globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol


Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

ZX10R je masakr nejvetsi!

18.4.2013 v 19:03 | Nahoru | #2671
No jo po zime je to vzdycky raketa.Hlavne opatrne

ZX10R je masakr nejvetsi!

18.4.2013 v 19:35 | Nahoru | #2672
dneska prvni projizdka v tricku, mam rad letosni jaro

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.4.2013 v 16:35 | Nahoru | #2673

Bubrak-ZX10R píše: dneska prvnich jarnich 260km/h a jeste by sla



... prdlajs, já tě potkal a po jižní spojce jste se ve dvou plížili 110 ale na semtamforu jsi mi ujel, to jo

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.4.2013 v 17:01 | Nahoru | #2674

oxygen píše: ... prdlajs, já tě potkal a po jižní spojce jste se ve dvou plížili 110 ale na semtamforu jsi mi ujel, to jo



To bylo na R6 (silnice na Vary)

a hele je slyset jak mi tam cvaka? a od kteryho semaforu??

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

20.4.2013 v 21:35 | Nahoru | #2675
je to tadyyyyyy, gratulujeme!!

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

20.4.2013 v 21:37 | Nahoru | #2676

Bubrak-ZX10R píše: je to tadyyyyyy, gratulujeme!!



paráda

ZX10R je masakr nejvetsi!

20.4.2013 v 22:13 | Nahoru | #2677
tak teda gratuluju no Videl bych to jako dobrej potencial na budouci clanek "dlouhodobej test" v nakym motohausu napriklad. Treba az bude mit 100. Myslim ze je to docela raritka v CR mit sport s takovym najezdem. Nebo prinejmencim ho aspon priznat fandim

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

14.5.2013 v 23:17 | Nahoru | #2678
nevite nekdo jak se serizuje privera? v manualu to nejak nemuzu najit.

ZX10R je masakr nejvetsi!

14.5.2013 v 23:36 | Nahoru | #2679
Moje je uz posmrti, typek co ji koupil tak ji po 14 dnech roztriskal.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

15.5.2013 v 00:00 | Nahoru | #2680

Bubrak-ZX10R píše: nevite nekdo jak se serizuje privera? v manualu to nejak nemuzu najit.



Neni v manualu o tom nic, jen ze v konektoru mas namerit 4-6 KOhm

Tak je, zacina to 3-92 , ale nechapu to.

Naposledy editováno 15.05.2013 00:02:51

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

15.5.2013 v 00:13 | Nahoru | #2681
3-92 je vrchni motorek, ja myslel jen spodek, kdyz sem sundaval vejfuk celej, asi sem to blbe napsal a je mozny ze se to pak serizuje nahore, no tak sem ten spodek nasadil cca tak jak byl a palubka nehlasi nejakou FI chybu tak snad ok , ted du namontovat 'novej' chladic

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

15.5.2013 v 00:28 | Nahoru | #2682
Bubrak-ZX10R> no po nastartovani co jsem na ni koukal a jestli si to dobre pamatuju, tak se otevre a zavre, pak zustane privrena, pokud pridavas tak se porad otvira az zustane otevrena.

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

15.5.2013 v 01:23 | Nahoru | #2683
jj presne jak pises

po zapnuti zapalovani se z 'open' presune do 'closed' a zpet do 'open' a pak se posune do asi o 30st. od 'open', dalsi pridavani plynu sem nezkousel

jen mi prijde, ze pri tom prvotnim testu nedojde uplne nadoraz do te polohy 'closed' ale jen kousek pred ni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

15.5.2013 v 09:00 | Nahoru | #2684

Bubrak-ZX10R píše: jj presne jak pises

po zapnuti zapalovani se z 'open' presune do 'closed' a zpet do 'open' a pak se posune do asi o 30st. od 'open', dalsi pridavani plynu sem nezkousel

jen mi prijde, ze pri tom prvotnim testu nedojde uplne nadoraz do te polohy 'closed' ale jen kousek pred ni



Zpravidla je tam na obou částech (pevná i pohyblivá) nějaká ryska, otvor nebo něco takovýho, co se má při "základním" nastavení (zapnutý zapalování, vypnutej motor) překrejvat, tak na to koukni...

Btw, za provozu ta klapka přece není nikdy úplně zavřená... neb by to zdechlo

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

15.5.2013 v 09:22 | Nahoru | #2685

FiZzeR píše:
Btw, za provozu ta klapka přece není nikdy úplně zavřená... neb by to zdechlo



Jj, vsak to pisem ze zustane po otoceni klicku a po tom prvotnim testu lehce pootevrena. No chcipnout by to asi nechciplo, ale nebyla by to privera ale dusic

Naposledy editováno 15.05.2013 09:22:57

ZX10R je masakr nejvetsi!

18.5.2013 v 14:57 | Nahoru | #2686
Self diagnostic, takže jak to funguje....

Pokud se tedy za jízda objeví nápis FI a bliká kontrolka oleje tak stisknutí tlačítka reset (vpravo) na více jak 2sec LCD ukáže závadu/závady od nejnižšího čísla po nejvyšší a stále se to opakuje.

Nesrovnalosti v manuálu...

V manuálu se píše, zapnout klíček do ON, levým tlačítkem navolit na LCD údaj ODO (km) a pravé tlačítko držet více jak 2sec k zobrazení chybového kodu, ale to nefunguje.

K tomu aby to kod chyby ukázalo je třeba jednak nastartovat motor, počkat až začne blikat FI a kontrolka a potom lze závadu vyčíst, jinak to nelze.

Seznam kodů závad je manuálu.

Edit: u modelu 2006/2007 je levé tlačítko MODE a pravé RESET

Naposledy editováno 18.05.2013 15:00:59

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

18.5.2013 v 15:56 | Nahoru | #2687
666S999> Zdá se mi to nebo v některých úsecích je slyšet jakoby mu prokluzovala spojka nebo ji jen přimačkává?

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

18.5.2013 v 15:56 | Nahoru | #2688
666S999> Zdá se mi to nebo v některých úsecích je slyšet jakoby mu prokluzovala spojka nebo ji jen přimačkává?

ZX10R je masakr nejvetsi!

18.5.2013 v 18:56 | Nahoru | #2689
Hele, ted ve ctvrtek sem zahrejval motku na miste (aby se mi odvzdusnil chladic po naliti novy kvapaliny), a kdyz mela kolem 100 st. tak se zacal ozyvat zvlastni zvuk. Prolejzali sme motku stetoskopem se sousedem (strojni zamecnik, servisuje rolby na led, komplet motory takze je celkem zbehlej a zna spoustu souvislosti a veci, coz je supr) a najednou to zacalo bzucet. TO sme zkoumali chvili, no mozna minutu to tak bzucelo, mozna vic, pak sme motku chcipli. A kdyz sem zapnul zapalovani, tak to rovnou startovalo, i kdyz sem starter nedrzel. Takovy jakoby zachvevy startovani. Pak to prestalo startovat (i s cudlikem startu), jen cvakalo rele, to byla chcipla uz baterka.

Pak sme merili baterku, ta mela asi 12,5, pri zapnuti klicku (zapracuje privera+cerpadlo) kleslo napeti na 11.9, pri startovani na 2V (jen cvakalo rele samo). Takze sme pripojili vysokozdviznej vozik pres kabely, nastartovali, na baterce bylo hned asi 13,6 (tj dobiji to ok). Chvili to bezelo (tak minutu dve), chcipli sme to , a pak to chytlo normalne samo na svoji baterku. Pak nas napadlo, ze ten zvuk odpredtim mohl byt starter, takze pri behu motoru sme zmackli starter a objevilo se uplne stejny bzuceni, tj. predtim (uplne puvodne pri tom zahrivani motorky) se zrejme stalo, ze se znicehonic pustil starter do beziciho motoru, ale cucal baterku, kterou vyflusal. Asi je to nejpravdepodobnejsi. Navic to samo startovalo jen po zapnuti klicku.

Tj. co ted? Ted to normalne nastartuje (baterku sme dobili), ale nemam jistotu, ze se nebude poustet pri normalni jizde i starter a nevyfluse baterku (protoze startovaci proud neutahne altik samozrejme) nemluve o starteru.

Cili ted by me zajimalo, kde nejspis bude chyba? Ve startovacim rele? V privodu k rele? Ve starteru?

Nekdy na podzim to zaclo delat to, ze pri startovani to nejprv jako nechce tocit, jen to cvakne, to treba 5x, a pak to normalne nastartuje. Ale ne vzdy, tak z 80% to nastartuje na prvni zmacknuti.

Podle me bude nekde nejakej zkrat nebo neco, nejaka ptakovina.

Diky za tipy.

ZX10R je masakr nejvetsi!

18.5.2013 v 19:01 | Nahoru | #2690
rozebrat startovací relé a vyčistit u tebe už pravděpodobně zapilovat kontakty, jak to spíná a rozpíná tak jak se dělá oblouk tak to natavuje materiál z jednoho kontaktu na druhej, na jednom budeš mít kráter a na druhým natavenou špičku. No a jak startuješ tak se to k sobě chytne a točí to starterem stále, ten jede naprázdno díky volnoběžce ale proud samozřejmě žere. A je docela dost možný, že te špička je tak velká, že už není mezi kontakty dostatečná vůle a spíná si to samo kdy chce, takže dej to na bočák, dej kvalt a čekej

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

18.5.2013 v 19:08 | Nahoru | #2691
Fugo: diky moc snad to zvladnu s pomoci souseda

novy rele sem koukal ze stoji asi 2500,- v partsdepot, to je nesmysl

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

18.5.2013 v 20:13 | Nahoru | #2692
Bubrak-ZX10R> Jo, buď to bude připečený relé nebo proklepanej kabel ke startéru (míň pravděpodobné). Nevím jak vypadá relé u kawy, ale u RSV jsem ho nahradil relátkem 12V 300A ze skútra (je to skútr eshop někde v braníku snad, už si nepamatuju adresu), cca 500 CZK a parametry několikanásobně převyšovaly původní specifikace (asi 100A) Viz deník RSVčka.

ZX10R je masakr nejvetsi!

18.5.2013 v 21:53 | Nahoru | #2693
Fizzer: taky diky akorat teda , nemelo by to startovat pri tyhle zavade relatka i kdyz je vypnuty zapalovani? tohle delalo az pri zapnuti zapalovani.

2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

19.5.2013 v 06:17 | Nahoru | #2694
taky je možný, že ti visí ten startovací spínač, rozebrat, zkontrolovat, vyčistit i když tam neteče tak velký proud jako kontaktama relé tak i ty mohou být opálené.

ZX10R je masakr nejvetsi!

19.5.2013 v 13:00 | Nahoru | #2695
Tak sem procistil spinace na pravym riditku a asi to tipuju na ten spinac opravdu, ted jak pada hodne toho pylu, tak je lepkavej a motka je porad venku a casto i bez plachty a asi to tam mohlo zustat lehce viset nebo neco.

Koukal sem do el.schematu a skutecne to rele starteru je jedinej spinac pro starter, takze kdyby blblo to rele, tak by to delalo i s vypnutym zapalovanim, ze by mi motorka ujela ze stojanku kdykoliv. I ten ridici vstup do relatka by to delal kdykoliv. Pak jeste moznost nekde slusnutych dratu od toho startovaciho cudliku. Ale to asi zatim nebudu resit, uvidime jestli pomohlo to procisteni krabicky na riditku.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.5.2013 v 13:01 | Nahoru | #2696

Fugo píše: taky je možný, že ti visí ten startovací spínač, rozebrat, zkontrolovat, vyčistit i když tam neteče tak velký proud jako kontaktama relé tak i ty mohou být opálené.



Ty kontakty sou tam udelany dost blbuvzdorne, posouva se tam plisek na 2 kontakty, ktery to spoji a byly celkem v pohode.

ZX10R je masakr nejvetsi!

19.5.2013 v 19:33 | Nahoru | #2697
Kůůůrva to to jede

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

20.5.2013 v 01:28 | Nahoru | #2698
Fizzer: si pridal konecne trochu vic plynu jo?

jinak dneska dalnice 13st, dest, 130km/h , na budiku 59st C, ten novej chladic pekne chladi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

20.5.2013 v 09:24 | Nahoru | #2699
Bubrak-ZX10R> Možná až moc čéče

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

20.5.2013 v 16:58 | Nahoru | #2700

FiZzeR píše: Bubrak-ZX10R> Možná až moc čéče



Ne, v pohode, v 58 otvira termostat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist