globalmoto_kveten





Téma: Kawasaki Kxf250 2012
2.11.2011 v 18:45
Cau, tak zvazuji, ze po dlouhe dobe jezdeni na 450 koupim 250. Motorky jsem mel ruzny, Honda, Kawa, Suzuki...vsechno 450. Je mi v podstate jedno na cem jsem jel. Clovek si rychle zvykne. Ale ted z nejakeho nepochopitelneho duvodu chci zkusit 250. :) Uz jsem se v podstate rozhodnul. Asi mi hodne dalo to, ze jsem se byl podivat na svete v Lokti. Mx1 na tom jeli jako "pantati" brblacka, kdyz to prezenu a Mx2 to byla poradna strelba, rozhodne lepsi podivana :), motorka porad rve atd. No a ted k veci. Motorka bude nova, model 2012. A ted kdyz 250, tak bych chtel asi co nejvykonejsi. Jel jste uz nekdo na kxf250 2012? Co jsem mel zatim moznost se docist z usa serveru, tak by diky dvojtemu vstrikovani mela byt s vykonem na spici mezi 250. Na moto pujde ladak...co jeste byste doporucili za upravy motoru? Kompresni pist? Je to nesmysl? Ale to uz jsou detaily, jedna se mi ted hlavne o motorku.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Kxf250 2012

2.11.2011 v 20:26 | Nahoru | #1
jako kdybych četl téma "jakou koupit nejlepší 125" Nejčastější odpověď je že nejlepší dváca je šestka.
Proč tedy tunit novou 250 když ti beztak po letech na 450 nebude po pár vyjížďkách stačit?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Kxf250 2012

2.11.2011 v 22:07 | Nahoru | #2
seikos>

Kawasaki Kxf250 2012

3.11.2011 v 13:02 | Nahoru | #3
Nebude stačit? To je asi blbost. Výkon motokrosové 450 využije naplno v republice kolik jezdců? 1? 2?

(reakce na) Kawasaki Kxf250 2012

3.11.2011 v 13:06 | Nahoru | #4

Tommasson píše: ...Ale ted z nejakeho nepochopitelneho duvodu chci zkusit 250.


Pokud máš nějaký pochopitelný důvod, proč zůstat u 450, a máš nepochopitelný důvod koupit 250, tak bych asi zůstal u toho, pro co máš alespoň nějaký důvod. Ale možná, že píšeš z Dobřan, to by se potom dalo pochopit .
Jinak Kawa v US žije, u nás je to skoro mrtvá značka . Docela by mě zajímalo proč tomu tak je.

Kawasaki Kxf250 2012

3.11.2011 v 15:03 | Nahoru | #5
Cca pred > rokem jsem zjistoval proc ne Kawu a 1 problem byl dodaci doba nahr.dilu a 2 cena nahradnich dilu. Ale to se povida o Husqvarne taky a stou nemam problem uz 10 let. Jen jsem chtel zmenu ale nakonec jsem zustal vernej.

A upravy to chce, hlavne polepy monster, jedno jejich logo mi dalo 5 vterin na kolo Podle me koncovka staci a i to je luxus. Vsechno je mezi riditkama a sedlem ....

Naposledy editováno 03.11.2011 15:12:07

2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Kxf250 2012

3.11.2011 v 17:31 | Nahoru | #6
Ach jo, stojim spis o komentari k tematu. Na motorce zavodim asi 5 let a poharu mam taky par ;) . Takze me fakt moc nezajimaji komentare, ze kawa je mrtva znacka, kdyz je jich u nas ponej rost a dily nejsou absolutne problem. Spis me fakt zajima, jestli na 2012 nekdo jel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Kxf250 2012

3.11.2011 v 18:44 | Nahoru | #7

Tommasson píše: Ach jo, stojim spis o komentari k tematu. Na motorce zavodim asi 5 let a poharu mam taky par ;) . Takze me fakt moc nezajimaji komentare, ze kawa je mrtva znacka, kdyz je jich u nas ponej rost a dily nejsou absolutne problem. Spis me fakt zajima, jestli na 2012 nekdo jel.


Tak když o ty komentáře nestojíš, můžeš je smazat .
A když je těch Kaw u vás plnej rošt, tak se tam určitě brzy objeví x kousků 2012tek.
Spíš mi je divný, že se už tam na tom roštu nějaká neobjevila .
Byl jsem např. ma mistráku v enduru a jediná Kawa KLX 450. Na enduru v Opařanech Kawa žádná . To, že se jich v MX pár objeví, moc nezmění. Podíl na trhu u nás myslím 5%.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Kxf250 2012

3.11.2011 v 19:34 | Nahoru | #8
Tommasson> Ja bych u te motorky mel akorat trochu obavy o ty predni tlumice . V jedne noze pero v druhe tlumic.

Kawasaki Kxf250 2012

Skvělá odpověď, děkuji! 3.11.2011 v 20:06 | Nahoru | #9
kamarád koupil letos na jaře "přeladěnou" KXF 250 2010 z USA - tzn. jiný zapalko, vačky, upravená klika pro větší zdvih, výfuk atd atd. Motorka sice jela pekelně, ale po dvou měsících se jí s radostí zbavil, protože se po tomhle naladění opravdu pekelně taky sypala. Teď má 2011 sérii a je spokojenej. Nicméně - co tu sleduju Kawy 2011 450, jsem docela překvapenej, co za problémy je provází - hlavně potíže se zadním tlumičem a kupodivu i s převodovkou (konkrétně praská řadící hřídel - prý výrobní vada). Za sebe jsem rád, že jsem zvolil suzuki - i 250 RMZ loni "vycházela" v US testech nejlépe, i když taky - převodovka je tam asi slabým místem. U tý 2012 bych se zdvojeného vstřiku možná trochu bál - přece jen to není odzkoušený - když Suzuki vyjela s modelem 2008 a stříkačkou, nebylo to taky ještě úplně ono, o tom, co se děje s novinkou 350 SXF ani nemluvě. Já bych zkrátka všem novým konceptům raději dal rok na odzkoušení a "vychytání much". Na tvém místě bych raději zvolil 250 KXF 2011 (asi půjde sehnat za hodně pěknou cenu) nebo 2012 RMZ (případně i CRF, Yamaha s karbcem už je přece jen maličko mimo, a KTM se prý letos moc nepovedla). Každopádně - nejvíc se toho dozvíš na fóru thumpertalk

Naposledy editováno 03.11.2011 20:07:44

Kawasaki Kxf250 2012

3.11.2011 v 21:52 | Nahoru | #10
Problémy vstřikování jsou převážně způsobeny nekvalitním palivem. Při použití kvalitního paliva bych se dvojvstřiku nebál.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Kxf250 2012

3.11.2011 v 22:12 | Nahoru | #11
Jezdil jsem kx450 2010 , byla silná a asi až moc, po jednom pádu jsem koupil kx250f. 2011 a poznatek je: čas na kolo mám stejný, na hodně zatáčecí trati je lepší a vydržím déle tahat.
Na moto jsem dal komplet výfuk Pro circruit, Power boll(nebo jak se to menuje ) pod karbec a jede to dobře. Zmatek mám jen v tom že musím více a častěji řadit a výc to točit. Letos jsem chtěl koupit novou 12 a to 450, ale asi budu investovat trochu jiným směrem.
Na stříkačce toho asi stejnak moc nevymyslíš.
Kluk co mě učil jezdit i jeho otec ( dost dobrém jezdec a trenér) prohlásil že nynější motorky jsou schopné jezdit ve stavu jak je koupíš mistrák- asi až na podvozek a jeho doladění. A že důležitější je kdo na tom jede a jak umí zatáčky

(reakce na) Kawasaki Kxf250 2012

4.11.2011 v 19:02 | Nahoru | #12

Janek píše: Tak když o ty komentáře nestojíš, můžeš je smazat .
A když je těch Kaw u vás plnej rošt, tak se tam určitě brzy objeví x kousků 2012tek.
Spíš mi je divný, že se už tam na tom roštu nějaká neobjevila .
Byl jsem např. ma mistráku v enduru a jediná Kawa KLX 450. Na enduru v Opařanech Kawa žádná . To, že se jich v MX pár objeví, moc nezmění. Podíl na trhu u nás myslím 5%.



Tak nemuzes srovnat enduro a motokros, je jasny ze v enduru zadny Kawy nejedou. Bez se podivat na mcr v mx a budes mluvit jinak. Nebo treba na Meteorcup, vysocinu, tam je pomer motorek vyrovnanej, posledni 2 roky bych rekl , ze uz mozna vic zeleno. Ale ja nejsem zaprisahlej priznivec Kawy. Kawu jsem mel jednou a asi jen 2 mesice, co snesla honda vylo az neuveritelny, u Suzuki 2010 se mi rozsypala prevodovka asi po 35 mth, ale jinak ok, neresim nejak extra tyhle drobnosti, je to proste ostrej mx stroj, tak to takhle beru

(reakce na) Kawasaki Kxf250 2012

4.11.2011 v 19:03 | Nahoru | #13
Joraell> Taky nevim, co si o tom myslet, ale tak snad kua nejsou blbi a neudelaji motorku, ktere se budou kroutit vidle :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Kxf250 2012

4.11.2011 v 19:07 | Nahoru | #14

VencaM666 píše: Jezdil jsem kx450 2010 , byla silná a asi až moc, po jednom pádu jsem koupil kx250f. 2011 a poznatek je: čas na kolo mám stejný, na hodně zatáčecí trati je lepší a vydržím déle tahat.
Na moto jsem dal komplet výfuk Pro circruit, Power boll(nebo jak se to menuje ) pod karbec a jede to dobře. Zmatek mám jen v tom že musím více a častěji řadit a výc to točit. Letos jsem chtěl koupit novou 12 a to 450, ale asi budu investovat trochu jiným směrem.
Na stříkačce toho asi stejnak moc nevymyslíš.
Kluk co mě učil jezdit i jeho otec ( dost dobrém jezdec a trenér) prohlásil že nynější motorky jsou schopné jezdit ve stavu jak je koupíš mistrák- asi až na podvozek a jeho doladění. A že důležitější je kdo na tom jede a jak umí zatáčky



Taky si myslim, ze me prave bude vic bavit tu motorku zdimat co to jde :). Jinak pod karbec u 2011? Je to strikacka prece. Prave si myslim, ze by me mohla 250 naucit vic agresivni jizde a spojkovani. 450 je takovej traktor :) Akorat se bojim startu, ze nebudu umet, na 450 zvyklej na holeshoty nebo max do 4 mista v zatacce :)))

Kawasaki Kxf250 2012

4.11.2011 v 19:53 | Nahoru | #15
Znám jednu 250,ale 2011ku a jezdí bez problému už 110mth.Jen majitele štve častá výměna pístu,tuším,že nějak 25-30mth.Jen jednou vytekl olej z víka na motoru,jinak nic.Pouze pravidelný servis.

(reakce na) Kawasaki Kxf250 2012

4.11.2011 v 20:09 | Nahoru | #16
Tommasson> Ty brďo zapoměl jsem jeden rok- myslel jsem si že jsem jí koupil loni v záři a ono to bylo předloni samozřejmě je 11 sťíkačka a já mám 10. Tolik MH jsem míval za 1rok a teď za 2 roky

Naposledy editováno 04.11.2011 20:09:41

Kawasaki Kxf250 2012

5.11.2011 v 20:54 | Nahoru | #17
Když píšeš,že Honda toho snesla hodně,tak proč nekoupíš CRF 250?

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Kxf250 2012

6.11.2011 v 20:31 | Nahoru | #18
Tak o vikendu jsem se svezl ve Vazanech na Ktm 250 2010 a, fakt super, motorka je oproti 450 jak kolo, neutaha ani po 15-ti kolech, ake fakt to proste nejede :), ttreba ti bylo piscitou trati...., asi bych se naucil, druv pridavat plyn, pred zatackou a ne az v zatacce atd. Pak jsem skocil na 450, zase na 250 a zpatky na 450. A zjistil jsem, ze opravdu 450, jn to chce fyzicku a pak si to fakt na 450 clovek uzije.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Kxf250 2012

6.11.2011 v 20:56 | Nahoru | #19
Tommasson> sorry za preklepy, psal jsem rychle na iphone

(reakce na) Kawasaki Kxf250 2012

7.11.2011 v 08:45 | Nahoru | #20
Tommasson> Máme z toho úplně stejné pocity, vozil jsem se hned po sobě na písčité trati na RMZ 450 i 250, a 250 skutečně jako kolo, ale nebavilo mi jí pořád vytáčet "do bezvědomí" a neustále řadit a spojkovat, protože jinak se jí moc hýbat nechtělo. Když jsem pak sednul zase na svoji, už ve třetí zatáčce jsem ležel, protože jsem za tu chvíli navyknul na 250, a bylo náhle výkonu až moc Ale podle slov majitele je velkej rozdíl mezi pískovou a klasickou tvrdou tratí, tam se prej 250 hejbe daleko svižněji. Možná by ideálním kompromisem byla a 350, ale ne od KTM....její poruchovost je dost děsivá

Kawasaki Kxf250 2012

7.11.2011 v 09:02 | Nahoru | #21
No udajne dost 250 nakopne 280tkovej kit.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Kxf250 2012

9.11.2011 v 16:57 | Nahoru | #22
PetrTM: co má KTM 350 SXF za problémy? Takže je to motka jen pro tovární profíky a nikoliv pro hobíky?

(reakce na) Kawasaki Kxf250 2012

9.11.2011 v 18:21 | Nahoru | #23
Čtýřa> Hodně sleduju fóra z USA, kde je přiznejme si největší MX trh - u většina majitelů SXF 350 si tam stěžuje na neustálé problémy se vstřikováním (motorky náhla zhasínaj, nejdou startovat atd - byl jsem toho svědkem i u nás, zatím jsem v provozu viděl dvě EXC 350, a přesně takhle zlobily obě). Navíc tam byl nějaký problém s ložiskama na klice. Tak za dva roky to asi bude vychytaná motorka, ale teď bych od ní dával ruce pryč. Stačí, když se kouknete, kolik jich je v inzerátech s pár najetejma hodinama....o něčem to možná svědčí...

Kawasaki Kxf250 2012

9.12.2011 v 09:52 | Nahoru | #24
Zdravim. Na Kawach mam najeto hodne, nejnovejsi jsem jedil 2011. Ma ji u nas kamarad z teamu. Co se motoru tyka je kawa opravdu nejsilnejsi a poruchovost jedna z nejlepsich. Sam mam 2006 a neni duvod sedat zatim na novejsi. Psalo se tady o ladeni motoru, prominte ale tohle delejte u 2t a ne u 4t.Kdo dokaze jezdit naplno 250 4t ?????? Jak se psalo, zajdi si na MCR MX2 a zustane ti huba dokoran jak se na te motorce leti. A muzu ti rict ze zkusenosti, ze jen par Teamu ladi 4t, pro tebe cenove neunosne. Kdyz mas predelanej 4T (vacka,zapalko,lauf a td) pocitej z neustalim kupovanim nahradnich dilu ..... Pepik Kulhavej vyhral mistrak a nema zadnou ostrou vacku a podobny picoviny co se tady pisou a na treningove motorce ti dojede v prvni 10 :D. Ale ktematu, 2011 super motor, opravdu je to pecka ale ... predni perovani je teda propadak. Kazda vidle je jina,malo kdo stim umi zachazet. Musela se hned odvest Faltusovi. Verdikt - koupit nove pera, stavajici (origo) na 120kg :D neuveritelne ale pravdive.Jinak po servise predni vidle super motorka. Nalitano za sezonu 86 MTH bez poruchy a stale jako nova.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist