1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) prodloužení sacího potrubí po vysunutí karbeců
assassin> Zdravím tě
Při ladění motoru to jsou dvě vzájemně se ovlivňující věci:
1/ délka od klapky k sacímu ventilu (zhruba - čím kratší, tím ostřejší reakce a posun k vyšším otáčkám)
2/ odpor sání před klapkou - délka sání, odpory filtrů, atp. ovlivňují množství nassáté směsi - snížené odpory je nutno kompenzovat většími tryskami
docent píše: Dolph-cz> Nezlob se, ale to je jako bys řekl, že kamion má sání dlouhé půl metru a "taky to jede". Nemíchej jabka a hrušky. Každý motor je od výrobce konstruován jako celek - včetně způsobu tvorby směsi a i délky sání od klapek/vstřiku po sací ventil. Změny se vždy nějak projeví a je třeba je kompenzovat. Nebo se smířit se změnou.
jaké hrušky s jabkama?oba motory ,jsou klasické 4-taktní,benzínové atmosféráky.ty principy a souvislosti jsou stejné.kamión tady pleteš ty.
tady je všem jasné,že každý motor je konstruován jinak-bavíme se o změně délky sání a jeho důsleky...
takže k věci...,napiš jaký je tvůj názor k danému tématu,případně pokud máš nějakou připomínku k mému názoru-tak prosím...