Naposledy editováno 02.04.2013 20:34:03
1 reakcí na tento příspěvek vykuchání výfuku - Jak na to?
Michelin881 píše: No mě nejvíc štve, že je to pochromovaný. Zkoušel jsem i trochu ubrousit ten konec výfuků a vytáhnout to ven, ale drží to jak přivařený Já nevim jak ten výfuk je dělanej. A nevím jestli to přibodování je nejlepší, jelikož pak už by ten výfuk byl v háji...
Sis odpovedel, je to privareny tudiz se do toho nedostanes. Takze se stim bud smir a nebo kupo jinej vejfuk.
1 reakcí na tento příspěvek vykuchání výfuku - Jak na to?
1 reakcí na tento příspěvek vykuchání výfuku - Jak na to?
1 reakcí na tento příspěvek vykuchání výfuku - Jak na to?
1 reakcí na tento příspěvek vykuchání výfuku - Jak na to?
Ale otázkou jest, zda by se v Tvém případě tímto způsobem dalo něco vyřešit, nebo zda by po opětovném nasunutí vložky nebyla situace ještě horší. Spíš bych se poohlédnul po jiných koncovkách. Kámoš měl stejný typ, jen s tím rozdílem, že laufy byly vedené po obou stranách (jako u třindy). Podle Tvé fotografie mně ale připadá, že koncovky byly stejní, takže možná budou pasovat z obou verzí.
Jinak motorka jest kopií CA125 Rebel, takže kdoví, zda by tam nešly napasovat i originální koncovky Honda.
1 reakcí na tento příspěvek vykuchání výfuku - Jak na to?
2 reakcí na tento příspěvek vykuchání výfuku - Jak na to?
Edit: Vatu, takovou tu alá filc, né tu vláskovou do 2T krosek.
Naposledy editováno 03.04.2013 07:24:43
chiro2 píše: Kdysi jsme s kamarádem řešili stejný problém. Už ani nevím co to bylo za prkač. No Odvrtali jsme zadní "čílko" (strojaři tomu tuším říkaj dynko nebo jak) Vše jsme vykuchali (s troškou hrubého násilí) až zůstal čistý obal. No pak si nechal vyrobit dovnitř děrovanou trubku průměru cca 30mm a na každou stranu vejfuku nový "dynko" s náběhem. Na zadní stranu dynka se vnitřní trubka nabodovala, obalila vatou co se používá na Enduro vejfuky. Ta strana trubky kterou jsme zadem poté zasouvali dovnitř byla lehce rozšířená, aby šla uvnitř nasadit na svod výfuku, který přečníval dovnitř obalu. Zadní dynko jsme potom zevnitř bodly na třech místech. Není to vidět, protože je zapuštěný. V předu to drží samo když to pořádně narazíš a bude trubka na svodu na těsno. Vatu pořádně při omotávání utáhnout a obaliz průhlednou Izolepou, aby to šlo lehce dovnitř. Izolepa se po cca 5km vypálí a vata se roztáhne a tím se vše krásně utěsní. Funguje to, stálo to pár korun a motorka má dokonce moc pěkný a hluboký zvuk. Přeju hodně zdaru a chce to přesnost a trpělivost.
Edit: Vatu, takovou tu alá filc, né tu vláskovou do 2T krosek.
Trochu me to pripomina jak prijde gynekolog zadat o misto automechanika.
Tak mu daj test ze ma zmerit vuli ventilu a pripdne seridit a ze mu to oboduji, maximalni pocet bodu je 10.
Je po testu prijde sef autoservisu a gratuluje mu ze je prijat a ze ma 20 bodu.
Gynekolog se pta jakto ze 20 kdyz 10 bylo maximum a sef servisu povida:
"no vidim tady 5 bodu za promereni vuli, 5 bodu za spravne nastaveni a 10 bodu za to ze jste to cele zvladnul otvorem pres vejfuk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vykuchání výfuku - Jak na to?
wolken> Motorku už nedám z ruky, jsem s ní maximálně spokojen Pak jí nechám bráchovi..
chiro2> Díky až to rozdělám tak to nějak zkusím vymyslet
Díky všem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vykuchání výfuku - Jak na to?
Michelin881 píše: J.M.K.> No jelikož mám málo financí, tak bych to zkusil spíše odvrtat. Ty zaoblený konce jsem ubrousil a zkoušel to vyrvat zadem ven ale ani se to nepohlo.
wolken> Motorku už nedám z ruky, jsem s ní maximálně spokojen Pak jí nechám bráchovi..
chiro2> Díky až to rozdělám tak to nějak zkusím vymyslet
Díky všem
Kdyz uz to chces tedy vykuchat, neni jednodussi si koupit nerezovou 45mm trubku , vylestit ji a nandat ji misto toho co tam mas ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vykuchání výfuku - Jak na to?
gugo píše: Kdyz uz to chces tedy vykuchat, neni jednodussi si koupit nerezovou 45mm trubku , vylestit ji a nandat ji misto toho co tam mas ?
Mě nejde o to aby to řvalo. jen se chci zbavit toho drnčení Zkusim to udělat tak že bych to vykuchal a udělal novej vnitřek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vykuchání výfuku - Jak na to?
Michelin881 píše: Mě nejde o to aby to řvalo. jen se chci zbavit toho drnčení Zkusim to udělat tak že bych to vykuchal a udělal novej vnitřek.
Tak to jsem na tebe zvedavej jak chces delat novej vnitrek vejfuku , natoc to rad se pak podivam ..
Predpokladam ze vybabenej na to jsi ? Alespon CO2 svarecku, ohybacku na plech, nejaky velky nuzky atd ?
Takže prozkoumat venek a když nic nenajdeš, tak vyšmátrat drátem, kde by tak ty přepážky mohly byt, zvenku vrtnůt díru a zavařit.
Samozřejmě ze strany k motorce, aby to nebylo vidět.
Druhá možnost je kuchnůt to a dovnitř vbastlit ten absorbční tlumič, jak kdosi psal přede mnů.
Obal bych se snažil zachovat, pokud tam je homologační štempl a podobně.
Čtyřtakt néni na zásahy v tlumivce tak háklivý, jak dvoutakt.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vykuchání výfuku - Jak na to?
gugo píše: Tak to jsem na tebe zvedavej jak chces delat novej vnitrek vejfuku , natoc to rad se pak podivam ..
Predpokladam ze vybabenej na to jsi ? Alespon CO2 svarecku, ohybacku na plech, nejaky velky nuzky atd ?
Však jsem taky nebyl vybavenej, ale určitě se najde kamarád, který mu to udělá v práci o svačině. Zavaří mu to kde kdo za panáka pokud najde někoho s céóčkem
chiro2 píše: Však jsem taky nebyl vybavenej, ale určitě se najde kamarád, který mu to udělá v práci o svačině. Zavaří mu to kde kdo za panáka pokud najde někoho s céóčkem
Kdyz myslis, ja bych rozkuchanej vejfuk varit nechtel ani pro sebe natoz pro kamarada
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vykuchání výfuku - Jak na to?
chiro2 píše: Funguje to, stálo to pár korun a motorka má dokonce moc pěkný a hluboký zvuk. Přeju hodně zdaru a chce to přesnost a trpělivost.
Edit: Vatu, takovou tu alá filc, né tu vláskovou do 2T krosek.
To se dalo celkem očekávat, jelikož čistě absorpční tlumič s průchozí trubkou tlumí jen vysoké frekvence (proto se používá u vysokootáčkových motorů), kdežto rezonanční s trubkami a přepážkami utlumí převážné nízké frekvence, zatímco na vysoké nemá praktický vliv. Proto také typicky XV535 po vyndání vložek z koncovek přestaně "šeptat" a získá pěkný, bublavý zvuk.
Tato "oprava" rozhodně není špatným nápadem a jak někdo zmínil udělat výfuk komplet z nerezové trubky, tak tam bude háček v chybějících "éčkách" na povrchu, takže jest rozhodně lepší celý původní vnitřek vykuchat, obal nechat a udělat dovnitř absorbér s vatou, jak bylo popsáno.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vykuchání výfuku - Jak na to?
PS: zatím je to patlanina, jelikož nemám tu brusku
Pokud to nepůjde udělat tak, aby to nedrnčelo, tak to udělám tak, aby to aspoň nebylo slyšet
1 reakcí na tento příspěvek vykuchání výfuku - Jak na to?
chiro2 píše: Myslím že to bude mít dobrej výsledek. Házej fotky z postupné úpravy!!! Je to pakec, ale jak jsem psal...Za pár kaček
Budu, pořád u sebe nosim foťák Uvidim jaký to bude, a když to nebude stačit, tak to vybrousím ještě víc
Takže jste udělali absorpční tlumič, který dobře pohlttí vysoké tóny, zatímco pro nízké zůstane propustný:
Kdežto velkoobjemový, pomaloběžný motor produkuje převážně nízkofrekvenční hluk, takže tam se používá klasický komorový (rezonanční) tlumič, který tyto zvuky dopře utlumí, zatímco na vysoké tóny nemá valný vliv:
Většinou jsou oba typy kombinovány.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chybějící součástka v Yuki 125 Tine... Yuki Tine 125 | Zohanka | 10 | 22.5.2020 v 08:26 HMS |
Ztráta výkonu Yuki Tine 125 | Falco18 | 17 | 7.1.2019 v 19:06 Falco18 |
Co to je C.D.I a co ma za funkci Yuki Tine 125 | ben74 | 25 | 2.7.2018 v 17:56 Rebel245 |
VP B Yuki Tine 125 | Letsy | 5 | 7.7.2017 v 10:50 bledemon |
První moto na blbnutí a cestování Honda XL 125V Varadero, Yamaha XV 125 Virago, Yamaha... | JohnnyGG | 5 | 13.4.2017 v 21:39 JohnnyGG |