Téma: Proč kupujete sestky?
6.11.2011 v 23:24
Nechci do nikoho rýpat,ale pro mě jsou sestky schrott,nechtěl bych to ani zadara.3N!Nejede to. Tuto sezonu jsem jezdil na gsxr 600, což by měl být supersport.

Po 80 km jsem značně znaven,nedá se na tom jet dlouhodobě víc než 250km/h. Řve to sice hezky,ale jaksi rychlost nenarustala...

GSXR se mi dokonce i opticky moc líbí,ale stabilní ježdění si s ní nedokáži představit.
Na naše silnice se dají přece pořešit daleko vhodnější biky.
Znovu opakuji,nechci rýpat.Takže,co kromě penez vás nutí přemýšlet o koupi tohoto stylu ježdění?

To byla narazka na tohle . A ted vazne : Dnes jsem jel na gsxr 600. A opravdu mne zarazilo jak se to musi hodne tocit aby to jelo. Stoji za to vzdat s vykonu 750 nebo litru ve prospech ovladatelnosti ? Tu GSXR 750 vidim jako ideal. Prakticky stejna vaha i pneu, rozmery. Jen ma o 20kw vic.

Naposledy editováno 07.11.2011 10:06:24
Anketa: Litr nebo sedmpade nebo sestka
Litr
18%
16
750
27%
25
600
55%
50

1 reakcí na tento příspěvek Proč kupujete sestky?

7.11.2011 v 10:08 | Nahoru | #1
Já zase nechápu význam sedumpade v SS segmentu Ale asi ho nechápe daleko víc lidí, jelikož v řadě supersportů má jedinou 750 z "největších značek" Suzuki

Šestka je podle mě vhodnější na začátek - v nižších otáčkách to má relativně klidnej průběh motoru, je to lehký, dobře ovladatelný a navíc to odpustí hodně moc chyb Výhodou je i to, že se to musí pořádně točit aby to jelo a ve spojení s vibracema to může trochu "usměrnit" začínající jezdce, kteří se drží spíš v nižšim pásmu otáček (spíš můj subjektivní názor ale)

Každopádně litr je prostě dobrá věc, dá se na tom cestovat, dobrá výkonová křivka, nižší otáčky, míň vibrací, krouťák i ve spodku - topspeed neni důležitá... Taky k tomu pomalu ale jistě směřuju

Každopádně mi pořád uniká význam tý 750

(reakce na) Proč kupujete sestky?

7.11.2011 v 10:23 | Nahoru | #2
sharkis> 750 = superbike
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist