myslím,že nic jiného,než to prostě prodloužit a vyzkoušet ti nezbývá.osobně bych tam neviděl problém..
I když chápu, že u takových "motorek" je vzhled přednější než vlastnosti
Prodloužením sání se ti pravděpodobně posune krouťák do nižších otáček a hůře se ti bude vytáčet. Zúžení sacího potrubí za karburátorem je myslím nesmysl. Co by to mělo přinést?
1 reakcí na tento příspěvek prodloužení sacího potrubí po vysunutí karbeců
Hodně zdaru s mašinou, každý originál se cení.
Brutus
http://brutalchopper.wbs.cz/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) prodloužení sacího potrubí po vysunutí karbeců
M.S.B píše: 15 - 20cm je fakt moc, pokud je to tedy nezbytně nutné, tak to prodloužení udělej aspoň gumové, nebo silikonové, pokud použiješ kov, tak se bude palivo srážet na stěnách té trubice a motor nepojede(ta gumová příruba aspoň částečně eliminuje teplotní rozdíly a srážlivost paliva), starty budou vždy špatné, protože to palivo na tu vzdálenost nepoletí tak jak má, takže počíte s tím, že každý druhý start se ti uchčije svíčka. Pokud před startem stříkneš trochu étheru(startovací sprej) do sání, tak je větší šance, že to naskočí bez ulití. Osobní zkušenost je taková, že při prodloužení příruby o 4cm je to na hranici. Nevařím z vody, mám osobní zkušenosti.
Hodně zdaru s mašinou, každý originál se cení.
Brutus
http://brutalchopper.wbs.cz/ [/quote]
nechci nějak napadat tvůj názor,něco podobného mně taky napadlo,jenže pak jsem si to vyvrátil příkladem délky sání na autech.to má sání klidně 15-20cm.
nebudu brát v úvahu modernější motory se 4bodovým vstřikováním-tam je vstřikovač píchnutý úplně na začátek svodů-což by potvrzovalo tvou teorii...,ale co třeba jednobodové vstřikování,kdy je vstřik hned u klapy,nebo motory s karburátorem?
a i když porovnám všem známý motor z favorita/felície-ty motory jsou prakticky identické,vystřídaly se tam snad všechny způsoby dodávání paliva-od karburátoru,přes jednobod,až po 4bodový vstřik a pořád to jelo +- stejně,stejně startovalo(žádné problémy s ulíváním) .... i průběh výkonu a projev motoru byl +- stejný....
1 reakcí na tento příspěvek prodloužení sacího potrubí po vysunutí karbeců
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) prodloužení sacího potrubí po vysunutí karbeců
assassin> Zdravím tě
Při ladění motoru to jsou dvě vzájemně se ovlivňující věci:
1/ délka od klapky k sacímu ventilu (zhruba - čím kratší, tím ostřejší reakce a posun k vyšším otáčkám)
2/ odpor sání před klapkou - délka sání, odpory filtrů, atp. ovlivňují množství nassáté směsi - snížené odpory je nutno kompenzovat většími tryskami
P.S. zvýšená teplota karburátorů ovlivňuje ideální poměr směsi.
Naposledy editováno 19.12.2012 21:00:34
docent píše: Dolph-cz> Nezlob se, ale to je jako bys řekl, že kamion má sání dlouhé půl metru a "taky to jede". Nemíchej jabka a hrušky. Každý motor je od výrobce konstruován jako celek - včetně způsobu tvorby směsi a i délky sání od klapek/vstřiku po sací ventil. Změny se vždy nějak projeví a je třeba je kompenzovat. Nebo se smířit se změnou.
jaké hrušky s jabkama?oba motory ,jsou klasické 4-taktní,benzínové atmosféráky.ty principy a souvislosti jsou stejné.kamión tady pleteš ty.
tady je všem jasné,že každý motor je konstruován jinak-bavíme se o změně délky sání a jeho důsleky...
takže k věci...,napiš jaký je tvůj názor k danému tématu,případně pokud máš nějakou připomínku k mému názoru-tak prosím...
špatně jsem si přečetl tvůj dotaz, měl jsem za to, že chceš prodloužit potrubí od karburátoru k válci, pokud jde o trubku saní před karburátorem, tak je to teorie pokus omyl, protože do určité vzdálenosti se posouvá výkon do vyších otáček, ale po přesáhnutí určité vzdálenosti se ta trubice už chová jako klasický airbox.
Brutus
http://brutalchopper.wbs.cz/
Brutus
1 reakcí na tento příspěvek prodloužení sacího potrubí po vysunutí karbeců
renda11 píše: taky si myslím že budou stejné, jen jiné kvůli umístění,ten na předním válci je trochu pod úhlem. Ale s tím jedním karbecem by to asi moc nešlo, na netu je na prodej introš,docela pěkná stavba ,ale píše že byl předělanej jen na jeden karbec a nejedeto pořádně. Jinak díky za reakci, asi to zkusím na ty dva stejné alespon budu moci zkrátit ten svod na předním karbecu a bude to lepší.
no ale každopádně je třeba,aby oba válce měly stejně dlouhý svod....,to víš,že jo?nezáleží na tvaru,úhlech a pod,ale celková délka musí být stejná....
zdravím, zkus si v tomhle trochu počíst, myslím si, že tam najdeš odpověď, ať se daří
Brutus
http://brutalchopper.wbs.cz/