takej ťažkej prerábky by som sa nepúšťal ani ja. Keď som chcel striekačku tak som si kúpil celú motorku , a sa modlím aby sa to neposralo, alebo aby mi kuy myši nepožrali drôtiky. Už lacnejšie je kúpiť nový karbec, namontovať ho tam a pokoj.

(reakce na) předělat z karburátoru na stříkačku

15.12.2020 v 18:17 | Nahoru | #29
krokoš>
Přesně. Takže je lepší, předělat to na karbid.

předělat z karburátoru na stříkačku

15.12.2020 v 19:14 | Nahoru | #30
Co zakladatel vlákna přesně míní termínem přeplavování karburátoru? Ptám se proto, že svým dotazem ohledně přestavby karburátoru na vstřikování ve mně vyvolává dojem, že jeho technické znalosti jsou nulové.
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
palivová směs karburátor Suzuki LS 650 Savage Zvukostroj 6 8.11.2023 v 10:48 Zvukostroj
Výměna kontrolky neutrálu Suzuki LS 650 Savage Pegas21 3 26.7.2023 v 13:15 Slávek-TDM
Laďáček Suzuki LS 650 Savage Bupo 2 21.11.2022 v 10:30 ldoktor
Suzuki ls650, nefunkční blinkry Suzuki LS 650 Savage Majsik 1 29.7.2021 v 10:04 grooll
Suzuki Savage 650 Suzuki LS 650 Savage jira123 2 6.8.2020 v 08:36 Marty68


TOPlist