Jelikož je píst v podstatě jak nový,chtěl bych jej pokusit opravit.Jedná se o vyvaření díry po chybějícím kousku.Poté to dám soustružníkovi a on mi to stočí.
Nějaké tipy na někoho kdo to zavaří?Krom Pavlíčka,sice schopný,ale moji poslední opravu totálně zpackal.
Anti píše: Janek> Už je tam
no snazil sem se te od toho odradit dost tvrde napsanym prispevkem. Coz se nepovedlo. NEvadi.
Tak aspon preju at ti to funguje. Na zacatku roku se stehuju na Znojemsko tak sem zvedavej jestli se nekde potkame na nejake vyjizdce :)
4 reakcí na tento příspěvek Oprava pístu-vaření hliníku
Píst je v háji a tady se 6 stránek polemizuje zda vyměnit nebo nevyměnit?!!!
Jestli chceš jezdit tak neřeš kraviny a kup nový. Použitý může mít navíc jiný průměr, byť jen několik desetin.
A že to stojí prachy? Ono jezdit na motorce (pokud to nebyly Jawky a Zetky) není pro úplné socky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava pístu-vaření hliníku
Anti píše: Franky> Jako že renomovaný výrobce dělá písty s rozptylem několika desetin?Maximálně tak číňan
Ach jo! A pak to má k něčemu vypadat, když úplní techničtí analfabeti chtějí opravovat komlikované italské 750!!!
Ano - na Tvůj motor budou existovat nejméně 3-4 využívané průměry pístů! Byla by obrovská náhoda, kdyby se Ti z té rozprodávané Ducati (byť z konstrukčně podobným motorem) podařilo koupit píst identického průměru. Můžeš mít štěstí, ale pravděpodobnost úspěchu typuji na 30-50%.
Proto znovu - neblbni a kup nový! Před tím si přesně změř průměr (pozor na ovalitu)a vyber správný.
Nebo zkus Wiseco - Libora Oulehlu.
Mimochodem - Libor dělá písty > 20 let = zkus mu poslat fotku s dotazem co by Ti doporučil!
Naposledy editováno 30.12.2012 22:27:28
Co se týká 750,tak zde si v popisu aukce můžeš přečíst na jaké typy se dá použít.
Možná mě máš za úplného blba,ale nejdřív si zkus zjistit fakta
Má rozprodávaná Ducati?Prodávám pouze indučky,jelikož nejsou použitelné pro vstřikování.
Nejen Oulehla,ale ani já bych tohle nedoporučil pro plnohodnotnou opravu.
Vše ostatní viz můj příspěvek č.115
Naposledy editováno 31.12.2012 06:30:37
1 reakcí na tento příspěvek Oprava pístu-vaření hliníku
1 reakcí na tento příspěvek Oprava pístu-vaření hliníku
2 reakcí na tento příspěvek Oprava pístu-vaření hliníku
Anti píše: Franky> Jako že renomovaný výrobce dělá písty s rozptylem několika desetin?Maximálně tak číňan
Budeš se divit,ale čínan dělá lepší písty,než američan :D :D :D
Ještě k tomu Tvému pístu-v tom místě co ho máš poškozený,tak je zrovna dost namáhaný a tak bych si ho raději dal na poličku,než do motoru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava pístu-vaření hliníku
Ještě uvažuji nad menší úpravou.Koupit tohle a přebrousit to.
Ale některé komentáře mě "posunují" k verzi provozovat to takhle a dokázat autorům že to lze.
Naposledy editováno 31.12.2012 12:05:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava pístu-vaření hliníku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava pístu-vaření hliníku
Naposledy editováno 31.12.2012 12:51:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava pístu-vaření hliníku
Anti píše: dakarista> Myslíš že je tam Nikasil?Já o tom pochybuju.Respektive si myslím že tam není...
vždyď jsi to měl rozebrané...nikasil poznáš na první pohled...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava pístu-vaření hliníku
Kdybych neměl obavy o to co mi přijde,jdu do toho hned.Jenže jak by si asi sedly už použité kroužky?
A takhle vyúpadá píst na tehle motor od Woesnera.Moc masa tam taky není...
Naposledy editováno 31.12.2012 13:12:25
1 reakcí na tento příspěvek Oprava pístu-vaření hliníku
Anti píše: Dolph-cz> Proto to píšu...
Kdybych neměl obavy o to co mi přijde,jdu do toho hned.Jenže jak by si asi sedly už použité kroužky?
co mají společného použité kroužky s tím,jestli je to nikasil,nebo litina??
ty jsi nikasil ještě neviděl,že jo?
no to je jedno..
převrtávat na litra je trošku risk-nevím,kolik je tam masa navíc....
jinak k použití starého pístu a kroužků-no není to košér-ale funguje to.za mých mladých let,kdy něco sehnat byla katastrofa,se běžně dělalo,že když byl už píst a válec vyběhaný,tak je nechal ten vyběhaný píst a udělala se nová-menší vložka do válce,na míru na ten píst a jezdilo se vesele dál...,ale to taky není tvůj případ...,nevím no.
problém je,že tvůj problém je tak malý,že nemá cenu nic vymýšlet.ty můžeš "jen" koupit nový píst a jezdit a úsměvem...
horší je,když se stane fakt průser,kdy nové díly by stály desítky tisíc-to se pak přemýšlí co s tím,ale tohle,je prostě maličkost...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava pístu-vaření hliníku
Já si spíš počkám,až se za tuhle cenu objeví píst co mi tam padne bez úprav....
Dolph-cz:Ta otázka se týkala použití ojetého pístu a ojetých kroužků pro nový výbrus,s nikasilem to samozřejmě nespojuji.
Jindra650:Frankie si spíš myslel,že to Italové mastí jak Japonci a v zájmu zvýšení prodejů čarují s vrtáním o desetiny.Nenapadlo ho,že "Makaróni" to neřeší a valí furt stejnej rozměr.
Naposledy editováno 31.12.2012 13:26:44
1 reakcí na tento příspěvek Oprava pístu-vaření hliníku
Ve finale chces prevrtavat na vetsi a kupovat nove pisty. Trochu to nechapu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava pístu-vaření hliníku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava pístu-vaření hliníku
Anti píše:
Dolph-cz:Ta otázka se týkala použití ojetého pístu a ojetých kroužků pro nový výbrus,s nikasilem to samozřejmě nespojuji.
není to samozřejmě tak 100% výsledek jako výbrusu+ nový píst,ale pokud je ten píst ojetý rovnoměrně a stejně tak kroužky,tak to bude bez problému fungovat velice dobře ještě mooooc kilometrů...
každopádně jediné co hrozí je to,že si nesedne 100% stírací kroužek apod,nehrozí,že se to rozletí a zničí motor.víš jak to myslím...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava pístu-vaření hliníku
Naposledy editováno 31.12.2012 18:20:14