Zvažuji koupi enďůra, a tyto dva kousky mám v mérku
které??
2 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
3 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
valibuk píše: ve skutečnosti je to trochu lepší ale o moc ne,je to taková anglická okurka je to ale fakt veliký,větší než gs a motor uplně super mám podobně dobře vyvinutou figuru jako ty a je mi to akorát,což třeba storm rozhodně není a ošklivej je taky
to je jak házet perly sviním, komu se líbí strom nikdy nedocení kvality tigra(bez urážky)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
Za sebe jednoznačně doporučuju Caponorda a dáš na něj toho Garmina.
Dvě napůl funkční věci by mohli tvořit jeden funkční celek
Co ty na to?
Naposledy editováno 20.09.2012 22:59:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
karf píše: V čem je vlastně ten Caponord lepší? Líp jede, líp se ovládá, je pohodlnější? je spolehlivější? nebo jsem to tu přehlídnul?
pokud se nemýlím, tak furt žádné přirovnání only style: moje jw ta nejkola: drátěná Caponord, hliníkáče DLko (asi nemusím vysvětlovat co na cestovní enduro je lepší a vkusnější)
spojka: Capo - hydraulická s Antihopem kterej je luxusní záležitostí, DL - lanko - klasika
sedlo: Capo - dělené a extrémně opravdu extrémě pohodlné (spolujezdec i řidič) a strašně moc vydží, DL - vcelku, neříkám že není pohodlné ovšem ne tolik a je i tvrdší, ale na Capoušovo dělené rozhodně nemá, navíc v případě potřeby je možné zadní sedlo sundat a vozit tam na té zamykací schránce třeba televizi (bez legrace) - prostě je to domyšlené
pérování a zdvihy: Capo má vyšší zdvihy pérování asi o 3 cm a je celkově vyšší - endurovější, ovšem sedlo je oproti stromu o 2 cm níž nad terénem
aerodynamika - na capu se mi líbila jedna perfektní věc, že na tebe absolutně neprší (s ermaxem plexi) celkově aerodynamika (nádrž, plasty, palubka) je vymyšlená tak, aby sváděla veškerej vduch a déšť za spolujezdce a tak jakmile jedeš rychlostí nad 40km tak na tebe nekápne (jen na nohy od př. kola - vyřešit zástěrkou blatníku), v stroma jsem v dešti nejel, ale pochybuji že to tak má taky, protože tohle je opravdu strovnatelný snad jen s Goldwingem...
nádrž: CAPO 25L, DL 22L
motor: oba perfektní véčka - spokojenost, u DL je vyšší krouták, ale taky nižší max otáčky, maximálka DL 205km/h, Capo 220km/h, výkon na koně stejný stáda...
to jsou asi hlavní rozdíly, třeba někdo najde další, samozřejmě by se daly najít další, ale to už by se šlo do detailů - která se komu líbí víc je na každým, já si jen myslím a na tom si trvám je fakt, že pokud se bavím o cestovní ENDURU tak ta daná motorka by jako cest. enduro měla alespoň vypadat a základem jsou drátěná kola a podvozek - takto to aspoň vidím, čus
2 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
Naposledy editováno 21.09.2012 07:44:50
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
petr_guss> DL650 má spojku lankem, DL1000 má spojku hydraulickou. nemá antihop a na rozdíl od TL a SV nemá ani ten antiantihop - mechanickej zesilovač stlačení lamel při zatížení...ale ovládací síla je cca srovnatelná s Raptoří
origo plexi je samozřejmě tragický od 120ti výš (měřím 175), ale s MRA vario touring s deflektorem v prostřední poloze se to o dost zlepší a dá se jet s otevřeným plexi tak do 150-160ti. jel jsem zatím asi 3x v dešti a vždycky to byl slejvák. mokrý jsem měl jen boty, možná trochu kolena. jinak na 650ce jsou jakési průduchy mezi boční kapotou a nádrží, já je na litru nemám a taky je míň cítit proudění kolem pasu. Jo a litr má v základu plácačky na řidítkách a to docela rozměrný
budíková výbava u stromu je slušná (tacho a otáčkoměr, teploměr a palivoměr, celkový km a 2 nulovací km, hodiny), Caponord má asi navíc i "venkovní teplotu"?
Pérování mi u smrku celkem vyhovuje - na lepší silnici. Mam to dost natvrdo kvůli broušení stupaček fakt je, že smrk má nastavitlený předpětí vpředu a vzadu i útlum. U Capo předpětí vzadu a vše až u RR verze. Zas je výhoda, že kohoutek je na levé straně. U stromu je v pravo, takže se musí v lepším případě zastavit
Co se týče dojezdu, tak jsem nejdýl psychicky vydržel 310km a v nádrži (jestli má fakt 22) zbylo kolem 2 litrů. tankuju ale vždycky s motorkou svisle (né na bočáku) takže se tam vleze trochu víc.
foky píše: Nejdriv si prosim zjisti jakou ma DL1000 spojku. Lanko fakt ne-e. Srovnavas velikost nadrzi - srovnal si i spotreby?
Není vyjímkou, že jsem se na Capu dostal i pod 5 litrů a to ve dvou a s kuframa. Ano při rozumný jízdě tak do 120 km/hod. Jinak dlouhodobej průměr 5,6.1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
Jinak teda souhlasim - seděl jsem na Caponordovi a přišlo mi to překvapivě těžký a hnusný, ale proti gustu.
Naposledy editováno 21.09.2012 09:15:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
naprcccs píše: vydřží víc než hlinikáče?
Taky mě to rozesmálo1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
Není krásnej. Starej litrovej strom je co se týče plexi strašnej. Plexi dělá strašný turbulence a proto tak každej dává plexi kilometr vysoký, nebo různý deflektory. Bez toho ti po 100km hučí v hlavě jak v úlu.
Právě 650 má plexi předělaný, odskočený, aby nedělalo tolik turbulencí.
Jinak, když narazíš na pěkně udělanýho V-stroma, je to fakt pastva pro oči
Naposledy editováno 21.09.2012 12:37:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
seikos píše: Právě 650 má plexi předělaný, odskočený, aby nedělalo tolik turbulencí
Ono ani to nastavitelný plexi na 650ce (a litru od roku 2004) neni žádný terno
Sema píše: Taky mě to rozesmálo
nápodobně tak se mi zdá, že tu někdo ještě neměl na motorce hlíníkový kufry nemusí s ní ani moc bacit, naloží motorku 60 kg a přítelkyní a lehce odloží v kempu (nebo kdekoliv jinde) do trávy a prozře, dopporučuju kvuli ilustraci kvalit plastových kufrů a hlavně jejich uchycení. Naproti tomu sem ještě neviděl rozlousknutej hliníkáč vytrženej z puků
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KLV 1000 - dostupnost dílů Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 | Kadlina | 4 | 30.5.2024 v 11:16 milor |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom | Hlubas | 8 | 21.1.2024 v 15:00 jarekol |
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom | aldags | 6 | 20.1.2024 v 21:47 aldags |
Nedrží volnoběh Aprilia ETV 1000 Caponord | miki64 | 1 | 31.10.2023 v 06:53 soccer |