globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: prodloužení sacího potrubí po vysunutí karbeců
 
18.12.2012 v 20:50
Zdar motorkáři, potřeboval bych radu. Po usazení motoru Suzuki VZ 800 do stavěného rámu jsem byl nucen vysunout karbeci vedle motoru,takže tam nejsou origo sací roury, potřebuji znát o kolik zúžit sací trubku když ji prodloužím,jestli je na to nějaké pravidlo nebo vzorec nebo jen zkoušet a zkoušet a ladit na brzdě. Kdo zná, tak původní karbeci jsou hned u hlav cca. 4 cm svod,nyní jsou prodloužené asi tak na 15 až 20cm. Jsem z od Liberce pokud by někdo o někom věděl.

1 reakcí na tento příspěvek prodloužení sacího potrubí po vysunutí karbeců

19.12.2012 v 20:43 | Nahoru | #1
Dík chlapi,koukám že tu jsou rychlý a různý odezvy,pravda určitě bude v tom,že je to třeba odskoušet, koupil jsem uš stavbu hotovou a dolaďuji vše co předemnou neudělali.Zatím jsem vypozoroval,že jeden válec trochu štěká do sání a občas to na volnoběch chcípe. Možná trochu zvýšit volnoběžný otáčky a zbytek uvidím,převážel jsem to po ose nedávno asi v 6 stupních tak je možné ,jak se již někdo zmínil, že se benál v těch dlouhých trubkách sráží protože jsou kovové, možná jestli by pomohlo kovové zkrátit k přírubě co nejvíc a zbytek dohnat gumovou trubicí. Jinak moc dík za postřehy.

(reakce na) prodloužení sacího potrubí po vysunutí karbeců

19.12.2012 v 20:58 | Nahoru | #2
renda11> Obecně se doporučuje nějakým způsobem zabránit přenosu tepla z válců na karburátory. Tzn. buď gumová příruba nebo pertinax mezi válcem a kovovým vedením směsi.

P.S. zvýšená teplota karburátorů ovlivňuje ideální poměr směsi.

Naposledy editováno 19.12.2012 21:00:34
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist