kámoš si dovezl Suzuki RM 250 04', před tim jezdil na EXC125, takže si na 250 zvyká a moc jí ještě netočí. Po pár ujetejch hodinách mu přestala jet, vyměnili jsme původní NGK za mojí starou (ještě použitelnou) Denso a na tý jezdil do včerejška a odjel s ní i minulej tejden závod. Včera dal novou NGK a po půl hodině zase nejela. Spraví tento problém jenom výměna svíčky jiný značky nebo by chtělo zkontrolovat a upravit nastavení karbecu? Ta motorka jezdila před tim v USA motokros a tady bude jezdit převážně CC a po lesích, mx trať vyjímečně... kdyžtak poraďte i na co se při nastavování karbecu zaměřit, když se motorka ulejvá při brblání po lese kolem volnoběhu... dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ulejvá svíčky NGK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ulejvá svíčky NGK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ulejvá svíčky NGK
1 reakcí na tento příspěvek Ulejvá svíčky NGK
pospa5 píše: Je mezi těma svíčkama z Francie a Japonska cenovej rozdíl? Docela mě udivuje, že u brumly stojí BR8EG 295Kč a například na motoline 150Kč. Podle manuálu bych měl mít v KX BR8ECMVX, ale podle mě je to zbytečný. Nebo se mílím?
..zkus DENSO..levnější,delší životnost,menší náchylnost na ulití!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ulejvá svíčky NGK
mikš píše: rád bych nahradil NGK Briskem,ale nevim jakej do cr250 použít,nemáte někdo vyzkoušeno?
já teď objednával do dvácy Brisk 1528, jsou nesmrtelný1 reakcí na tento příspěvek Ulejvá svíčky NGK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ulejvá svíčky NGK
Neví teda někdo, jakej je ekvivalent od Densa pro to NGK BR8EG?
Já jsem s NGK nikdy problém neměl, ale proč nezkusit něco jinýho..
Našel jsem nějakej katalog a podle něj by do KX patřila pouze iridiová za 500, což je zbytečnost. Podíval jsem se teda ještě na Hondu a tam jsem našel Denso W24ESR-V pro rok do 2005 a pro novější Denso W27ESR-V. Kterou byste teda zvolili?
Naposledy editováno 05.03.2013 11:06:01