globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: prodloužení sacího potrubí po vysunutí karbeců
 
18.12.2012 v 20:50
Zdar motorkáři, potřeboval bych radu. Po usazení motoru Suzuki VZ 800 do stavěného rámu jsem byl nucen vysunout karbeci vedle motoru,takže tam nejsou origo sací roury, potřebuji znát o kolik zúžit sací trubku když ji prodloužím,jestli je na to nějaké pravidlo nebo vzorec nebo jen zkoušet a zkoušet a ladit na brzdě. Kdo zná, tak původní karbeci jsou hned u hlav cca. 4 cm svod,nyní jsou prodloužené asi tak na 15 až 20cm. Jsem z od Liberce pokud by někdo o někom věděl.

1 reakcí na tento příspěvek prodloužení sacího potrubí po vysunutí karbeců

27.12.2012 v 15:03 | Nahoru | #1
taky si myslím že budou stejné, jen jiné kvůli umístění,ten na předním válci je trochu pod úhlem. Ale s tím jedním karbecem by to asi moc nešlo, na netu je na prodej introš,docela pěkná stavba ,ale píše že byl předělanej jen na jeden karbec a nejedeto pořádně. Jinak díky za reakci, asi to zkusím na ty dva stejné alespon budu moci zkrátit ten svod na předním karbecu a bude to lepší.

(reakce na) prodloužení sacího potrubí po vysunutí karbeců

27.12.2012 v 15:10 | Nahoru | #2

renda11 píše: taky si myslím že budou stejné, jen jiné kvůli umístění,ten na předním válci je trochu pod úhlem. Ale s tím jedním karbecem by to asi moc nešlo, na netu je na prodej introš,docela pěkná stavba ,ale píše že byl předělanej jen na jeden karbec a nejedeto pořádně. Jinak díky za reakci, asi to zkusím na ty dva stejné alespon budu moci zkrátit ten svod na předním karbecu a bude to lepší.



no ale každopádně je třeba,aby oba válce měly stejně dlouhý svod....,to víš,že jo?nezáleží na tvaru,úhlech a pod,ale celková délka musí být stejná....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist