jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
opět tu popíšu sériovky z mýho pohledu: podvozkově mi ta nindža přišla na úrovni teď mý brambory, snad i ta Kawa trochu jistější a stabilnější oproti neklidnějšímu, ale ovladatelnějšímu báwu. i brzdy měla lepší, brambora mi v Brně i v Mostě na koncích cílovek na brzdách nechutně vibruje (a nejen mě - že by to bylo tím, že nemá plovoucí kotouče?)
pro mě je důležitý, že tě obě skoro 100%ně chrání před hasanem ten můj loňskej (12 zlomenin a propíchlá plíce) byl totiž na KTMce - to když jsem se na ní debil rozvášnil doruda, začal jezdit retardér i vracák smykama jak motokros a začal předjíždět R1 i džiksera - a naivka zapomněl na spravedlivý trest...
Naposledy editováno 15.10.2011 03:14:07
Bludevil píše: GRASSEL> Hele jak říkáš čištění brzd u těch 6pístk. Tokico- komplet jsem je rozebral, vycídil jak psí kulky a zlepšení brzdného účinku nepozorováno. Jediný co jim u mě pomohlo byla radiální pumpa, ale stále žádná černá magie. Tak nevím, jestli tys je měl tak zasraný předem že to skoro nebrzdilo a teď to brzdí průměrně, či co... Deskama to není, protože to porovnávám s ninjou zx6r 06, ta brzdí úplně jinde a obě mašiny mají stejné sintrované desky od Bendixu.
Ono nejde jen o čištění, v některejch případech to chce dokoupit nový gumičky atak. Brzdy jsem měl oproti jiným tak nějak v normě a brzdilo to jak ostatní GSXR na kterých jsem jel. SPíš mě napadlo jestli ty si to neudělal nějak blbě nebo jestli si měl brzdy v pořádku protože mě SRAD brzdil jako kráva i se sériovejma brzdama
Se zx6 06 to fakt srovnávat nemůžeš páč je to trochu někde jinde, porovnávat to můžeš třeba se zx7r
Co se týče Bendixů tak ty už mi nesměj na bajk, prášej jako kráva a brzdnej účinek fakt vlažnej.... a ještě hovno vydržej
Na těch jsem měl chvilku géčko a šli okamžitě do hajzlu.
CO se týče toho čištění, případně repásky třmenů...... vím o nejméně dvanácti motorkách u kterých se účinek několikanásobně zlepšil.....
Myslím že u pěti to nebylo tak znatelný tak se zrepásli a naprosto super.
Hele třeba taková K1 když vyjela tak každej vychvaloval brzdy, krom vadnutí, každej chválil a najednou postupem času si každej stěžoval.... ono je to logický páč v čr na to každej sere a nic s nima nedělá tak to pak nebrzdí.
Dvě GSXR K1 na kterých jsem jel brzdili fakt tragicky že se ani nedivím že si lidi stěžovali. Moje GSXR jen s pancířema brzdilo se stejnýma deskama líp než R1 02-03
oxygen píše: SPIJKER> no newim newim, Kamil Prager nejni zrovna pomalej, jezdil ji a byl s ní co vim max spokojenej, ani KIMS neřešil i když si převody měnil dle libosti
opět tu popíšu sériovky z mýho pohledu: podvozkově mi ta nindža přišla na úrovni teď mý brambory, snad i ta Kawa trochu jistější a stabilnější oproti neklidnějšímu, ale ovladatelnějšímu báwu. i brzdy měla lepší, brambora mi v Brně i v Mostě na koncích cílovek na brzdách nechutně vibruje (a nejen mě - že by to bylo tím, že nemá plovoucí kotouče?)
pro mě je důležitý, že tě obě skoro 100%ně chrání před hasanem ten můj loňskej (12 zlomenin a propíchlá plíce) byl totiž na KTMce - to když jsem se na ní debil rozvášnil doruda, začal jezdit retardér i vracák smykama jak motokros a začal předjíždět R1 i džiksera - a naivka zapomněl na spravedlivý trest...
no... ok.. jak rikam.. u vetsiny lidi kdyz neco rikaj je za tim jeste i nejaka skryta message kterou ma ten vyrok schovat.. takze nevim zda si treba neprihrival polovcicku..
ale ok.. beru tvuj nazor jako zajimavej proti nazor.. a stejne nakonec clovek musi vsechno vosahnout sam..
měl bych jeden dotaz. Mám ZX-10R 2007 a momentálně řeším ukazatel zařazené rychlosti. Přidá něco ten GIPRO ATRE, nebo jsou to jen teoretické řeči? Máte s tím někdo praktické zkušenosti?
Popř. máte někdo zkušnosti s ukazatelem STARLINE?
Díky
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
údajně by kawa měla mít nejagresivnější mapu na N tzn neutrál proti jiným motorkám, takže pro vyzkoušení zda má atre smysl stačí odpojit kabel s infem o zařazeném kvaltu a pustit tam info, že je neutrál, jak je to na moto zapojené najdeš ve schématu, je tam nakreslen i snímač řazení a odpory na něm, dle toho vyčteš co do jednotky poslat, pokud to bude znát, můžeš koupit atre od gipro s ukazatelem nebo si nechat atre postavit za ca pěťo od assassina.
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Motorka na cilovce predjizdi i BMW na motor. Tak jsem Ti snad udelal radost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Pepa GSX-R píše: Murkin> Čau Pavle ,tak už bude konečně Bubrák i vyhrávat?????
To s tim veteranem co vlastni asi moc nepujde. Ja tam mam sveho kone a jsem docela rad,ze to ten Robert zajel pod 9 a hlavne v Hoskovicich. Vzdycky jsem tvrdil uz kdysi Koubovi,ze staci udelat atmosferickej special a nekurvit to tim plynem. A to Robert ani zadnej special nema. Tam by se dalo jeste usetrit kilo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
ps:který motor má větší výkon,můj,nebo Koubičův?
Naposledy editováno 19.10.2011 21:33:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Murkin píše: Zdar Bubraku,tak jak jsem Ti slibil,ze az dodelam na te ZX10 2011 motor,hodim sem nejake info,takze:uprava spalovaciho prostoru,uprava kanalu a sedel,montaz a nacasovani kitovych vacek a montaz tesneni0,55mm. Kompletni nastaveni tovarni racing elektriky.
Motorka na cilovce predjizdi i BMW na motor. Tak jsem Ti snad udelal radost
Ahoj, jo diky moc za info, jeste by me zajimalo kolik to ma na brzde? Jinak sem na netu cetl, ze Ninja dava 1/4 mile za 9.1 jen se snizenym podvozkem, vyfukem a se skrcenou US ECU.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak ZX10R píše: Ahoj, jo diky moc za info, jeste by me zajimalo kolik to ma na brzde? Jinak sem na netu cetl, ze Ninja dava 1/4 mile za 9.1 jen se snizenym podvozkem, vyfukem a se skrcenou US ECU.
217Ps na motoru se zavodnim benzinem,jinak 215 Ps. Pred upravou motoru mela po nastaveni racing ECU 205Ps a dalsi 3 co jsem delal po nastaveni 203-204Ps. V pondeli dovezou dalsi,na nastaveni racing ECU.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Pepa GSX-R píše: Murkin> Ale já dostal k motorce od Honzy graf,tak nevím kdo to teda brzdil
To byl ale jinej motor nez mas ted ne? Ten kleknul.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Pepa GSX-R píše: Murkin> Teď mám ten cos brzdil :)
Ale je tam jina hlava ne?
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
http://www.missuk.cz/ucastnice/?cislo=4
http://expresradio.i...id=A20111108_kat_837
která to je neprozradim, prostě ta nejhezčí - ale kdo klikne na jinou, než Markétu Kořínkovou, toho začnu na starý kolena příští rok předjíždět!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
oxygen píše: zdar borcí, kdo jste masochisti a chcete bejt zneužití, zahlasujte mi pro dcéru na týhle malý akci miss! teda esli chcete - ale počet těchhle hlasů tam má pro ni zásadní význam...
http://www.missuk.cz/ucastnice/?cislo=4
http://expresradio.i...id=A20111108_kat_837
která to je neprozradim, prostě ta nejhezčí - ale kdo klikne na jinou, než Markétu Kořínkovou, toho začnu na starý kolena příští rok předjíždět!!
Nějak nechápu, jak se ti to podařilo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
oxygen píše: pylot> bacha: na to zavolání nejspíš nejvíc čeká její milej, dvoumetrovej kickboxer, by si řádně zatrénoval -?
Takze mam prijet ozbrojenej necim cim se da utocit na dalku jo?E: Ale dobre ze ma takova pekna holka aspon nekoho kdo ji dokaze branit.
Naposledy editováno 28.11.2011 18:35:10
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |