Podeli se se mnou nejaky soucasny, pripadne byvaly majitel tohodle ReFa o zkusenosti?
Dekuji!
/EDIT
pratele, kamaradi, majitele ReFek
byl by zajem o male setkani majitelu techto krasnych stroju?
Resp takhle - ono uz se setkani zacina rysovat, jde jen o to, kolik dalsich lidi se prida a jakou formu bude mit.
Termin ani lokace jeste nejsou definitivni.
Tak se zapojte do konstruktivni debaty! :)
/edit
vsichni majitele jsou zvani do debaty o tomto nestarnoucim motocyklu!
/edit2
Link na servisni manual
Naposledy editováno 26.05.2013 22:42:49
1 reakcí na tento příspěvek Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r
Naposledy editováno 11.05.2013 01:50:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r
Co se týče mého RF od spoda jde krásně plynule a kolem 4až5 tisíc to taky tak trochu zacuká něco mezi tím že už se jí chce ale ještě tam není dost paliva (dělají to karbce) jak to přeleze přez 5 tisíc je to jako když bejka pleskneš přez koule a RF to rve do předu až do omezovače...
Naposledy editováno 11.05.2013 11:57:23
http://www.motorkari...pantheon-512296.html
Jinak se omlouvam za spam
1 reakcí na tento příspěvek Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r
1 reakcí na tento příspěvek Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r
1 reakcí na tento příspěvek Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r
Neo píše: Když už jsme u řešení různých problémů, jak se Vám to komu zahřívá ? Mě to standartně nevyleze ani na první čárku, pokud je nastartovaný a stojí, tak pohoda, že by termostat? Volnoběh to drží, teplota bloku v pořádku, jenom ta voda
jak jednoduché vymontovat termostat a vyzkoušet ve vařící vodě
Jakub píše: škubat by to každopádně nemělo. Měl jsem KN - výfuk Laser - a přetryskovaný karbce. Doladěný to bylo na brzdě. Chodila teda parádně, na ty roky to jelo moc pěkně. Samozřejmě bez nějakých propadů výkonu a škubání.
Tak já mám teď KN filtr-výfuk IXIL ale trysky origo.Tak uvidím,co to bude dělat.Neví někdo na kolik vyjde přetryskování karbeců???
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r
Lavli píše: Jenda_FZR> Ahoj, jestli to klepe do sedla ještě než to rozebereš prohlédni pořádně řetěz jestli už není tak natáklej aby se články nestavěli na hrot zubu. Když jsem měl načatej řeťěz taky to dělalo vylomeniny a divné otřesy... i když jsem brnění cítil i ve stupačkách. Ale podle toho co píšeš málo pravděpodobné...
Co se týče mého RF od spoda jde krásně plynule a kolem 4až5 tisíc to taky tak trochu zacuká něco mezi tím že už se jí chce ale ještě tam není dost paliva (dělají to karbce) jak to přeleze přez 5 tisíc je to jako když bejka pleskneš přez koule a RF to rve do předu až do omezovače...
Ahoj, tak jsi měl s tím řetězem recht... on je v jednom místě tak vytáhnutej, že se divim jak to vubec drží pohromadě...patrně nějaký vietnamský patent. Jinak teda dnes jsem mimo jiné stihnul dojet koupit vlastního RAFANA(chce to větší garáž) cesta domú 200km...ohromná spotřeba, vubec nevim co s tim budu dělat. Ale hádám, že za 400Kč ujet 100km není uplně v pohodě, na 600F za 400Kč jezdim snad tejden. Poznatek číslo jedna: není rafan jako rafan..ten muj má momentálně sjetiny uplný, do zatáček jde celkem v pohodě. Kámošúv skoro výstavní kus (až na ten řetěz) se musí do zatáček přemlouvat, nevím jak to popsat, prostě mi dá práci to naklopit a skoro bych se s tím bál jet nějak rychleji do zátáček. Trochu mimo téma, jestli je tohle cestovní motorka?...já bych na tom cestovat někam dál teda nechtěl, po těch 200km mi málem upadla řiť. Na závěr otázka, tuším zakladatel tématu(MedWed) měl zvýšená řidítka, ví někdo jakým zpúsobem to měl provedené? já jsem koukal, že tu základnu řídítek měl púvodní...čili měl nějak vypodložené to uložení na silentblocích? nebo se jednalo o nějakou profesionální sadu?
Spotrebu komentovat nebudu, resim to od lonska, resp. hodil jsem do ringu rucnik. Pokud jezdim do 120 jezdim za 6,5, pokud taham trochu vic, tak 7 a jakmile se bavim, tak jezdim o pumpy k pumpe Někdo tu psal, ze jezdi za 5,5 coz je pro me utopie, nebo bych musel tlacit Ja se s tim smiril a je pro me dulezitejsi, ze když za to vemu, tak to proste kurva jede, howg
Naposledy editováno 14.05.2013 22:08:42
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r
Lavli píše: Jenda_FZR> řidítka bych určitě nezvedal... totálně si tím rozhodíš suprovou ovladatelnost už tak velkého autobusu Spotřeba je jedna velká neznámá u každého karburátorového stroje. Výbrus válců, nové písty, kroužky a přetěsnění ventilů a stím spojený repas karburátorů trisky, jehly těsnění... určitě to dělat ani investovat nebudu. Jeszdím za 7 na kochačku do 180 km/h a jezdím i za 8,5 to většinou ani pětku nedávám a točím 11 000 otáček. Jak píše Neo prostě jsem se s tím smířil. Je to stroj co mě doveze kamkoliv a dokáže držet tempo se supersporty.
A jak jedu střelbu Dvojka-trojka do omezovače,tak i 9-10litrů
Ale motorku nemám na to abych řešil spotřebu, ale pro radost!!!!!
A pokud někoho na rf bolí ruce, tak jak řekl Pepa Sršeň, "dělá na moto něco špatně" !!!
mám přes dva metry a RF miluji
2 reakcí na tento příspěvek Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r
To aifel: máš dva metry, no to je super... já mám 173cm, jsem na tom jak vopice, největší sranda je pro mně tyhle 200Kg věci nějak ošéfovat v garáži. Pro tebe je to jistě sranda, já si nemužu dovolit udělat chybu jelikož ji nemusim ustát.Co se mojí řitě týče, tak na Efku nebolí, čili se nabízejí vysvětlení tipu: sem zhýčkanej Efkem, RF má prostě a jednoduše tvrdší sedačku, muj kus je vysezenej, taky je možný že jsem prostě zdegenerovanej tim posezem na jiný motorce. Jel jsem na tom delší trasu v kuse poprvé...uvidíme příště to snad bude lepší.
Naposledy editováno 14.05.2013 23:23:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r
tudik mě několikrát nandeš na mé první rf
Naposledy editováno 14.05.2013 23:41:23
Naposledy editováno 15.05.2013 00:16:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r
aifel202 píše: Jenda_FZR> jsem bývalý basketbalista co miluje staré motorky
tudik mě několikrát nandeš na mé první rf
No ty vole, to se ti to jinak šéfuje! tomu do zatáčky zavelíš a ta jde, tomu věřim a nemusíš mně přesvědčovat. Já holt musim najezdit nějakej kilometr a najít nějaký grif...ale je to moc prýma stroj, taková drobnost jako že něco je trochu jinde než bych to ideálně chtěl mně teda neodradí.
To Lavli: jak jsem řekl, nejsem mechanik motociklových motorú ale motorář jsem slušnej se odvažuju tvrdit. Praxe mám dost ovšem tohle je pro mně nová dimenze. Mám tady slušný aparáty který mi real time ukazujou AFR(poměr plalivo/vzduch) EGT(teplota výfukových plynú) a pár dalších nepostradatelných veličin. Tohle všechno i po čas jízdy dokážu logovat a vyvodit z toho nějaký zavěr, doporučit řešení. Ovšem jak jsem řekl, tohle je pro mně uplně nový a karboše vubec nemám v ruce, stáhnul jsem si spoustu starší literatury ovšem nemám přiliš mnoho času se v tomhle ohledu vzdělávat. Prostě škola hrou, zkusim nejdřív dělat pokusy na mém rafanovi a podle výsledkú pak udělám toho co mi tu nechal "kamarád", pokud se dvě motorky povedou, myslím že není příliš mnoho dúvodú proč by nešla i třetí. Nic ale není hned a jistě mi zabere pár týdnú než budu moct něco tvrdit. Situace je ale lepší v tom ohledu, že mám ode dneška vlastní RF a jelikož to neni žádnej krasavec tak mi neni líto mu provrtat vejfuk, sundat kapotu a navěsit na to senzory a podobně na tom dělat pokusy. Hned zejtra se na to vrhnu, do konce týdne snad budu o něco moudřejší.
Jenda_FZR píše: Na závěr otázka, tuším zakladatel tématu(MedWed) měl zvýšená řidítka, ví někdo jakým zpúsobem to měl provedené? já jsem koukal, že tu základnu řídítek měl púvodní...čili měl nějak vypodložené to uložení na silentblocích? nebo se jednalo o nějakou profesionální sadu?
Ahoj!
Zakladna riditek zustala stejna, ale mezi hlavu rizeni a riditka byl namontovany distancni mezikus z duralu.
Nedelal bych to, nemit to tam uz dane... ostatne, stejne jsem to sundal a zlepsila se ovladatelnost do zatacek. Predtim zase lepe drzela stopu v primem smeru.
2 reakcí na tento příspěvek Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r
Jenda_FZR píše: Ahoj díky za fotky a informace...zvláštní, nikdy bych neřekl, že poloha řidítek múže mít takový vliv ale samozřejmně to vubec nepopírám a naopak jsem rád, že jsem zas o něco chytřejší. Oukej teda...zkusím si na to nějak zvyknout, když to bude neúnosný vyzkouším to zvednout. Ještě jedna otázka MedWede, to plexi které máš na foto...lze to někde pořídit? já jsem zhejčkanej z GSX 600F tim vyšším, že na mně vubec nefouká, přeci jenom nejsem žádnej závodník a spíš si potrpim na parádní pohodový svezení a obětuju i tu trochu aerodinamickýho odporu.
klik hyyr
ale ja ho mel a prodal tusim s motorkou... nebo uzivateli kakabus, uz nevim
1 reakcí na tento příspěvek Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r
Lavli: dneska nastuju matroše toho našeho konkrétního karbce, chci pochopit jak si k tomu závěru došel. Mně totiž u těch karbcú stále uniká návaznost teorie a praxe. Študoval jsem to do dvou do rána a stejně jsem pak když jsem to rozebral z toho nebyl moudrej.
Naposledy editováno 15.05.2013 23:11:36
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki RF900 cena Suzuki RF 900 | Fandy2 | 6 | 21.10.2020 v 12:29 zdenysrx6 |
Vibrace pri brzdeni predni brzdou [1, 2] Suzuki RF 900 | ineverexist | 44 | 1.7.2019 v 06:47 buel |
Problém s propadem výkonu Suzuki RF 900 | WanDooM | 1 | 16.4.2018 v 12:23 wáca |
oprava spojkove pumpy Suzuki RF 900 | mrakk | 2 | 14.9.2013 v 16:25 Woky |
Display na tachometru Suzuki RF 900 | Bart1101 | 10 | 10.9.2013 v 01:03 Null |