Jinak když jsem si ten vrak dovezl, tak mi taky přibržďovalo zadní kolo a to hodně - a bylo to pumpou, kterou jsem ani nečistil, ale hned jsem ji dal pryč, protože jsem potřeboval pumpu jinou - menší...
1 reakcí na tento příspěvek Neustale se brousi desticky o kotouc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
babuka píše: Nevím co znamená to brzdí. Opravdu to brzdí nebo jen destičky odskakují od kotouče po zabrždění ?
Odskakuji od kotouce? Proste po zabrzdeni zustanou trochu v kontaktu s kotoucem, brzdnej ucinek bude tak 1% z maximalniho, ale tim ze je to neustale bez prestavky tak budou mizet a zahrejvat brzdu...
Nečetl sem to celý, ale mě přesně to co popisuješ dělal jawka.
Radím sundat třmen, udělat rozborku a sborku, vyměnit všechny pryžový části.
Máš asi zaseklej jeden nebo víc pístků. Voni se zadrhávaj a destičky takže zůstávaj viset.
Snad nemáš rezavý válce, třeba je to jen tím těsněním, u mě to tak bylo.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
FishX3 píše: Janek> Proste vem jako fakt, že existuje alespoň jeden člověk co měl v ruce hadičku se silně sníženou průchodností. důvody proč se tak stalo jsou jen dohady. jestli to bylo starnuti materiáli či jakakoli chemická reakce nebo kus "čehosi v ní" je fuk. Hadička sundana z Fordu Escort bez vnějších příznaků poškození a byla ucpaná tak, že po sešlápnutí se pístek nebyl schopen vrátit..- fungovalo to jak membrána...holý fakt.
Musím souhlasit, nevyndával jsi tu hadici náhodou z mýho zdechlýho Escorta? Mám senza 1,9 atmosferickej diesel Já měla uplně to samé, hadice vevnitř slizovitě klihovitá, nabobtnalá. Nebyl tam žádný vmetek, jako třeba žilní trombóza, ale vnitřní průměr byl minimální, něco jako ateroskleroza. Kapalina neodcházela z pístku zpět. Můj soused kretén, který mi obě zadní brzdy opravoval, mi vyměnil pouze pakny, vůbec se nezabýval myšlenkou, že příčina může být jinde. Ani já jsem to nevěděla. Výsledek - po 150 km jsem nové pakny sjela na plech!!! Prasata z pístků vyletěla a já jsem se málem zabila. Brzdy v barvě magmatu svítily do tmy jak prdel paviána. Jak to vypadalo uvnitř, si zřejmě dokážete představit...
Jinak stejnou závadu jsem na Bigovi řešila minulý rok na předku a teď na zadku. Na předku pomohlo vyčištění celého brzdiče a nové gumičky. Se zadkem se chystám na totéž. Hadice mám nové, takže těmi to nebude. Jak je to s vazelínou na prasata? Prý tam má být nějaká speciální, která nereaguje s brzdovkou. Co tam dáváte?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
Makačice píše: Musím souhlasit, nevyndával jsi tu hadici náhodou z mýho zdechlýho Escorta? Mám senza 1,9 atmosferickej diesel Já měla uplně to samé, hadice vevnitř slizovitě klihovitá, nabobtnalá. Nebyl tam žádný vmetek, jako třeba žilní trombóza, ale vnitřní průměr byl minimální, něco jako ateroskleroza. Kapalina neodcházela z pístku zpět. Můj soused kretén, který mi obě zadní brzdy opravoval, mi vyměnil pouze pakny, vůbec se nezabýval myšlenkou, že příčina může být jinde. Ani já jsem to nevěděla. Výsledek - po 150 km jsem nové pakny sjela na plech!!! Prasata z pístků vyletěla a já jsem se málem zabila. Brzdy v barvě magmatu svítily do tmy jak prdel paviána. Jak to vypadalo uvnitř, si zřejmě dokážete představit...
Jinak stejnou závadu jsem na Bigovi řešila minulý rok na předku a teď na zadku. Na předku pomohlo vyčištění celého brzdiče a nové gumičky. Se zadkem se chystám na totéž. Hadice mám nové, takže těmi to nebude. Jak je to s vazelínou na prasata? Prý tam má být nějaká speciální, která nereaguje s brzdovkou. Co tam dáváte?
Jsem mu to psal hned na začátku, že by mohly gumičky pomoct
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
lubon píše: SirIndy> Tak co nového, nebo se to strachem rozchodilo samo
Nemam ted nikoho kdo by mi podrzel motorku naklonenou na stojanu, takze nemuzu vyzkouset to co mi tu nekdo psal jestli se bude tocit kolo. Odjezdim dovolenou s odtlacenejma destickama a pak dam vedet.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
Pokud tam máš nějaký trabl na brzdě a jdeš s tím do provozu ... no, máš odvahu.
A na to, abys zjistil, jestli ti v brzdiči zůstává tlak, nepotřebuješ točit kolem.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
Janek píše: SirIndy> Tak si tu motorku nakloň sám . To snad zvládneš opřít se o ní tělem, přes boční stojánek ji naklopit a jednou rukou si zatočit kolem. Jsi snad nějaká slečinka ?
Pokud tam máš nějaký trabl na brzdě a jdeš s tím do provozu ... no, máš odvahu.
A na to, abys zjistil, jestli ti v brzdiči zůstává tlak, nepotřebuješ točit kolem.
Se bojim ze bych s tim flaknul Bejt to predni brzda, tak s tim jedu klidne i do servisu abych to vyresil, jelikoz je to zadni, kterou skoro nepouzivam, tak nejdriv vyzkousim vse mozne sam... Jak poznam jestli tam zustava tlak?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
Točení kola je dobrý vyzkoušet. Zmáčkni brzdu, povol a zkus otočit kolem. Potom zmáčkni brzdu, povol, povol odvzdušňovák a otoč kolem.
Porovnej lehkost otáčení kola při těch dvou pokusech. Pokud bude otáčení kola při obou pokusech stejný, bude problém ve třmenu.
Pokud bude otáčení kola v druhém pokusu lehčí, problém nebude ve třmenu, ale před ním. Pokus bych opakoval (už se zataženým odvzdučňovákem) následně s povoleným víčkem nádobky kapaliny.
Pokud bude otáčení lehčí než v prvním pokusu, je problém, že že se kapalina nemůže vracet zpět do nádobky - to mi nepřijde pravděpodobný, ale zkusit bych to zkusil.
Pokud půjde i při pokusu se sundaným víčkem kolem točit špatně, musíš hledat dál. Naštěstí ti už zbývá jen hadice a hlavní brzdový váleček .
Klidně si vyměň jako první hadici. Nebo jdi po hlavním brzdovým válečku. Tu hadici zjistíš taky.
Zabrzdi, povol a povol spojení hadice mezi ní a hlavním válečkem. Pokud půjde kolem točit stejně špatně jako při prvním pokusu, zůstává tlak v hadici a je potřeba ji vyměnit. Tohle můžeš ověřit ještě jednou zkouškou a to, když zabrzdíš, povolíš a povolíš spoj mezi hadicí a třmenem. Kolem by mělo jít otáčet lehce.
Snad jsem to napsal dost polopaticky a správně. Jen pro upřesnění, spoje povoluješ proto, aby měl kam jít tlak kapaliny, pokud tam zůstává. Připrav si nějaký hadry, protože brzdovka je pěkný svinstvo, bacha na to, aby se ti nedoatala na lak.
Uf, uf
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
Janek píše: SirIndy> Zmáčni brzdu, povol ji a povol odvzdušňovák. Pokud ti z něj půjde kapalina, zůstává ti ve třmenu tlak.
Točení kola je dobrý vyzkoušet. Zmáčkni brzdu, povol a zkus otočit kolem. Potom zmáčkni brzdu, povol, povol odvzdušňovák a otoč kolem.
Porovnej lehkost otáčení kola při těch dvou pokusech. Pokud bude otáčení kola při obou pokusech stejný, bude problém ve třmenu.
Pokud bude otáčení kola v druhém pokusu lehčí, problém nebude ve třmenu, ale před ním. Pokus bych opakoval (už se zataženým odvzdučňovákem) následně s povoleným víčkem nádobky kapaliny.
Pokud bude otáčení lehčí než v prvním pokusu, je problém, že že se kapalina nemůže vracet zpět do nádobky - to mi nepřijde pravděpodobný, ale zkusit bych to zkusil.
Pokud půjde i při pokusu se sundaným víčkem kolem točit špatně, musíš hledat dál. Naštěstí ti už zbývá jen hadice a hlavní brzdový váleček .
Klidně si vyměň jako první hadici. Nebo jdi po hlavním brzdovým válečku. Tu hadici zjistíš taky.
Zabrzdi, povol a povol spojení hadice mezi ní a hlavním válečkem. Pokud půjde kolem točit stejně špatně jako při prvním pokusu, zůstává tlak v hadici a je potřeba ji vyměnit. Tohle můžeš ověřit ještě jednou zkouškou a to, když zabrzdíš, povolíš a povolíš spoj mezi hadicí a třmenem. Kolem by mělo jít otáčet lehce.
Snad jsem to napsal dost polopaticky a správně. Jen pro upřesnění, spoje povoluješ proto, aby měl kam jít tlak kapaliny, pokud tam zůstává. Připrav si nějaký hadry, protože brzdovka je pěkný svinstvo, bacha na to, aby se ti nedoatala na lak.
Uf, uf
Kapalina z toho nesla, tlak tam nezustava.
Pote co jsem zjistil, ze uz mam vepredu skoro dojete desticky jsem se rozhodl ze dalsi brzdu uz sundavat nebudu, jeste mi zacne pribrzdovat i ta, a ze to necham na servisu at mi teda rovnou rozdelaj vsechny trmeny vepredu i vzadu a vyresej to pribrzdovani. Ale dozvedel jsem se, ze ten zadek mi vlastne vubec nepribrzduje (pritom jsem ho zase cestou ani jednou nepouzil ale kotouc byl horkej), otaceli tim kolem po zabrzdeni jak si rikal - a ze to nebrzdi - jenze ono to je tak malo ze se to skoro nepozna, ale nechat to tak nakou dobu tak mam stejne po destickach - a ze rozdelani tech brzd by bylo nadlouho protoze "predni brzda se odvzdusnuje klidne pul dne" ??? Tak jsem zase odjel domu protoze pul dne prace je nekolik tisic - je to normalni se s tim srat takhle dlouho?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
Makačice píše: Musím souhlasit, nevyndával jsi tu hadici náhodou z mýho zdechlýho Escorta? Mám senza 1,9 atmosferickej diesel Já měla uplně to samé, hadice vevnitř slizovitě klihovitá, nabobtnalá. Nebyl tam žádný vmetek, jako třeba žilní trombóza, ale vnitřní průměr byl minimální, něco jako ateroskleroza. Kapalina neodcházela z pístku zpět. Můj soused kretén, který mi obě zadní brzdy opravoval, mi vyměnil pouze pakny, vůbec se nezabýval myšlenkou, že příčina může být jinde. Ani já jsem to nevěděla. Výsledek - po 150 km jsem nové pakny sjela na plech!!! Prasata z pístků vyletěla a já jsem se málem zabila. Brzdy v barvě magmatu svítily do tmy jak prdel paviána. Jak to vypadalo uvnitř, si zřejmě dokážete představit...
Jinak stejnou závadu jsem na Bigovi řešila minulý rok na předku a teď na zadku. Na předku pomohlo vyčištění celého brzdiče a nové gumičky. Se zadkem se chystám na totéž. Hadice mám nové, takže těmi to nebude. Jak je to s vazelínou na prasata? Prý tam má být nějaká speciální, která nereaguje s brzdovkou. Co tam dáváte?
Jojo. Soused je vůl. Pro dobrotu na žebrotu. Určitě ti nechtěl pomoct,ale ublížit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
SirIndy píše: Se bojim ze bych s tim flaknul Bejt to predni brzda, tak s tim jedu klidne i do servisu abych to vyresil, jelikoz je to zadni, kterou skoro nepouzivam, tak nejdriv vyzkousim vse mozne sam... Jak poznam jestli tam zustava tlak?
Mrkni ještě na jednu věc, kdysi jsme měli jednoho zákazníka, co měl podobnej problém, když jsme ho posadili na mašinu, tak jsme zjistili, že si pořád mírně dotýká nohou brzdové páky a vlastně tak pořád brzdí ...trochu jsme mu seřídili chod brzdové páky a navíc si na to začal dávat pozor a bylo po problému. ..... jinak každá kotoučovka trochu "chytá" o kotouč...záleží jak moc když je uvolněná...musel bych se mrknout, takhle od kompu poznám prd...snad to vyřešíš
1 reakcí na tento příspěvek Neustale se brousi desticky o kotouc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
Cooker píše: Mrkni ještě na jednu věc, kdysi jsme měli jednoho zákazníka, co měl podobnej problém, když jsme ho posadili na mašinu, tak jsme zjistili, že si pořád mírně dotýká nohou brzdové páky a vlastně tak pořád brzdí ...trochu jsme mu seřídili chod brzdové páky a navíc si na to začal dávat pozor a bylo po problému. ..... jinak každá kotoučovka trochu "chytá" o kotouč...záleží jak moc když je uvolněná...musel bych se mrknout, takhle od kompu poznám prd...snad to vyřešíš
Kvuli teto moznosti jsem nastavoval pro jistotu pedal brzdy aby byl nize, ale nic se nezmenilo, tim to neni. Chyta kazda? Chcete mi nakonec rict ze je to normalni, ze se brzda pomaloucku opotrebovava, i kdyz ji nepouzivam? A pri tlaceni nekdy slysim jak zasvistej desticky o koutouc?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
SirIndy píše: Kvuli teto moznosti jsem nastavoval pro jistotu pedal brzdy aby byl nize, ale nic se nezmenilo, tim to neni. Chyta kazda? Chcete mi nakonec rict ze je to normalni, ze se brzda pomaloucku opotrebovava, i kdyz ji nepouzivam? A pri tlaceni nekdy slysim jak zasvistej desticky o koutouc?
Chceme říct, že je normální, když destičky lehounce "chytají" o kotouč...to slyšíš i když tlačíš motorku, nebo jí na stojanu roztočíš kolo...jinak kdyby Ti kotouč fakt žhnul jak píšeš, tak se ti nejspíš i vyvaří ta brzdovka a při brždění ji spíš prošlápneš do prázdna ....ale jak jsem psal, potřeboval bych to vidět abych řekl, jestli je to špatně nebo ne, každej má jinej náhled, ty z toho můžeš mít hrůzu a třeba je to v pořádku, ale takhle od kompu se to fakt nedá ....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
Cooker píše: Chceme říct, že je normální, když destičky lehounce "chytají" o kotouč...to slyšíš i když tlačíš motorku, nebo jí na stojanu roztočíš kolo...jinak kdyby Ti kotouč fakt žhnul jak píšeš, tak se ti nejspíš i vyvaří ta brzdovka a při brždění ji spíš prošlápneš do prázdna ....ale jak jsem psal, potřeboval bych to vidět abych řekl, jestli je to špatně nebo ne, každej má jinej náhled, ty z toho můžeš mít hrůzu a třeba je to v pořádku, ale takhle od kompu se to fakt nedá ....
Chyta to asi tak, ze kdyz jezdim po malejch silnickach prumernou rychlosti tak 70, tak je po par kilacich jenom teplej, da se na nem udrzet ruka. Ale kdyz to vezmu po nakym hlavnim tahu prumernou tak 130, tak je po par kilacich rozpalenej, nejde na nem udrzet ruka. Oboji samozrejme bez toho abych pouzil zadni brzdu, jen vzdy pred barakem jednou zabrzdim aby sedly na kotouc a poznal jsem, jestli se vrati nebo budou brousit. Verim ze kdybych jel treba Praha-Brno po D1 prumernou tak 150 v kuse tak se to rozpali do bela, i kdyz to brzdi fakt jen malicko, ale ticha voda brehy mele
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
SirIndy píše: Chyta to asi tak, ze kdyz jezdim po malejch silnickach prumernou rychlosti tak 70, tak je po par kilacich jenom teplej, da se na nem udrzet ruka. Ale kdyz to vezmu po nakym hlavnim tahu prumernou tak 130, tak je po par kilacich rozpalenej, nejde na nem udrzet ruka. Oboji samozrejme bez toho abych pouzil zadni brzdu, jen vzdy pred barakem jednou zabrzdim aby sedly na kotouc a poznal jsem, jestli se vrati nebo budou brousit. Verim ze kdybych jel treba Praha-Brno po D1 prumernou tak 150 v kuse tak se to rozpali do bela, i kdyz to brzdi fakt jen malicko, ale ticha voda brehy mele
Asi bych nejdřív kdyžtak rozebral třmen a pořádně ho vyčistil, hlavně pístky ....může být zatuhlej...ale to už tu kluci psali .....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
Cooker píše: Asi bych nejdřív kdyžtak rozebral třmen a pořádně ho vyčistil, hlavně pístky ....může být zatuhlej...ale to už tu kluci psali .....
Kdybys sis precetl origo post tak vis, ze to bylo prvni co sem udelal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
SirIndy píše: Kdybys sis precetl origo post tak vis, ze to bylo prvni co sem udelal
Tak pardon .....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
Cooker píše: Tak pardon .....
Otazka je, co za moznosti ted zbejva? Zkusit vyndat ty plisky za destickami, nebo nejake ty gumicky co to maji vracet vymenit?
SirIndy píše: Otazka je, co za moznosti ted zbejva? Zkusit vyndat ty plisky za destickami, nebo nejake ty gumicky co to maji vracet vymenit?
Jak už jsem psal...takhle od kompu neporadím, musel bych to vidět (a přiznám se, že na svůj zadní kotouč jsem nikdy nesahal, tak nevím ), ale máš to daleko...zkusit někoho v okolí ...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... | MCMedium | 119 | Dnes v 15:19 Bigmen_cz |
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom | Fazerrli | 12 | 1.6.2024 v 09:46 rogyze |
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | Honzik125 | 9 | 23.5.2024 v 03:36 2stroke |
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |