... všecko jsem zapojil tak jak bylo, nikde jsem nezapomněl žádnou čepičku apod.
Systém ve zkratce:
škrtící klapky na společné hřídeli, jeden doraz pevný a druhý pohyblivý (ruční štelování volnoběhu), a ke každé klapce obtokový šroub. výchozí stav: pootevřená klapka pohyblivým dorazem, obtokový šroub na předním válci uplně uzavřený, na zadním čtvrt otáčky z minima. Aby byl podtlak stejný, tak je třeba mít přední uzavřený a zadní jednu otáčku z minima - toto se ukázalo jako místo s nejlepší odezvou na plyn a nejhladším volnoběhem - podtlak je nepatrně vyšší na zadním válci (hladina oleje výš než na předním).
... u starších RSV jako mám já je výchozí poloha cca 1 a čtvrt otáčky na zadním válci a jeden a 3/4 za předním, u novějších (04+ se prý přední šroub uzavře a šteluje se to zadním, jako jsem to teď měl já - neví někdo proč ten rozdíl??)
Naposledy editováno 22.05.2012 10:33:58
1 reakcí na tento příspěvek (?Podtlaky?) RSV-střílí do sání
1 reakcí na tento příspěvek (?Podtlaky?) RSV-střílí do sání
Obtokovej šroub Ti nastavuje bohatost směsi na volnoběh škrcením luftu. Řekl bych, že to máš chudý a proto Ti to při přechodu střelí do sání. Obtokáče nastav podle manuálu a podtlaky seřiď ať jsou stejný a musí to být dobrý.
Podtlaky jsem teda nastavil tak aby byly hladiny v kapiláře stejně vysoko (přední šroub 0,75 otáčky, zadní 1,25 - divný, většinou je přední vytočenej víc než zadní...), při tý příležitosti jsem oběhnul sání s čističem brzd, jestli to někde nepřisává (negativní). Volnoběh jsem nastavil na 1400 (bez krouťátka držel na 1250 cca) a je pravidelný. Ale zase mi přijde, že to trochu postrádá tu jiskru co to mělo včera, ten motor měl vyloženě hlad po otáčkách a jel jak řaďák.
... a zdá se mi, že to zase jednou pšouklo do sání, bylo to sotva slyšet ale myslím že to tam bylo.
Ještě zkusím v týdnu vyprat filtr (molitan), zdá se mi dost zahnojenej (ale mám na něm najeto jenom cca 2500 km).
1 reakcí na tento příspěvek (?Podtlaky?) RSV-střílí do sání
1 reakcí na tento příspěvek (?Podtlaky?) RSV-střílí do sání
1 reakcí na tento příspěvek (?Podtlaky?) RSV-střílí do sání
Je to i logicke, kdyz maji i jinou smes. Procti service manuals a najdes to tam. Urcite jsem to tam cetl
1 reakcí na tento příspěvek (?Podtlaky?) RSV-střílí do sání
v servisním manuálu je uvedeno výchozí nastavení šroubů 1 otáčka a orientační hodnota 300mbar pro oba válce, ale že se to má synchronizovat podle hodnot CO a ne podle podtlaku, a že rozdílný hodnoty podtlaku nevaděj, pokud je CO v normě... Analyzér výfukových plynů doma nemám.
Navíc ještě vstupuje do hry PPC (antihop) který je připojený jen na jeden válec (zadní), napadá mě jestli nějak nemůže ovlivňovat měření - při seřizování je odpojený, neb z toho výstupu beru podtlak.
1 reakcí na tento příspěvek (?Podtlaky?) RSV-střílí do sání
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (?Podtlaky?) RSV-střílí do sání
Jinak podle podle analyzátoru výfukových plynů se to pak šteluje na trimech v ŘJ, ale zase ne u každé!! U některých je to nefunkční, záleží na čipu... ale jak zjistit, jestli jsou funčkní nebo ne, to netuším...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (?Podtlaky?) RSV-střílí do sání
Můj čip má trimpoty neaktivní. A i přesto se to má seřizovat podle CO, ovšem za pomoci těch šroubů na TB... viz manuál
... no vyzkouším asi všechny možnosti, zkusím ho tedy odpojit, jestli to bude mít nějakej přínos... nebo jestli dostanu akorát držkovou od elektroniky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (?Podtlaky?) RSV-střílí do sání
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (?Podtlaky?) RSV-střílí do sání
1 reakcí na tento příspěvek (?Podtlaky?) RSV-střílí do sání
Je to sice trochu teorie, ale sand prý proto, abys líp plnil zadní válec ve chvíli kdy při kompresi předního ztrácí klika kynetiku(a rychlost) ... delší dráha (v mým případě o 90°)
1 reakcí na tento příspěvek (?Podtlaky?) RSV-střílí do sání
Zkontroloval jsem svíčky
přední válec (středovej izolátor je matně bílej s lehkým nádechem do růžova)
zadní válec (středovej izolátor je čistě bílej)
... svíčky mají najeto cca 3tis km... jsou jenom čistý, nebo je to chudý?? odtrh mají z fabriky 1 mm, nenastavoval jsem ho (předepsaná hodnota pro moje moto je 0,7mm - může to mít vliv?)
Taky jsem našel skřípnuté odvětrání nádrže, ale myslím že nebylo neprůchozí...
Naposledy editováno 21.05.2012 21:42:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (?Podtlaky?) RSV-střílí do sání
t_freedom píše: Já mám podle všeho co si pamatuju na zadním válci podtlak(nejsem si úplně jistej) o malounko menší(zaleží jak se točí klika)
Je to sice trochu teorie, ale sand prý proto, abys líp plnil zadní válec ve chvíli kdy při kompresi předního ztrácí klika kynetiku(a rychlost) ... delší dráha (v mým případě o 90°)
ti dám kYnetiku... facku bys nechtěl?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (?Podtlaky?) RSV-střílí do sání
FiZzeR píše: Tak update... dneska mi to střelilo i při víceméně konstantním plynu kolem 3500-4000 otáček
Zkontroloval jsem svíčky
přední válec (středovej izolátor je matně bílej s lehkým nádechem do růžova)
zadní válec (středovej izolátor je čistě bílej)
... svíčky mají najeto cca 3tis km... jsou jenom čistý, nebo je to chudý?? odtrh mají z fabriky 1 mm, nenastavoval jsem ho (předepsaná hodnota pro moje moto je 0,7mm - může to mít vliv?)
Taky jsem našel skřípnuté odvětrání nádrže, ale myslím že nebylo neprůchozí...
Tak přední válec dle svíčky se mi zdá chudší než zadní, ale těžko říct fotky dost zkreslujou, jo a zadní svíčka je nějaká zasratá od oilu, nerosí ti kolem svíce zas nějaký těsnění? Já mívám svíčky po 12tkm něco mezi tmavě rezatou až oranžovou cihlovou a na zadním válci zas víc do tmavě šeda až černa , izolátory rezatý....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (?Podtlaky?) RSV-střílí do sání
2 reakcí na tento příspěvek (?Podtlaky?) RSV-střílí do sání
Fizzer- odtrh svicek se nastavuje podle doporuceni vyrobce vozidla, na novejch svickach je to nejaka vychozi hodnota. Samo teda u klasickejch svicek, u nakejcj specialnich je mozny ze vyrobce svicek hejbani s elektrodama zakazuje.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6248 | 28.2.2024 v 16:15 doveda |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |