Po 80 km jsem značně znaven,nedá se na tom jet dlouhodobě víc než 250km/h. Řve to sice hezky,ale jaksi rychlost nenarustala...
GSXR se mi dokonce i opticky moc líbí,ale stabilní ježdění si s ní nedokáži představit.
Na naše silnice se dají přece pořešit daleko vhodnější biky.
Znovu opakuji,nechci rýpat.Takže,co kromě penez vás nutí přemýšlet o koupi tohoto stylu ježdění?
To byla narazka na tohle . A ted vazne
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Naposledy editováno 07.11.2011 10:06:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?
Avelina píše: No, zeditovala jsem po sobě jednu ranní jedovatost, zakladateli možná dojde
Ja si to nestihl přečíst
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?
Mazlík11 píše: Třeba mě ta rychlost dostatečně stačí.. není tak velká jako litr,ani tak těžká...
prostě jsem s ní spokojená.. ale jsem ženská no..
takže můj názor tě asi vůbec nezajímá
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Naposledy editováno 07.11.2011 09:08:28
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Píšeš že na naše silnice jsou vhodnější bajky a že se na tom nedá dlouhodobě jet víc jak 250km/h. To by mě zajímalo kde jezdíš po našich silnicích že je ti 250 km/h málo
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
SVSkritek píše: Rozdil je asi 10-12 kg
rozdil v hmotnosti neni vse, zalezi kde ta hmota je rozlozena a i taky jaka cast ty hmoty rotuje... motorky s malym motorem jsou ovladatelnejsi nez stejna moto s vetsim motorem.. ikdyz celkova hmotnost je temer identicka.. a rozdil delaj prave rotujici hmoty v motoru...
moje TL je hmotnostne na tom lip nez leckterej novej litr a presto se ovlada hur...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek Proč kupujete sestky?
Nevim kdo to pochopil ale to vlakno byla takova trochu recese a na narazka na tohle
Ale jinak je to tak jak jsem psal. Napadlo mne zkusit setku. Tak o tom premyslim no. Je fakt ze nema cenu blbnout na rovinkach a v zatackach je to rychle dost. Jen si je na to treba zvyknout
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Naposledy editováno 07.11.2011 09:21:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?
Danielos píše: SVSkritek> Takže oba rýpete, ale alibisticky napíšete, že to není rýpačka pro ty, co by vám to chtěli vrátit No skvěle, jen tak dál
Ale v poho jen rýpejte
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?
jinak mám litr a na šestkách jsem "začínal". a pokuď tvrdíš že to nejede, tak budeš asi nějakej amatér, protože je hrstka těch co jí má a využije plně její potenciál (myslim -+ 120 kobyl a v běžnym provoze) a pokuď říkáš že taháš za heft a ono to nejede, tak na rovince (dálnice třeba) to umí každej ňouma!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
toť můj názor
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
a tak jsem trochu cekal nejakou "podpasovku", co nakonec prisla od Leka. Ale ja s tebou vlastne souhlasim, do provozu na rychly presuny litra a tu sestku jen v laminatech na hrani...
Jinak k prispevku typu "na rovikach umi tahat kazdej", asi totok: Tak ne kazdej ma tu kliku a bydli nekde primo v horach v zatackovitem usek. Pro nas, co si musime dat za zatackama nejakej ten 8Oti km presun, je ten litr urcite lepsi.
Kazdopadne preji dobrej kup a vsem extra vyvonenou sezonu 012!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Dolík.... píše: mára929r> jenže proč jezdit na dvojnásobné otáčky, když to jde snadněj....
presne... tady nikdo netvrdi ze to nejede... jen ze na litru nemusis tak radit
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek Proč kupujete sestky?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek Proč kupujete sestky?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Šestka je podle mě vhodnější na začátek - v nižších otáčkách to má relativně klidnej průběh motoru, je to lehký, dobře ovladatelný a navíc to odpustí hodně moc chyb
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Každopádně litr je prostě dobrá věc, dá se na tom cestovat, dobrá výkonová křivka, nižší otáčky, míň vibrací, krouťák i ve spodku - topspeed neni důležitá...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Každopádně mi pořád uniká význam tý 750
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?
SVSkritek píše: 2LEKO> . JJ to byla to zacatecnicka chyba. A moc jezdit neumim. Proto uz jsem si dal zaves na auto. A koupim vozejk. Blbnout budem na okruhu
Dobře ty
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
burak píše: Dobře ty tak doufám, že se potkáme a společně potaháme
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Naposledy editováno 07.11.2011 10:21:02
Sleeper1 píše: SVSkritek> aha, to vlakno s choppery a cruisery jsem nezaregistroval a tak si rikam: " Tyjo ten Skřítek je docela hustej, založit takový vlákno! "
a tak jsem trochu cekal nejakou "podpasovku", co nakonec prisla od Leka. Ale ja s tebou vlastne souhlasim, do provozu na rychly presuny litra a tu sestku jen v laminatech na hrani...
Jinak k prispevku typu "na rovikach umi tahat kazdej", asi totok: Tak ne kazdej ma tu kliku a bydli nekde primo v horach v zatackovitem usek. Pro nas, co si musime dat za zatackama nejakej ten 8Oti km presun, je ten litr urcite lepsi.
Kazdopadne preji dobrej kup a vsem extra vyvonenou sezonu 012!
no, ani já nemám štěstí abych bydlel někde v horách
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
i když mám za polem "přírodní okruh" dubou, musim se přiznat, že tam nejezdim, protože je to o ničem
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?
Dolík.... píše: mára929r> jenže proč jezdit na dvojnásobné otáčky, když to jde snadněj....
ano, to já vim, protože i já měl dvě šestky a teď mám litra, tak vim o čem je řeč. jen mi uniká smysl toho, že to mezi šestkou a litrem nejede
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/yikes.png)
jasný že se šestka musí točit, ale ve finále je maximálka o nějakách 20 - 40 km/h míň, což si myslim že zase takovej rozdíl to neni.
a jak jsem již psal, kdo využije plně potenciál šestky v provozu?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
mára929r píše: a jak jsem již psal, kdo využije plně potenciál šestky v provozu?
Tuhle vetu nikdy nepochopim
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
2 reakcí na tento příspěvek Proč kupujete sestky?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
jinak je to presne o tom co kdo kde chce vyuzit, kdyz budu jezdit minibikovou drahu, tak si koupim minibike, kdyz budu chtit tocit 16tis otacek v Alpach, tak si koupim 600cc
a kdyz chci letet pres 300 po dalnici, jezdit sprinty na letisti (400m ale i cely letiste), jezdit porad po zadnim, vzit tu motku na dovolenou ve dvou, a sem tam ji prohnat na okruhu, tak vemu sportovniho litra, tam jina varianta proste neni
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
a vzhledem k mym schopnostem na dromu nebo v zatackach bych urcite byl na 600cc rychlejsi, ale to by byla vlastne berlicka
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Naposledy editováno 07.11.2011 11:49:08
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?
Bubrak ZX10R píše:
a vzhledem k mym schopnostem na dromu nebo v zatackach bych urcite byl na 600cc rychlejsi, ale to by byla vlastne berlicka protoze ono to neni tak, ze 'sem tak dobrej, tak se 600cc v zatackach pojezdim litry', ale 'mam 600cc a i kdyz sem marnej, tak sem v zatackach rychlejsi nez litry'
to si porad spousta lidi nemuze uvedomit koukam
nejde mi o nejaky mereni velikosti pera, ale za kolik jezdis treba Brno? Ptam se z toho duvodu, ze vim, jak mas litra radne v ruce. tak jen abych vedel, co si mam predstavit pod pojmem "marnej",
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Treba v Moste bych si urcite rad zkusil zajezdit na R6R, ale v trebas v takovym Brne ma litr (pro lemply) stale velkou vyhodu.
Ale jak pise Bubra, kdyz chci jezdit (a tim nemyslim o kolo komina), beru litra a to bez debat.
Jinak viz vyse by Sleeper
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Naposledy editováno 07.11.2011 12:03:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?
Sleeper1 píše: nejde mi o nejaky mereni velikosti pera, ale za kolik jezdis treba Brno? Ptam se z toho duvodu, ze vim, jak mas litra radne v ruce. tak jen abych vedel, co si mam predstavit pod pojmem "marnej",
Treba v Moste bych si urcite rad zkusil zajezdit na R6R, ale v trebas v takovym Brne ma litr (pro lemply) stale velkou vyhodu.
Ale jak pise Bubra, kdyz chci jezdit (a tim nemyslim o kolo komina), beru litra a to bez debat.
Jinak viz vyse by Sleeper
JO největší výhoda litru v Brně je ta že tě dokáže mnohem líp katapultovat než šestka
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Sleeper1 píše: nejde mi o nejaky mereni velikosti pera, ale za kolik jezdis treba Brno? Ptam se z toho duvodu, ze vim, jak mas litra radne v ruce. tak jen abych vedel, co si mam predstavit pod pojmem "marnej",
Treba v Moste bych si urcite rad zkusil zajezdit na R6R, ale v trebas v takovym Brne ma litr (pro lemply) stale velkou vyhodu.
Ale jak pise Bubra, kdyz chci jezdit (a tim nemyslim o kolo komina), beru litra a to bez debat.
Jinak viz vyse by Sleeper
ted nevim jestli sem te spravne pochopil, ale zkusim to
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Brno mam nejlip za 2:32 , vim, ze mam pomaly najezdy do zatacek, protoze se bojim, mam pomaly vyjezdy ze zatacek, protoze se bojim
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Most mam za 2:00 coz by mel byt lepsi cas nez v Brne 2:32, a to bych s tebou souhlasil ze Most je pro litr horsi nez Brno, ale me to tam nejak vic bavi, a to se dostavam opet k tomu, ze na dromu je to o hlave, musis ji umet vypnout, spolehnout se na gumy atd., takze si i myslim, ze cas nevypovida jen o tom kdo jak ovlada motorku, ale dost i o psychice (treba je lepsi si privezt motorku na voziku nez na ni prijet a muset na ni zas odjet, coz sem mel pokazdy a jednou sem jel do Brna po D1 rano pred zavodem CEC2, a i kdyz sem mel 2:32 uz z predchoziho roku, tak sem ten den jezdil 2:46, byl sem proste utahanej a vyklepanej z D1, asi, pritom gumy sem zrovna mel slusny) . takze litra muzu mit radne v ruce jak chci, ale hlava mi nedovoli ject Brno rychlejs
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
to 'marnej' sem psal k ty 600cc, protoze 600cc je v zatackach rychlejsi i pro mene zkusenyho jezdce (a nebo spis prave pro nej), to sem chtel rict