globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Oprava pístu-vaření hliníku
 
25.12.2012 v 18:55
Podařil se mi královský kousek.Chtěl jsem otestovat baterku a startér,bohužel bez spodní hlavy.Startér motorem protočil,spodní píst vyjel z válce,opřel se do boku a vyštípl si kus spodní hrany.Dílnou se rozezněl řev
Jelikož je píst v podstatě jak nový,chtěl bych jej pokusit opravit.Jedná se o vyvaření díry po chybějícím kousku.Poté to dám soustružníkovi a on mi to stočí.
Nějaké tipy na někoho kdo to zavaří?Krom Pavlíčka,sice schopný,ale moji poslední opravu totálně zpackal.

1 reakcí na tento příspěvek Oprava pístu-vaření hliníku

31.12.2012 v 13:15 | Nahoru | #1
Tak pokud je tam vlozka, tak se musi prevrtat a to zadarmo neni a za druhe jestli ma tolik masa aby pojmula tak velke prevrtani....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava pístu-vaření hliníku

31.12.2012 v 13:20 | Nahoru | #2
dakarista> Poslední převrtání(KLR650) mě stálo 270Kč.Od JE Pistons nebo Woesnera seženeš na tenhle motor v podstatě podobné písty se stejným vrtáním jako big bore kit-je to běžná úprava.Podobně vznikl třeba Monster 1000,ST2 a určitě pár jiných modelů.A třeba ložiska na klice jsou stejná i pro motory 1200 takže únosnost by tam byla.
Já si spíš počkám,až se za tuhle cenu objeví píst co mi tam padne bez úprav....

Dolph-cz:Ta otázka se týkala použití ojetého pístu a ojetých kroužků pro nový výbrus,s nikasilem to samozřejmě nespojuji.

Jindra650:Frankie si spíš myslel,že to Italové mastí jak Japonci a v zájmu zvýšení prodejů čarují s vrtáním o desetiny.Nenapadlo ho,že "Makaróni" to neřeší a valí furt stejnej rozměr.

Naposledy editováno 31.12.2012 13:26:44
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist