globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jak zrychlit moto
14.9.2011 v 09:45
Zdravim, chci se zeptat jak zrychlit motorku.. Mam jetou Yuki GY-4 Motard.. ten co mi ji prodal rikal ze jel 120 ale me to nepusti víc jak 90 na rovince a už tak ten motor řve a je skoro na maximu.. rikal kamarád že mam vyměnit rozetu ale ze to pak hůř pojede do kopce.. tak kdo s tím máte zkušenosti poraďte.. taky možnost ze to nejede že jsem dřív jezdil hodně cross takže bahnem atd..

jak zrychlit moto

Skvělá odpověď, děkuji! 14.9.2011 v 09:55 | Nahoru | #1
vyser se na to,nauč se na tom jezdit a pak přesedlej na silnější,nemá cenu cpát prachy do Yukiny...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak zrychlit moto

Skvělá odpověď, děkuji! 14.9.2011 v 13:51 | Nahoru | #2

spike6 píše: Omar Bomba: dík to zkusím =D
Mlhos: taky pravda, ale silnější budu moci až příští rok. tuhle mam dva měsíce a už me to na ní nebaví jak ji musím furt točit.
Privateer: no tak snad není 65 kg moc :D



Je vidět, že sješ pořád ještě rovinkář a máš se hodně co učit. NAopak ještě přidej převod do síly a začni si dávat pořádný zatáčkovitý úseky. Sice jí budeš muset točit taky, ale určitě ti nebude vadit nízká maximálka. Good luck a hodně km bez jakýchkoliv problémů!!

jak zrychlit moto

Skvělá odpověď, děkuji! 14.9.2011 v 19:39 | Nahoru | #3
Zrychlit se dá různými úpravami např.Přetryskování karburátoru,vykuchání katalyzátoru(pokut tam je),zvetšením primární a zmenšení sekundární rozety(tím se ti sice zvedne max.speed ale ztratíš točivý moment tj.tah v kopci).Tyto úpravy však budou něco stát a ve výsledku se moc nevyplatí, proto si radši počkej na větší kubaturu.

Ještě jedna rada, dofoukej pneu(ať jsou jak beton).Rychlost se zvedne o 2 km/h.

jak zrychlit moto

Skvělá odpověď, děkuji! 15.9.2011 v 21:23 | Nahoru | #4
120 jezdí tak CBR 125RR, ale to má díky kapotám jinou aerodynamiku, na motárdu seš v prdeli Podle mě těch 90 je reálný maximum. Jako stopětadvacítku jsem měl Hondu XR125 - enduro a maximálka byla stejná...
Zrychlit motorku samozřejmě můžeš různýma úpravama typu, laděnej výfuk, sportovní KN filtr, doladění směsi na karburátoru dynojetem - ale ve finále do toho narveš balík peněz abys získal pár kmh navíc a navíc při prodeji ti tyhle úpravy nikdo nezaplatí
Naber zkušenosti na stopětadváce a pak to prodej a kup silnější...

jak zrychlit moto

Skvělá odpověď, děkuji! 15.9.2011 v 21:44 | Nahoru | #5
Zdravím tě, hele přímo s touto motorkou zkušenost nemám,ale dobře vím,že u malorážek je správně vypnutý a namazaný řetěz a správně nahuštěné pneu polovina úspěchu... Zkus a uvidíš. Jinak souhlas s názory výše, na Yuki se především nauč, jak se vyrovnat s provozem a technikou jízdy a pak jí pošli do světa a zkus něco většího. Hodně kiláčků bez nehod!

(reakce na) jak zrychlit moto

Skvělá odpověď, děkuji! 16.9.2011 v 12:27 | Nahoru | #6
 

spike6 píše: Zdravim, chci se zeptat jak zrychlit motorku.. Mam jetou Yuki GY-4 Motard.. ten co mi ji prodal rikal ze jel 120 ale me to nepusti víc jak 90 na rovince a už tak ten motor řve a je skoro na maximu.. rikal kamarád že mam vyměnit rozetu ale ze to pak hůř pojede do kopce.. tak kdo s tím máte zkušenosti poraďte.. taky možnost ze to nejede že jsem dřív jezdil hodně cross takže bahnem atd..



Nazdar,

nevěř všemu, co kdo řekne. Lidi toho nakecaj, zvlášť, když prodávají auto nebo motorku... Ale tady v tomto případě je možný, že dotyčný Ti (ze svého pohledu) až tak nelhal, protože na tom skutečně mohl za určitých okolností chvilku jet skoro až těch jeho 120 km/h (samozřejmě tachometrových - v reálu to mohlo být třeba 105-110 km/h).
Jenže něco jinýho je maximálka dosažená regulérně (jako třeba v Tvém případě těch cca 90 km/h po rovině a za bezvětří - nebo za větru otestovat to tam a okamžitě zpátky a zprůměrovat rychlost v obou směrech), a něco úplně jinýho je rozjet to z kopce, nejlépe se silným větrem v zádech, a ještě přitom na úkor bezpečnosti a ovladatelnosti zalehnout tak, že dotyčný "pilot-rekordman" skoro ani nevidí na cestu...

A druhá věc - jestli při té své maximálce 90 km/h ještě nenastupuje omezovač nebo dokonce ani nedosahuješ pásma nejvyšších otáček (jinak by totiž dotyčný prodávající ani nevyvinul těch "jeho" 120 km/h), tak prakticky ani nemá moc cenu laborovat s výměnama rozet (vepředu i vzadu), protože ten rychlostní limit je dán spíš výkonem respektive krouticím momentem motoru při daných otáčkách než "nevhodnými" převodovými poměry (primární převod + převodový poměr při nejvyšším zařazeném kvaltu + sekundární převod + obvod pneumatiky).

Být Tebou, vykašlal bych se z praktických, časových i finančních důvodů na nějaké amatérské pokusy zvyšovat výkon relativně slabého motoru ve 4T dváce a jezdil bych na ní spokojeně, dokud si nebudeš moci rozšířit ŘP na silnější skupinu.
Mezitím se o hlavně mašinu slušně starej, hlídej si tlak v pneumatikách (na podhuštených gumách je to jednak méně bezpečné, jednak si je zbytečně ničíš a v neposlední řadě jezdíš pomaleji a máš vyšší spotřebu paliva), sleduj hladinu oleje a intervaly jeho výměny a taky zkus vyklepat a profouknout vzduchový filtr. A za rok dva tu zachovalou a nějakým bastlením nedomršenou dvácu prodej s minimální ztrátou a pořiď si něco s větším objemem a vyšším výkonem.

To je podle mne jediná rozumná cesta, z technického i z finančního hlediska.

Tak zlom vaz!
 
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist