




1 reakcí na tento příspěvek Toužím po ČZ 380 nebo 250
klapky dost mozna vyrobime doma :D a na to ze je to 3kanal tak to jede hoooodne dobre :D jen rozsirenim a posunutim hran by se z toho dalo dostat o vic nez 5 koni a to jen na seriovych kanalech ..ale je treba udelat portmapu a timearea ..to nam rekne vic ..co se tyce vodnika tak prim bude hrat hlava .. tu je treba chladit vic nez samotny valec.. ale uvidime snad se to podari :D diky moc ..postupne budu pridavat fotky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Toužím po ČZ 380 nebo 250
Madball píše: unn4m3d> Tady máš odkaz na jednoho člověka co upravuje zetkové motory MotoBard jak se dívám na tu tvou koncovku
oblepenou izolačkou tak se do toho ani nepoušťej.Byt tebou tak to cely rozdělám a začnu skládat odznova.Možná ti ani nebude stačit rozpočet.
co je s tou koncovkou ? precti si popis... prelepena izolepou byla jen ze sanitarnich duvodu, esi to vubec udrzi a kde to bude foukat :) a na co mi podle tebe nebude stacit rozpocet ?
jinak karbec sme namontovali, otriskovali, poladili bohatost (ne presne-zatim este neni merak teploty vyfukovych splodin) a motorka citelne ozila a dostala chut do zivota (jezdeni) :D az jsem se divil jak se ji chce a to sem si myslel ze to jezdi dobre s tim starym jikovem :D ted je narade ta klapka



se ukaz sem zvedavej :D
a jinak karbec stal 30€ coz je smesna cena :D



ja zas do teho nechcu do konce sezony rypat .. snad vydrzi :D se mi podarilo urvat nakopavacku (asi pruzinka) a pres zimu pujde do sroubku.. a jinak zajima me na co je presne to viko nad prevodovkou pod karbecem :D da se odsroubovat ale jinak primarni ucel nepoznam..

1 reakcí na tento příspěvek Toužím po ČZ 380 nebo 250
a gratuluju k vynikajicimu umistneni, je to cest!
nemam ted praci takze ted je upravam vicemene konec protoze bez klapky je zbytecni neco delat
jinak 380tka v pohode ale nevim jestli je ta cena odpovidajici... osobne tak 15 tisic.. historicka hodnota je irelevantni v tomto pripade.. pouze muj nazor
unn4m3d píše: ojo myslel sem ze to bude na to, je videt ze to delal pan konstrukter, fandove cz vedi kdo! a ma poklona tomuto muzi. absolutne me nezajima ze je tomor stare konstrukce, ze je to vzduchac, ze je to trikanal, a ja nevim co, tuto motorku sem si zamiloval svim projevem vzhlledem na svuj vek, 5 koni je skrytych v sani, 5 koni (minimalne) zase v kanalech a to mluvim o serii.. kolem 45 koni je realni hodnota ke ktere se da dostat malymi zasahy, a verim ze 60 koni se z ni da vyzdimat da se rict bez problemu!!! verim tomu
a gratuluju k vynikajicimu umistneni, je to cest!
nemam ted praci takze ted je upravam vicemene konec protoze bez klapky je zbytecni neco delat
jinak 380tka v pohode ale nevim jestli je ta cena odpovidajici... osobne tak 15 tisic.. historicka hodnota je irelevantni v tomto pripade.. pouze muj nazor
Přesně tak , děkuju . Jen zabrousím k tomu inzerátu ta motorka už je na 99,9% prodaná protože jsem se potkal se stejně zmršenou nádrží ( takové lidi neechápu ) já sám jedu jinou nádrž .... a ty věci co mám z toho stavím veterána .K tim zetovim motorům jsou tam hrozné rezervy kde se dá výkon zvíšit . Když se podíváte na jawy ( soutěžáky ) tak ty v tu dobu měly válce jako cedník a jeli srovnatelně . Jde to hodně do předu čz 250 35koní a dnes kx 125 2003 rok 40 koní , a 250ka 60 koní ( samozdřejmě dvoutakt )
cz je vzduch(to samo o sobe bere hodne vykonu) ma to 3 kanaly, toci to kolem 8500 ot. a zadna klapka ani privera..
cili 60 koni je uplne realna hodnota, staci 4 max 5ti kanal, klapka a mozna sani primo pres klikovku, privera, vyfuk lepsi, otacky kolem 10k nedejboze vic :D a pri dobrem provedeni uprav by se vykon vysplhal vysoce nad 60 koni, uvidime co se podari chce to prachy, a ty tez bohuzel nejsou, ale neni to nic nedosazitelneho






1 reakcí na tento příspěvek Toužím po ČZ 380 nebo 250
a jeste te podpichnu tim ze kanaly pujdou pod nuz, pujde klapka a pokud se mi podari koupit jednu motorku kterou ted znamy prodava tak mozna predelam na vyfukovou priveru.. a jeste komplet jiny predek, kyvka na central a oba konce na kotouce.. ja totiz chcu jezdit pac jak sem rikal na nejake historicke hodnoty uz pohlizet nemuzu.. takze muzes zas klidne psat komenty podobne temu jaky jsi napsal, ale ted uz bez odezvy pac se mi nechce vztekat :)
podruhe si zkus prejit forko a zjoistit si par faktu ne budes nekomu kurvit naladu a chut ..doslova

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Klikovka ČZ380(514 ČZ 380/514 | kocharowski | 5 | 2.10.2024 v 18:24 Kohlstein |
ČZ 250/513 střílý do výfuku ČZ 250/513 | Vrata21 | 6 | 21.2.2022 v 09:50 papiboy |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |
Rám ČZ 250/513 ČZ 250/513 | Anti | 26 | 10.11.2021 v 10:01 tomasNJ |
Zadní tlumiče ČZ motokros ČZ 250/513 | Anti | 17 | 9.11.2021 v 21:24 Anti |