ve výběru jsou M750 a M900.
vzhledem k minulosti se kloním spíše k devítce. finance jsou však omezené ideálně kolem 50ti, max ca. 60 palackých.
nevíte někdo o nějakém, co je k mání a znáte ho?
co říkáte na totok?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?
Lazyfucker píše: já to rozseknu tím, že už 50 je pro mě ranec - dodělávky na stavbě, kdo si to prošel, ví o čem melu) stojí raketu, víc, než se čekalo. a ve výhledu je krom ducati i zadělávání na mládě atd atd, takže hned tak nebude z čeho přišetřit.
beru to jako dobře míněnou radu, ale vycházím z toho, jaká je situace a podmínky
bude devítka
Jo tak to tě obdivuju,že si motorky jako koníčka vůbec držíš
každopádně co bych dělal, kdyžbych ten hlavní koníček neměl..? takže tak.
paradox je, že se ke značce o které tak dlouho tajně sním dostanu až při "šetření" peněz
no možu říct, že sem se tak netěšil už hodně dlouho.
1 reakcí na tento příspěvek vybírám M900 - zkušenosti?
Není to motorka pro toho kdo si chce přeměřovat ocas někde na dlouhých rovinkách,ta maximálka tam prostě není,ale dá se s ní dost vyřádit na výjezdech ze zátáček.A v zatáčkách se dá pojezdit mnoho výkonově silnějších motorek.
Ono to není o tom kolik má motorka koní v papírech,ale kolik jich z ní dokáže člověk opravdu vymáčknout a ukočírovat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?
Hockin píše: Nemyslím si,že M900 je výkonově slabý.A přece jen ten výkon dohání celkem slušným krouťákem.
Není to motorka pro toho kdo si chce přeměřovat ocas někde na dlouhých rovinkách,ta maximálka tam prostě není,ale dá se s ní dost vyřádit na výjezdech ze zátáček.A v zatáčkách se dá pojezdit mnoho výkonově silnějších motorek.
Ono to není o tom kolik má motorka koní v papírech,ale kolik jich z ní dokáže člověk opravdu vymáčknout a ukočírovat.
Hehe obligátní ducati kecy ...ale rozumim,souhlasim
Ďuričko píše: Hehe obligátní ducati kecy ...ale rozumim,souhlasim
Ano přiznávám jistou náklonost k duc
Ale nestraně musím říct,že opravdu ne všichni dokážou ten výkon z motky dostat.A šikovní borci na šestkách dávají na prdel litrům.
Navíc na naháči se dlouhodobě stejně nedá fičet nad 160km/h
1 reakcí na tento příspěvek vybírám M900 - zkušenosti?
chápu ale dobře míněnou radu že 1000DS by byla pragmatičtější volba - došel by jí pocitový dech třeba později, ale jak jsem psal výše, není na ňu, takže pokud mi někdy přijde 9ka slabá, tak mi to bude muset nahrazovat prožitými léty, nostalgií, krásou, zvukem, starou technikou (ta se mi líbí) a nebo budu muset do té doby našetřit na něco silnějšího
e. - gramatika
Naposledy editováno 18.12.2012 10:32:27
1 reakcí na tento příspěvek vybírám M900 - zkušenosti?
základ dobrý, ale bude na něm práce a práce, ale prvních 10km dalo tušit zajímavou budoucnost.
a ten ZVUK!!
ps - neválí se někomu doma pdf manuál na 96 monstřiště v anglině? našel jsem italský.
co do toho frajeři lijete za olej? co 20w50 od motulu? lil jsem to do bmw, takový hustý med, pro ohrkaný starší vzducháč by mohl být ideál, no ni?
Lazyfucker píše: tak už je frajer doma
základ dobrý, ale bude na něm práce a práce, ale prvních 10km dalo tušit zajímavou budoucnost.
a ten ZVUK!!
ps - neválí se někomu doma pdf manuál na 96 monstřiště v anglině? našel jsem italský.
co do toho frajeři lijete za olej? co 20w50 od motulu? lil jsem to do bmw, takový hustý med, pro ohrkaný starší vzducháč by mohl být ideál, no ni?
Tak šup sem s fotkama samozřejmě gratuluji
1 reakcí na tento příspěvek vybírám M900 - zkušenosti?
- olej proštubuju, ale chce to něco hustějšího bych řekl, má cosi za sebou, řekl bych bez problémů, že daleko víc, než přiznaných 55
- manuál nalezen, quattro centi mille grazie
- za přejícný postoj uctivě děkuji, je to fakt zase úplně jiná motorka - tím správným směrem
- první fotky nahrány hýr
- první dojmy - zadní 180ka guma (funglofka!) ořezána na straně řetězu nožem...
- spojka zánovní, desky nové, řemeny těžko soudit (prý zánovní), ale budou
nové, KN vložka + Termixy - zvuk čupr, nová baterka.
- sedlo se zadkem z broušené kůže a vyšitým Ducati - k mání výměnou za origo a
něčím do kapsy (mojí )
- zrcátka Kosso k mání též
- dekl alternátoru je napaden stříbřenkou, abych ho mohl opísčit, je pod ním
olej, nebo jak? až ho budu sundávat
1 reakcí na tento příspěvek vybírám M900 - zkušenosti?
Podívej se v jakém stadiu jsem já...
www.picfront.org/d/8RuA][IMG]http://www4.picfront.org/picture/186LtQPpSe4/thb/CIMG0133.JPG[/IMG
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?
1 reakcí na tento příspěvek vybírám M900 - zkušenosti?
Já leju 15W50 od Motorexu a spokojenost.všichni kamarádi dávají 15W50 většina Shell,menšina motorex.
Naposledy editováno 23.12.2012 09:00:41
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?
Hockin:Nedalo mi to a šťoural jsem se v manuálu pro Gran Canyona,a tam bylo doporučováno toto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?
Lazyfucker píše: stráťa> ne, je ořezaná - informace od prodejce každopádně 180ka, stačilo vzit 170ku a bylo všecko šolich ale co, lepší než drátem do oka
180 je standartní rozměr u M900...problém bude v profilu tý gumy...mrkni, kolik je na gumě a jakej rozměr máš v TP.Von je totiž hlavní problém v tom, že devítkovej Monster má se šestkou shodnou i kyvku - a šestka má 160, takže místa pro 180 tam je sakra málo, a když se k tomu použije i jinej profil, tak to potom řešíš nožem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?
1 reakcí na tento příspěvek vybírám M900 - zkušenosti?
Olejiste soupnu motul 20w50 co jsem cpal do bmw, ma cosi za sebou,laufy podle toho vypadaji,na motoru je znatelna jista netesnost (cti zasrane od oleja uplne vsude na bloku),jeste mrknu na svicny. Je jak poznat pohledem,zda remeny byly opravdu meneny pred 2500km jak rikal minuly majitel? Ja jen ze je zrejme vymenim a bude klid.
Dlouho jsem neresil udrzbu retezu... Kardan byl solich. Uskodi okrouzkum lazen v petroleji?retaz je masteny kdovicim, asi konkorem..
Naposledy editováno 23.12.2012 21:35:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?
Kšandy měním až když při jejich prohlídce najdu praskliny na gumě a jestli chceš měnit jen preventivně,tak to už mužeš preventivně rovnou udělat ventily.
No a zrovna jako teda tenhle monster stejnou kyvku s 6kou nemá,páč je jaksi ještě nevojebanej jako ty novější a má starou poctivou hliníkovou kyvku a tim pádem určo v TP 170gumu.Ale každopádně to nic nemění na tom že se tam 180 v pohodě vejde bez ořezávání pokud to neni cestovní bačkoraale kulatá sportka.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 | Honziikk | 8 | 9.6.2023 v 07:22 honzabiker |
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 25 | 12.5.2023 v 19:01 honzabiker |
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 12 | 15.10.2022 v 12:09 honzabiker |
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 | syrrius | 31 | 21.9.2022 v 12:44 uš |
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) | ramesse | 2 | 4.5.2022 v 06:56 honzabiker |