globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jak zrychlit moto
14.9.2011 v 09:45
Zdravim, chci se zeptat jak zrychlit motorku.. Mam jetou Yuki GY-4 Motard.. ten co mi ji prodal rikal ze jel 120 ale me to nepusti víc jak 90 na rovince a už tak ten motor řve a je skoro na maximu.. rikal kamarád že mam vyměnit rozetu ale ze to pak hůř pojede do kopce.. tak kdo s tím máte zkušenosti poraďte.. taky možnost ze to nejede že jsem dřív jezdil hodně cross takže bahnem atd..
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak zrychlit moto

15.9.2011 v 23:06 | Nahoru | #31

Sadra17 píše: ale jo turbo ho celkem nahrazuje


nebo kompresor (neturbinovej)... takze abychom si to shrnuli:

- udelej z toho 2T
- zvedni maxilani otacky
- pribastli (turbo)kompresor
- lij do toho nitrometan

... jestli pak zjistis, ze mas zmenseninu dragsteru, tak to neni nahoda

(reakce na) jak zrychlit moto

16.9.2011 v 06:13 | Nahoru | #32

-sun- píše: Můžu se zeptat kolik jsi toho najel na motorce, která jede max těch 80km/h? Kolik km zatáček sis užil? Já na ní najel pár tisíc a že bych si na ní užíval zatáčky... to zrovna ne. Teď na velké motorce je to úplně o něčem jiném.



Měl sem Yuki 125 SM, najeto 7000km za 4 měsíce, ted mám MZtu 125 SMko a najel sem od začátku července 3500km, v těch kopcích je hodně poznat jestli má ta motorka 8 nebo 11kW, zatáčky si to na tom užiješ stejně dobře jako na kterékoliv motorce, typuju že majitel GY 4 určitě ještě nejel na stupačku.... v kopcích začíná uplně jiná zábava, rovinky taky nemám rád, i když mi ted ta MZta těch 110 - 115 drží, cestovka kolem 105km/h, tak je o hodně lepší ji prohnat někde v zatáčkách, ona se vám za to odvděčí skvělýma zážitkama ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak zrychlit moto

16.9.2011 v 07:43 | Nahoru | #33
Skalda> A jak z toho mám asi udělat 2T? =D..
FrankySS> to máš pravdu zatáčky jsou to nejlepší a s tou motorkou pak super zážitky =)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak zrychlit moto

16.9.2011 v 09:29 | Nahoru | #34
-sun-> Odjezdil jsem na ČZ 487 (180tka, výkon to má podobnej jako 4T 125tky, krouťák možná o chlup větší). sezonu a půl, tzn. 5000 km. Netrdím, že jsem nějakej Rossi, co si dává v každý zatáčce kolínko a lítaj mu od stojánku jiskry, ale zajílo by mě, jak moc řešeš zatáčky se svým chopprem ty. Nebo kterou větší motorku jsi myslel? Možná by ses divil až bych ti s čízou dejchal na záda :) NAvíc zatáčky si dokážu užít i na fichtlovi. U toho je mi docela jedno, jeslti s ním někde plácnu, jelikož mám v kůlně díly na dalších cca 5. A z kopce to taky těch šest pětek jede, takže v některejch zatáčkích ani moc velkej rozdíl oproti ER-5tce nepociťuju. Akorát to má pneu jak kolo, ale taky o 100 kg míň. NAfichtlech nevím kolik jsem najezdil, jelikož nikdy se mi nepovedlo zprovoznit tachometr.

1 reakcí na tento příspěvek jak zrychlit moto

16.9.2011 v 09:29 | Nahoru | #35
Vy mlady kluci porad jen honite kolik to jede (nic proti, taky sem to tak mel), misto toho jak umet jezdit. A je to skoda. Ja mam 120ti konovou motorku co jezdi hooodne pres 200, a vis co ? Nekdy bych si rad sednul na 120 kilo vazici dvacovej motard kterej moc nejede, a v utazenejch vlasenkach a na kruhacich s tim brousil kdeco o zem. Skoda ze v mejch 17ti takovyhle strojecky neexistovali, a byli sme radi za zaprasenyho pincka po dedovi ve stodole kterej nas alespon na zabavu do vedlejsi vesnice dovezl

Ser na rychlost, uc se jezdit ! A rok utece jako voda ...

(reakce na) jak zrychlit moto

Skvělá odpověď, děkuji! 16.9.2011 v 12:27 | Nahoru | #36
 

spike6 píše: Zdravim, chci se zeptat jak zrychlit motorku.. Mam jetou Yuki GY-4 Motard.. ten co mi ji prodal rikal ze jel 120 ale me to nepusti víc jak 90 na rovince a už tak ten motor řve a je skoro na maximu.. rikal kamarád že mam vyměnit rozetu ale ze to pak hůř pojede do kopce.. tak kdo s tím máte zkušenosti poraďte.. taky možnost ze to nejede že jsem dřív jezdil hodně cross takže bahnem atd..



Nazdar,

nevěř všemu, co kdo řekne. Lidi toho nakecaj, zvlášť, když prodávají auto nebo motorku... Ale tady v tomto případě je možný, že dotyčný Ti (ze svého pohledu) až tak nelhal, protože na tom skutečně mohl za určitých okolností chvilku jet skoro až těch jeho 120 km/h (samozřejmě tachometrových - v reálu to mohlo být třeba 105-110 km/h).
Jenže něco jinýho je maximálka dosažená regulérně (jako třeba v Tvém případě těch cca 90 km/h po rovině a za bezvětří - nebo za větru otestovat to tam a okamžitě zpátky a zprůměrovat rychlost v obou směrech), a něco úplně jinýho je rozjet to z kopce, nejlépe se silným větrem v zádech, a ještě přitom na úkor bezpečnosti a ovladatelnosti zalehnout tak, že dotyčný "pilot-rekordman" skoro ani nevidí na cestu...

A druhá věc - jestli při té své maximálce 90 km/h ještě nenastupuje omezovač nebo dokonce ani nedosahuješ pásma nejvyšších otáček (jinak by totiž dotyčný prodávající ani nevyvinul těch "jeho" 120 km/h), tak prakticky ani nemá moc cenu laborovat s výměnama rozet (vepředu i vzadu), protože ten rychlostní limit je dán spíš výkonem respektive krouticím momentem motoru při daných otáčkách než "nevhodnými" převodovými poměry (primární převod + převodový poměr při nejvyšším zařazeném kvaltu + sekundární převod + obvod pneumatiky).

Být Tebou, vykašlal bych se z praktických, časových i finančních důvodů na nějaké amatérské pokusy zvyšovat výkon relativně slabého motoru ve 4T dváce a jezdil bych na ní spokojeně, dokud si nebudeš moci rozšířit ŘP na silnější skupinu.
Mezitím se o hlavně mašinu slušně starej, hlídej si tlak v pneumatikách (na podhuštených gumách je to jednak méně bezpečné, jednak si je zbytečně ničíš a v neposlední řadě jezdíš pomaleji a máš vyšší spotřebu paliva), sleduj hladinu oleje a intervaly jeho výměny a taky zkus vyklepat a profouknout vzduchový filtr. A za rok dva tu zachovalou a nějakým bastlením nedomršenou dvácu prodej s minimální ztrátou a pořiď si něco s větším objemem a vyšším výkonem.

To je podle mne jediná rozumná cesta, z technického i z finančního hlediska.

Tak zlom vaz!
 

(reakce na) jak zrychlit moto

16.9.2011 v 16:50 | Nahoru | #37

Ozzy_ píše: Vy mlady kluci porad jen honite kolik to jede (nic proti, taky sem to tak mel), misto toho jak umet jezdit. A je to skoda. Ja mam 120ti konovou motorku co jezdi hooodne pres 200, a vis co ? Nekdy bych si rad sednul na 120 kilo vazici dvacovej motard kterej moc nejede, a v utazenejch vlasenkach a na kruhacich s tim brousil kdeco o zem. Skoda ze v mejch 17ti takovyhle strojecky neexistovali, a byli sme radi za zaprasenyho pincka po dedovi ve stodole kterej nas alespon na zabavu do vedlejsi vesnice dovezl

Ser na rychlost, uc se jezdit ! A rok utece jako voda ...



.....podle mě to není až tak úplně o věku (i když faktor to asi taky bude)...kdyby si teď jezdil na dváci...neříkám semtam se projel, jak to popisuješ, ale jezdil na ní pravidelně...jen na ní a nic jiného...taky by si podle mě honil rychlost... teda...podle sebe soudím tebe, neznám tě, třeba ne...navíc já jsem taky mlaďas, tudíž jsem možná jen potvrdil, co píšeš, ale moje myšlenka je z toho snad jasná

1 reakcí na tento příspěvek jak zrychlit moto

16.9.2011 v 22:18 | Nahoru | #38
Žduchni to ze skále a uvidíš jek rychlo poletí!

(reakce na) jak zrychlit moto

17.9.2011 v 11:29 | Nahoru | #39
Bych to videl na skrytou zavadu,mu to vrat.

jak zrychlit moto

18.9.2011 v 11:06 | Nahoru | #40
Kdo má Yuki mrdá kluky

jak zrychlit moto

18.9.2011 v 11:19 | Nahoru | #41

jak zrychlit moto

18.9.2011 v 11:54 | Nahoru | #42
120 originální převod je tuším 47x15, sekundární kolečko jde dát největší 17. Při poměru 47x17 motorka dosahuje rychlosti 100km/h skutečných při 11000 ot/min, počítáno dle převodu v motoru. Takže pro 120 musíš, vyměnit pastorek i rozetu, ale po rovině to stejně víc jak 100 nepojede

jak zrychlit moto

18.9.2011 v 16:10 | Nahoru | #43
.....hoď to ze skály a uvidíš ten fofr kterym to poletí

(reakce na) jak zrychlit moto

20.9.2011 v 14:31 | Nahoru | #44
Hofner> Možná by ses divil, jak jde jezdit na chopru Já když přesedl ze 125 tak jsem byl v úplně jiném světě a ať si říká každý co chce, mě to prostě na dváce(této yuki) nebavilo. Rozjedeš se, dáš tam pětku a jedeš. V dědině těch 50 se na pětku dá, ještě to moc neřvě a nedrnčí. Končí dědina, přidám na těch 70/80kmh, motor vytočený, řve o dušu, všechno se třepe(třepání mi nevadilo,ruky toho snesou dost) a to je asi tak vše. Do 90% zatáček není potřeba ani brzdit, prostě jen pořád jedu stejně. Ale jo, nikomu to neberu, třeba to někoho baví. V šestnácti mě to taky bavilo. Ale teď když vyjedu tak si užívám tu sílu, odpich, předjíždění, zatáčky... prostě něco jiného. Ale nikomu neberu jeho názor, někdo vdolky, někdo holky.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist