Téma: Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
19.1.2012 v 11:01
Zdravím ,

naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.

Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.

Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.

Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).

Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?

Děkuji za kvalitní odpověďi ,

Whites

Edit: Malý překlep.

Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31

2 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 21:40 | Nahoru | #1
2LEKO: Jo, k čemu je podobnej xx tunovej ingot ?

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 21:41 | Nahoru | #2

babuka píše: 2LEKO: Jo, k čemu je podobnej xx tunovej ingot ?



...na pohodlné,svižné a bezpečné ježdění!..a jak píšu za 200.t u staršího typu na chvilkové "blbnutí" dobré!

Naposledy editováno 19.01.2012 21:42:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 21:47 | Nahoru | #3

babuka píše: 2LEKO: Jo, k čemu je podobnej xx tunovej ingot ?



ona ta osma kupodivu neni tak tezka.. je to cely hlinikovy.. samo ani S8 se nechova jako sportak ale svezeni to uplne marny nebude, ta novejsi s lambo motorem uz je docela letadlo, to ma znamej a se starym dreier kupe ktery je takova papirova motokara se neudrzim ani 500m :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist