globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Oprava pístu-vaření hliníku
 
25.12.2012 v 18:55
Podařil se mi královský kousek.Chtěl jsem otestovat baterku a startér,bohužel bez spodní hlavy.Startér motorem protočil,spodní píst vyjel z válce,opřel se do boku a vyštípl si kus spodní hrany.Dílnou se rozezněl řev
Jelikož je píst v podstatě jak nový,chtěl bych jej pokusit opravit.Jedná se o vyvaření díry po chybějícím kousku.Poté to dám soustružníkovi a on mi to stočí.
Nějaké tipy na někoho kdo to zavaří?Krom Pavlíčka,sice schopný,ale moji poslední opravu totálně zpackal.

4 reakcí na tento příspěvek Oprava pístu-vaření hliníku

30.12.2012 v 20:58 | Nahoru | #1
Zásah "kutilem domácím" je to nejhorší.
Píst je v háji a tady se 6 stránek polemizuje zda vyměnit nebo nevyměnit?!!!
Jestli chceš jezdit tak neřeš kraviny a kup nový. Použitý může mít navíc jiný průměr, byť jen několik desetin.
A že to stojí prachy? Ono jezdit na motorce (pokud to nebyly Jawky a Zetky) není pro úplné socky.

(reakce na) Oprava pístu-vaření hliníku

30.12.2012 v 21:20 | Nahoru | #2
Franky>

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava pístu-vaření hliníku

30.12.2012 v 22:07 | Nahoru | #3
Franky> Jako že renomovaný výrobce dělá písty s rozptylem několika desetin?Maximálně tak číňan

(reakce na) Oprava pístu-vaření hliníku

31.12.2012 v 06:27 | Nahoru | #4
Franky> Inkriminovaný motor je devítka.Podle této stránky má stejný píst i SS900.Wiseco tyhle písty nedělá,dostupný kit je od JE Pistons (tenhle) nebo Wosnera (tento) .Povšimni si na jaké roky výroby se dají použít.
Co se týká 750,tak zde si v popisu aukce můžeš přečíst na jaké typy se dá použít.
Možná mě máš za úplného blba,ale nejdřív si zkus zjistit fakta
Má rozprodávaná Ducati?Prodávám pouze indučky,jelikož nejsou použitelné pro vstřikování.
Nejen Oulehla,ale ani já bych tohle nedoporučil pro plnohodnotnou opravu.
Vše ostatní viz můj příspěvek č.115

Naposledy editováno 31.12.2012 06:30:37

(reakce na) Oprava pístu-vaření hliníku

31.12.2012 v 13:16 | Nahoru | #5
Franky> Jako promin, ve valny vetsine pripadu rikas relevantni informace, ale tady si trochu prestrelil. Rozptyl v desetinach je drobatko mimo. Tak opotrebenej pist vypada uz od pohledu na vyhozeni(jmenovite do hladka vybehanej plast bez stop obrabeni, totalne zakarbonovana minimalne oblast nad prvnim krouzkem apod.) a ne jako treba ty pisty co ukazoval na prodej, ktery byly "zanovni" ....a lepsi origo litej pist, nez nejakej xindl typu Wiseco, apod. - kovarsky vykovky s tuningarsky zvedlym kompresnim pomerem a jinou tepelnou roztaznosti, takze kvuli jednomu poskozenymu pistu ale s vybornyma vybrusama musis delat vybrusy na obou valcich ....supr...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist