globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: spojka-lamely
25.11.2012 v 19:40
Zdravím motorkáři,na mojí jawě 350 634 mi klouže po ohřátí spojka.V vlákně o protékajících tlumičích mi jeden kolega řekl že to budou lamely a že budou potřeba vyměnit.
Tak bych se chtěl zeptat jak na to.S jawou nemám žádne skušenosti tak budu vděčný za každou radu.

spojka-lamely

25.11.2012 v 19:52 | Nahoru | #1
to jsou takový placičky, přimáčklý pérama. výměna tak na hodku, řekl bych...

spojka-lamely

25.11.2012 v 21:03 | Nahoru | #2
Co tam mas za olej,mas ji zpravne sestelovanou???Stahni si v pravni rade manual a navstiv www.jawamania.info

spojka-lamely

25.11.2012 v 21:30 | Nahoru | #3
polož motorku na pravobok, startovací páku do polohy start, oddělej levé víko a uvidíš spojku, sundáš kolíčky, pružiny i lamely a ty vyměníš, práce na 30 minut

spojka-lamely

26.11.2012 v 04:12 | Nahoru | #4
vidlička poloautomatu musí mít nepatrnou vůli nastavíš to tak, že povolíš lanko, potom šroubkem na poloautomatu nastavíš vůli na vidličce vypínání spojky a pak nastavíš na lanku krok vůli na páčce asi tak mm až dva pokud jsou tyto vůle a spojka stále prokluzuje jsou lamely opotřebované a je potřeba je vyměnit

spojka-lamely

26.11.2012 v 04:18 | Nahoru | #5
startovací páku do polohy start, sundáš nakopávačku pak víko spojky přítlačnej talíř ten drží 3 pručiny ktere jsou zajištěny podložkou a kolíčkem je docela honička ho vyndat a pak ho tam zase dát když to děláš sám ty pružiny jsou silný hlavně mít pořád startovačku v poloze start, jináč ti při sundání víka vyskočí a pak musíš sundat řetěz a buben abys to tam nahnal zpátky bez sundání spojkovýho bubnu se to tam dává fakt blbě když jsem to dělal prvně tak jsem se pěkně navztekal neni to nic složitýho vždyď je to jawa

spojka-lamely

26.11.2012 v 13:12 | Nahoru | #6
Ty kolíčky se dobře sundavaji tak, že si vezmeš do dlaně hadr a desítku plochej klíč. Klíč si dáš na podložku pod šteftíkem a přes ten hadr do něj tlačíš - nebolí to a máš takhle největší sílu. Jakmile chytneš ten grif, jsou za minutu všechny 3 pružiny venku z čepů. Ty lamely jsou vcelku nesmrtelný na tý třindě. Odejdou jen když jezdíš bez oleje, nebo když byla spojka nějakým způsobem týraná, jinak vydržely i přes 50000km. Důležitý je, aby byl správnej olej, neunavený pružiny a správně poskládaná spojka a samozřejmě zddravý lamely .

MYslim, že by ti jako začátečníkovi hodně pomohl tenhle odkaz http://www.jawamani...tail.aspx?techid=172
nebo sii přímo dočkala koupit v knižním vydání, jak jsem to udělal já. Je tam spoustu dobrých fachmanských rad.

Naposledy editováno 26.11.2012 13:16:20

1 reakcí na tento příspěvek spojka-lamely

26.11.2012 v 13:38 | Nahoru | #7
Dal jsem trochu víc oleje a pak jsem se divil, že mi klouže spojka

spojka-lamely

26.11.2012 v 18:08 | Nahoru | #8
Podivej se na napinaci sroub spojky na prave strane ve viku dynama. Mozna kdyz ho povolis mohla by i prestat klouzat, pokud sroub byl moc utazeny bez vule. Jinak jak uz se tu psalo sundat leve viko atd ...

Naposledy editováno 26.11.2012 18:09:35

spojka-lamely

28.11.2012 v 20:30 | Nahoru | #9
díky moc všem za rady, jen co dám dohromady tlumiče, vrhnu se na tu spojku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spojka-lamely

5.12.2012 v 07:18 | Nahoru | #10

tomas256 píše: Dal jsem trochu víc oleje a pak jsem se divil, že mi klouže spojka


Čeče,to máš nějaký pomatený.To jako ta tvoje spojka poznala,že tam máš o pňáka oleje víc?
A když si tu decku upustil,tak si ty lamely řekly,že už je to dobrý,protože se nemusí brodit takovou spoustou oleje.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spojka-lamely

5.12.2012 v 08:50 | Nahoru | #11
PIGO> Jj, lamelám by mělo být jedno, kolik je tam oleje, to na to nemám vliv. Pokud to klouže je to nejspíš olejem. Spíš to pak všude možně kape a stejně ten olej vykape a ustálí se na nějaké "vlastní" úrovni. A to to můžu přetěsňovat dokola jak chci .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spojka-lamely

5.12.2012 v 17:23 | Nahoru | #12
petr.machy>
Mě to nepiš,já to vím.
Ale tomas256 to neví.

(reakce na) spojka-lamely

6.12.2012 v 08:06 | Nahoru | #13
PIGO> Jojo, sorry, myslel jsem to pro něj .

spojka-lamely

17.5.2013 v 19:37 | Nahoru | #14
A mezilamely se nemusí měnit?

spojka-lamely

20.5.2013 v 10:11 | Nahoru | #15
Ty kovový mezilamely by měly být věčný. Viděl jsem je zničený snad jen jednou - bylo to způsobený jízdou asi bez oleje, tak ty kovový lamely byly vysokou teplotou úplně "překalený" do fialova. Ale u mé třindy jsem měnil jenom ty korkový a už 6 let jezdim bez problému.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dovoz jawy 350 ze zahranici [1, 2] Jawa 350/634 krystofvelecky 38 20.5.2024 v 11:13 JAVR
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... Krautkopf 46 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 panelák 8 14.3.2024 v 19:26 Pabol
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 sadimil 12 24.10.2023 v 11:03 kokoška.
Kterým směrem se otáčí náhon tachom... Jawa 350/634 YettiBob 18 7.8.2023 v 10:23 kokoška.


TOPlist