1 reakcí na tento příspěvek prodloužení sacího potrubí po vysunutí karbeců
Hodně zdaru s mašinou, každý originál se cení.
Brutus
http://brutalchopper.wbs.cz/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) prodloužení sacího potrubí po vysunutí karbeců
M.S.B píše: 15 - 20cm je fakt moc, pokud je to tedy nezbytně nutné, tak to prodloužení udělej aspoň gumové, nebo silikonové, pokud použiješ kov, tak se bude palivo srážet na stěnách té trubice a motor nepojede(ta gumová příruba aspoň částečně eliminuje teplotní rozdíly a srážlivost paliva), starty budou vždy špatné, protože to palivo na tu vzdálenost nepoletí tak jak má, takže počíte s tím, že každý druhý start se ti uchčije svíčka. Pokud před startem stříkneš trochu étheru(startovací sprej) do sání, tak je větší šance, že to naskočí bez ulití. Osobní zkušenost je taková, že při prodloužení příruby o 4cm je to na hranici. Nevařím z vody, mám osobní zkušenosti.
Hodně zdaru s mašinou, každý originál se cení.
Brutus
http://brutalchopper.wbs.cz/ [/quote]
nechci nějak napadat tvůj názor,něco podobného mně taky napadlo,jenže pak jsem si to vyvrátil příkladem délky sání na autech.to má sání klidně 15-20cm.
nebudu brát v úvahu modernější motory se 4bodovým vstřikováním-tam je vstřikovač píchnutý úplně na začátek svodů-což by potvrzovalo tvou teorii...,ale co třeba jednobodové vstřikování,kdy je vstřik hned u klapy,nebo motory s karburátorem?
a i když porovnám všem známý motor z favorita/felície-ty motory jsou prakticky identické,vystřídaly se tam snad všechny způsoby dodávání paliva-od karburátoru,přes jednobod,až po 4bodový vstřik a pořád to jelo +- stejně,stejně startovalo(žádné problémy s ulíváním) .... i průběh výkonu a projev motoru byl +- stejný....