Téma: Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
19.1.2012 v 11:01
Zdravím ,

naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.

Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.

Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.

Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).

Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?

Děkuji za kvalitní odpověďi ,

Whites

Edit: Malý překlep.


Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31

1 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 17:40 | Nahoru | #61
.,,být mladej..tak pro srandu bych si pořídil toto!!

Výbava:
4 x dveře, 6 rychlostních stupňů, 8 x airbag, automatická klimatizace, autorádio, … CD měnič, CD přehrávač, dálkově ovládané centrální zamykání, el. ovládání oken, el. ovládání zrcátek, el. seřiditelná sedadla, ESP, imobilizér, indikátor parkování, kožené potahy, litá kola, manuální převodovka, nastavitelný volant, ostřikovače světlometů, otáčkoměr, palubní počítač, plní EURO 2, pohon 4 x 4, posilovač řízení, satelitní navigace, sportovní podvozek, sportovní sedadla, televize, tempomat, tónovaná skla, venkovní teploměr, vyhřívaná sedadla, vyhřívaná zrcátka, výškově nastavitelná sedadla, xenony,

Další informace:
Emisní norma EURO 2 - poplatek uhrazen, po nekuřákovi, garážované, … zánovní zadní díl výfuku, Hudba BOSE, vyhřívaná zadní sedadla, sportovní výfuk REMUS, stropnice alcantara, el. ovládaná zadní sedadla, zabezpečení vozu Clifford, čipováno 400PS, servisní knížka nekompletní, najeté kilometry doloženy protokoly ze servisu a STK. INDIVIDUÁLNĚ POSTAVENÝ VŮZ PRO ŘEDITELE AUTOMOBILKY ŠKODA!!!! PERFEKTNÍ STAV! NOVÁ STK!!! V případě zájmu předem volat. Možná výměna + oboustranný doplatek; Další výbavy: el. sklopná zrcátka, mlhovky,


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 17:52 | Nahoru | #62

assassin píše: crappy: kamos ted vymenil R32 za allroad 3,0tdi... tak sem zvedavej jak to bude s tim drahym servisem,dilama a spolehlivosti.. kdyz to ted budu mit skoro z prvni ruky



jo jo...taky sem něco četl o cenách třeba převodovky a vzduchového podvozku....
ta 3,0 je biTurbo?

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 18:11 | Nahoru | #63

Scrappy.Bored píše: jo jo...taky sem něco četl o cenách třeba převodovky a vzduchového podvozku....
ta 3,0 je biTurbo?



hele ani nevim...

Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 18:19 | Nahoru | #64
2leko> S8?? to je fakt rada nad zlato To znám jednoho a ten si pujčil celou částku na WRXSTi tušim rok 2005,no...moc s tim nejezdí

1 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 19:29 | Nahoru | #65
nevim zda to tu uzt zaznelo ale 8V by mela byt "akorat" prevrtana 1.9 PD, zato 16V je "jiny" motor, zda to ma DPF poznas ze stitku, bude tam 7GG

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 19:34 | Nahoru | #66

2LEKO píše: ale co to "pomůže" a v čem...jen si pročti, ty nekonečné "odborné" diskuse o motorech v Octáviích a Passatech!...a já si skutečně marně vzpomínam,komu "odešlo" turbo nebo řešil jiné závažné poruchy přímo motoru u ojetých vozů!



Vzdyt pisu, tohle je lepsi ignorovat. Za chvili budou "experti z garaze" mudrovat proc nekupovat to ci ono auto protoze ma feritovy magnet v tom ci onom sensoru namisto samarium kobaltoveho

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 21:03 | Nahoru | #67

bikes píše: nevim zda to tu uzt zaznelo ale 8V by mela byt "akorat" prevrtana 1.9 PD, zato 16V je "jiny" motor, zda to ma DPF poznas ze stitku, bude tam 7GG



Ano. Přesně, jak jsi řekl. O 7GG (přítomnost DPF) dobře vím =). Všechny osmiventilové motory 2.0 TDI jsou s DPF .

1 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 21:09 | Nahoru | #68
jinak ja bych si radeji koupil 1.9, sice tu 2.0 mas za dobrou cenu, ale aby se do toho pak jen nesypalo, jinak nekupuj 2.0PD 125kw, nebot ma piezoelektricky ovladane ventily vstrikovace

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 21:18 | Nahoru | #69

bikes píše: jinak ja bych si radeji koupil 1.9, sice tu 2.0 mas za dobrou cenu, ale aby se do toho pak jen nesypalo, jinak nekupuj 2.0PD 125kw, nebot ma piezoelektricky ovladane ventily vstrikovace



Ano, 125 kW (PPD) je totální propadák, to vím =).

1.9 TDI 85 kW je super. Reálné výkony má prakticky jako 2.0 TDI. Jen tam chybí ta šestka, no .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 21:24 | Nahoru | #70

2LEKO píše: .,,být mladej..tak pro srandu bych si pořídil toto!!

Výbava:
4 x dveře, 6 rychlostních stupňů, 8 x airbag, automatická klimatizace, autorádio, … CD měnič, CD přehrávač, dálkově ovládané centrální zamykání, el. ovládání oken, el. ovládání zrcátek, el. seřiditelná sedadla, ESP, imobilizér, indikátor parkování, kožené potahy, litá kola, manuální převodovka, nastavitelný volant, ostřikovače světlometů, otáčkoměr, palubní počítač, plní EURO 2, pohon 4 x 4, posilovač řízení, satelitní navigace, sportovní podvozek, sportovní sedadla, televize, tempomat, tónovaná skla, venkovní teploměr, vyhřívaná sedadla, vyhřívaná zrcátka, výškově nastavitelná sedadla, xenony,

Další informace:
Emisní norma EURO 2 - poplatek uhrazen, po nekuřákovi, garážované, … zánovní zadní díl výfuku, Hudba BOSE, vyhřívaná zadní sedadla, sportovní výfuk REMUS, stropnice alcantara, el. ovládaná zadní sedadla, zabezpečení vozu Clifford, čipováno 400PS, servisní knížka nekompletní, najeté kilometry doloženy protokoly ze servisu a STK. INDIVIDUÁLNĚ POSTAVENÝ VŮZ PRO ŘEDITELE AUTOMOBILKY ŠKODA!!!! PERFEKTNÍ STAV! NOVÁ STK!!! V případě zájmu předem volat. Možná výměna + oboustranný doplatek; Další výbavy: el. sklopná zrcátka, mlhovky,



Dobrá morda co v tom je za motor? kolik za to chce?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 21:28 | Nahoru | #71

The_Kučí píše: Dobrá morda co v tom je za motor? kolik za to chce?



Je v tom 1.6 TD...s čipem
Cena 35 000kč včetně radia, (33 000Kč bez rádia na CD)

Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 21:29 | Nahoru | #72
a já bych to vzal, Vy nééé???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 21:30 | Nahoru | #73

WhiteS píše: Ano, 125 kW (PPD) je totální propadák, to vím =).

1.9 TDI 85 kW je super. Reálné výkony má prakticky jako 2.0 TDI. Jen tam chybí ta šestka, no .

a co 96kw a 110kw verze, ty nemaji sestku?

1 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 21:31 | Nahoru | #74
2LEKO...Audi A8 pro srandu???Jaká zábava může bejt s dálničním polykačem kilometrů...aha už chápu, když dostaneš fakturu ze servisu tak se směješ....jako jestli to myslej vážně, že si z tebe dělaj srandu

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 21:36 | Nahoru | #75

Scrappy.Bored píše: Je v tom 1.6 TD...s čipem
Cena 35 000kč včetně radia, (33 000Kč bez rádia na CD)

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 21:39 | Nahoru | #76

Scrappy.Bored píše: 2LEKO...Audi A8 pro srandu???Jaká zábava může bejt s dálničním polykačem kilometrů...aha už chápu, když dostaneš fakturu ze servisu tak se směješ....jako jestli to myslej vážně, že si z tebe dělaj srandu



..jel jsi někdy v AUDI 8 řady S nebo RS nebo 6.0 W12 Quattro!?!?

Naposledy editováno 19.01.2012 21:41:09

2 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 21:40 | Nahoru | #77
2LEKO: Jo, k čemu je podobnej xx tunovej ingot ?

Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 21:40 | Nahoru | #78

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 21:41 | Nahoru | #79

babuka píše: 2LEKO: Jo, k čemu je podobnej xx tunovej ingot ?



...na pohodlné,svižné a bezpečné ježdění!..a jak píšu za 200.t u staršího typu na chvilkové "blbnutí" dobré!

Naposledy editováno 19.01.2012 21:42:49

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 21:41 | Nahoru | #80

2LEKO píše: ..jel jsi někdy v AUDI 8 řady S nebo RS!?!?

ja mel tu cest se svest (jako spolujezdec) v A8 long, 4.2TDI, 258kw,800Nm, 2010 nebo 2011, asi za 3 mega
a jako nerikam nic

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 21:46 | Nahoru | #81

2LEKO píše: ..jel jsi někdy v AUDI 8 řady S nebo RS nebo 6.0 W12 Quattro!?!?



Ja jo
Meli to v pujcovne za cenu Mondea.
Dobre to chodi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 21:47 | Nahoru | #82

babuka píše: 2LEKO: Jo, k čemu je podobnej xx tunovej ingot ?



ona ta osma kupodivu neni tak tezka.. je to cely hlinikovy.. samo ani S8 se nechova jako sportak ale svezeni to uplne marny nebude, ta novejsi s lambo motorem uz je docela letadlo, to ma znamej a se starym dreier kupe ktery je takova papirova motokara se neudrzim ani 500m :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 21:49 | Nahoru | #83

assassin píše: ona ta osma kupodivu neni tak tezka.. je to cely hlinikovy.. samo ani S8 se nechova jako sportak ale svezeni to uplne marny nebude, ta novejsi s lambo motorem uz je docela letadlo, to ma znamej a se starym dreier kupe ktery je takova papirova motokara se neudrzim ani 500m :)



Ta W 10..to je fakt "hrůza"...myšleno ve vztahu výkon,rychlost!..v serii 335 kW!

Naposledy editováno 19.01.2012 21:50:37

2 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 21:50 | Nahoru | #84
vem si osvedčené 1,9TDi s červeným íčkem a máš to

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 21:53 | Nahoru | #85

2LEKO píše: Ta W 10..to je fakt "hrůza"...myšleno ve vztahu výkon,rychlost!..v serii 335 kW!

a co w12 :D 6.299 cm3, 368 kW, 625 Nm ve 3250 min-1, zrychlení z 0 na 100 km/h 4,9 s

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 21:53 | Nahoru | #86

Mirek12 píše: vem si osvedčené 1,9TDi s červeným íčkem a máš to

a nebo i bez cervenyho icka

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 21:54 | Nahoru | #87

bikes píše: a co 96kw a 110kw verze, ty nemaji sestku?



Jasně - mají! Ale tyto super motory už se bohužel do Audi A4 B7 (od r. 2005 a vejš) nemontovaly...

Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 21:57 | Nahoru | #88
2LEKO: Já jezdím jen ve Škodovce, jen nákupní taška. Do aut prostě neinvestuju. Pro zábavu z ježdění bych spíš volil Hondu CRX nebo novější CRZ apod. Audi mi přijde v poslední jako taková sterilní značka. Anejlepší motory podle mě dělá BMW a Honda.

Naposledy editováno 19.01.2012 22:08:11

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 22:32 | Nahoru | #89

2LEKO píše: ..jel jsi někdy v AUDI 8 řady S nebo RS nebo 6.0 W12 Quattro!?!?



nejel...to auto musí bejt úžasný ale zábavný ty 2,5 tuny asi nebudou...
ted koukám ,že i ty s8 stojí pár korun...
hlavně servisovat tohle a fáuvé je brutální rozdíl...možná koupit něco za max 150tk a zbytek si nechat na účtu...

aha tak ted sem koukal ,že pohotovostní je 1750 kg....já čekal mnohem víc....

Naposledy editováno 19.01.2012 22:38:40

1 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 22:37 | Nahoru | #90
Nechapu. Ta S8 musi vykouzlit usmev kazdemu. Jasne ze si to nezevmes na sotolinu....ale auto je to paradni.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist