naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.
Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.
Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.
Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).
Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?
Děkuji za kvalitní odpověďi ,
Whites
Edit: Malý překlep.
Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
Scrappy.Bored píše: 2LEKO...Audi A8 pro srandu???Jaká zábava může bejt s dálničním polykačem kilometrů...aha už chápu, když dostaneš fakturu ze servisu tak se směješ....jako jestli to myslej vážně, že si z tebe dělaj srandu
..jel jsi někdy v AUDI 8 řady S nebo RS nebo 6.0 W12 Quattro!?!?
Naposledy editováno 19.01.2012 21:41:09
2LEKO píše: ..jel jsi někdy v AUDI 8 řady S nebo RS nebo 6.0 W12 Quattro!?!?
nejel...to auto musí bejt úžasný ale zábavný ty 2,5 tuny asi nebudou...
ted koukám ,že i ty s8 stojí pár korun...
hlavně servisovat tohle a fáuvé je brutální rozdíl...možná koupit něco za max 150tk a zbytek si nechat na účtu...
aha tak ted sem koukal ,že pohotovostní je 1750 kg....já čekal mnohem víc....
Naposledy editováno 19.01.2012 22:38:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
2LEKO píše: ..jel jsi někdy v AUDI 8 řady S nebo RS nebo 6.0 W12 Quattro!?!?
Označení RS má pouze třetí, čtvrtá, pátá a šestá řada...A8 se dělá pouze S nebo W12. Zvuk S8 je ale bezkonkurenční :D