globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Oprava pístu-vaření hliníku
 
25.12.2012 v 18:55
Podařil se mi královský kousek.Chtěl jsem otestovat baterku a startér,bohužel bez spodní hlavy.Startér motorem protočil,spodní píst vyjel z válce,opřel se do boku a vyštípl si kus spodní hrany.Dílnou se rozezněl řev
Jelikož je píst v podstatě jak nový,chtěl bych jej pokusit opravit.Jedná se o vyvaření díry po chybějícím kousku.Poté to dám soustružníkovi a on mi to stočí.
Nějaké tipy na někoho kdo to zavaří?Krom Pavlíčka,sice schopný,ale moji poslední opravu totálně zpackal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava pístu-vaření hliníku

31.12.2012 v 13:03 | Nahoru | #1
Dolph-cz> Proto to píšu...
Kdybych neměl obavy o to co mi přijde,jdu do toho hned.Jenže jak by si asi sedly už použité kroužky?

A takhle vyúpadá píst na tehle motor od Woesnera.Moc masa tam taky není...

Naposledy editováno 31.12.2012 13:12:25

(reakce na) Oprava pístu-vaření hliníku

31.12.2012 v 13:19 | Nahoru | #2

Anti píše: Dolph-cz> Proto to píšu...
Kdybych neměl obavy o to co mi přijde,jdu do toho hned.Jenže jak by si asi sedly už použité kroužky?



co mají společného použité kroužky s tím,jestli je to nikasil,nebo litina??

ty jsi nikasil ještě neviděl,že jo?
no to je jedno..

převrtávat na litra je trošku risk-nevím,kolik je tam masa navíc....

jinak k použití starého pístu a kroužků-no není to košér-ale funguje to.za mých mladých let,kdy něco sehnat byla katastrofa,se běžně dělalo,že když byl už píst a válec vyběhaný,tak je nechal ten vyběhaný píst a udělala se nová-menší vložka do válce,na míru na ten píst a jezdilo se vesele dál...,ale to taky není tvůj případ...,nevím no.
problém je,že tvůj problém je tak malý,že nemá cenu nic vymýšlet.ty můžeš "jen" koupit nový píst a jezdit a úsměvem...

horší je,když se stane fakt průser,kdy nové díly by stály desítky tisíc-to se pak přemýšlí co s tím,ale tohle,je prostě maličkost...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist