[URL=
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům
[URL=
Naposledy editováno 14.12.2011 18:07:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům
Ty příznaky může způsobovat i netěsnost v sání nebo výfuku. Takže překontroluj, jestli nemáš popraskaná některá sací hrdla mezi hlavou a karburátory, nebo mezi karburátory a airboxem. Zkontroluj dotažení objímek. Zkontroluj těsnost výfukového potrubí a koncovky. A teprve pokud máš jistotu, že to tam nikde nefouká, začni řešit směsi.
Jo, a zkus ještě manometry pomíchat a podtlaky změřit znovu - prostě proházej hadičky. Pokud jsou zkalibrované a podtlaky v pořádku, budou ti ukazovat stejně při každé kombinaci. Pokud někdy naměříš jiné podtlaky, tak máš některý manometr ujetý.
edit: A jak se koukám na tu druhou fotku, máš tam systém KLEEN, ten taky umí dělat psí kusy. Dopručuju ten ekogenerátor poruch vyndat a díry po něm důkladně zaslepit. Ten totiž umí taky způsobovat netěsnost ve výfukovém traktu.
Viz jedno staré téma, snad ti to napoví.
Naposledy editováno 14.12.2011 18:21:06
1 reakcí na tento příspěvek Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům
2 reakcí na tento příspěvek Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům
1 reakcí na tento příspěvek Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům
Jinak ten manuál cos sem hodil fotku kde je to vacum valve, je to na tvůj model(rok 99) Protože ty tam máš taky vacum valve jen vapadá jinak než v tom manuálu. Je to ten bazmek co leží uprostřed na hlavě a zboku do něj jdou silnější hadice a ze předu jedna tenká. Jak už je psané v tom vlákně co ti sem Virago hodil odkaz je to přídavné spalování výfukových plynů kvůli ekologii. A odpojit to není vůbec problém a na funkci motoru to nebude mít žádný vliv
1 reakcí na tento příspěvek Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům
Šrouby směsi volnoběhu nemají být na manuálové hodnotě, to by tam nemusely vůbec být. Ta hodnota je výchozí, to znamená, že se na ni karburátory nastaví a pak se směs podle lambdy doladí na požadovanou hodnotu. Zvláště u starších strojů se to může od výchozí polohy podstatně lišit. Takže vracet to do téhle pozice nemá smysl, leda po nějaké GO motoru a kompletním přeladění.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům
No a ktomu KLEEN a PAIR, nechci rýpat a ani se hádat, ale můžeš mi teda vysvětlit jaký je mezi tím rozdíl?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům
Ladit se nemusí jen lambdou, dá se použít třeba i průhledná svíčka.
Ohledně KLEEN, PAIR nebo AIS - hlavní rozdíl je v názvu Kawasaki tomu říká KLEEN, Suzuki PAIR a Yamaha AIS. Princip je stejný - od určitých otáček se podtlakem ze sání otevírá ventil, který pouští do výfuků čerstvý vzduch. Ten podpoří dohořívání směsi ve svodech a zároveň ředí výfukové spaliny. Ventil je klíčový, protože při zavřeném plynu a poklesu otáček je přívod vzduchu do výfuku nežádoucí - pak se to chová jako netěsné svody, ve výfuku chybí přetlak, zhorší se vyplachování spalovacího prostoru a motor má tendenci střílet. A právě stárnutí ventilu a jeho nedovírání může způsobit práskání do výfuku i u seřízeného motoru.
Naposledy editováno 14.12.2011 22:18:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům
"KLEEN (Kawasaki Low Exhaust Emission System)
Komplexní systém snižování emisí je na motocyklech
Kawasaki používán přibližně od roku 2000. Do systému
spadá dodatečné spalování paliva (PAIR), katalytický
konvertor a ventil odpojení paliva. Samotný katalyzátor
je schopný účinně snižovat emise CO o 30%, HC o 40%
a NOx až o 90%."
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům
Mimochodem, co je to za učebnici?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům
boneshaker píše: Trochu nechápu Tvůj zápal pouštět se do věcí o kterých nic nevíš. Jelikož jsi na schematu výše uvedl podtlakový ventil,který spouští benzín z nádrže do karburátorů, nechápu, na co si s takovou technickou impotencí pořizuješ výbavu. Ale to nic, chybama se člověk učí.
cece tyhle utoky na neci nevedomost si to chce dost rozmyslet.. aby pak clovek nebyl za blbce.. tyhle stroje mivaj podtlakovych ventilu vic... treba u zmineneho KLEEN systemu kterej pousti vzduch do vyfuku kvuli emisim je taky podltakovej ventil kterej prave otvira ten vzduch.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 | Zajda2004 | 5 | 7.11.2023 v 13:42 Kubák |
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 | malbbs | 8 | 15.9.2023 v 19:32 yurcko |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |