globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Neustale se brousi desticky o kotouc
15.8.2011 v 09:06
Zdar, mam problem se zadni brzdou na Stromu, neustale neznatelne brzdi, po par kilacich je kotouc zhavej bez toho abych ji pouzil. Mel jsem ji rozdelanou, vyndanej pistek, nikde skoro zadnej bordel, vsechno vycisteno, namazany konce tech sroubu po kterych to chodi, vymenena brzdovka, serizenej pedal - a dela to porad, uz si s tim nevim rady, nenapada nekoho cim by to mohlo bejt a jak poznat jakej dil potrebuje vymenit? Kdyz desticky odtlacim tak to nedela, ze by to samo zaclo brzdit, ale po prvnim zabrzdeni uz se desticky nevrati o tolik o kolik by mely a neustale se mirne obrusuji...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc

18.8.2011 v 09:21 | Nahoru | #1

Cooker píše: Chceme říct, že je normální, když destičky lehounce "chytají" o kotouč...to slyšíš i když tlačíš motorku, nebo jí na stojanu roztočíš kolo...jinak kdyby Ti kotouč fakt žhnul jak píšeš, tak se ti nejspíš i vyvaří ta brzdovka a při brždění ji spíš prošlápneš do prázdna ....ale jak jsem psal, potřeboval bych to vidět abych řekl, jestli je to špatně nebo ne, každej má jinej náhled, ty z toho můžeš mít hrůzu a třeba je to v pořádku, ale takhle od kompu se to fakt nedá ....



Chyta to asi tak, ze kdyz jezdim po malejch silnickach prumernou rychlosti tak 70, tak je po par kilacich jenom teplej, da se na nem udrzet ruka. Ale kdyz to vezmu po nakym hlavnim tahu prumernou tak 130, tak je po par kilacich rozpalenej, nejde na nem udrzet ruka. Oboji samozrejme bez toho abych pouzil zadni brzdu, jen vzdy pred barakem jednou zabrzdim aby sedly na kotouc a poznal jsem, jestli se vrati nebo budou brousit. Verim ze kdybych jel treba Praha-Brno po D1 prumernou tak 150 v kuse tak se to rozpali do bela, i kdyz to brzdi fakt jen malicko, ale ticha voda brehy mele

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc

18.8.2011 v 10:26 | Nahoru | #2

SirIndy píše: Chyta to asi tak, ze kdyz jezdim po malejch silnickach prumernou rychlosti tak 70, tak je po par kilacich jenom teplej, da se na nem udrzet ruka. Ale kdyz to vezmu po nakym hlavnim tahu prumernou tak 130, tak je po par kilacich rozpalenej, nejde na nem udrzet ruka. Oboji samozrejme bez toho abych pouzil zadni brzdu, jen vzdy pred barakem jednou zabrzdim aby sedly na kotouc a poznal jsem, jestli se vrati nebo budou brousit. Verim ze kdybych jel treba Praha-Brno po D1 prumernou tak 150 v kuse tak se to rozpali do bela, i kdyz to brzdi fakt jen malicko, ale ticha voda brehy mele



Asi bych nejdřív kdyžtak rozebral třmen a pořádně ho vyčistil, hlavně pístky ....může být zatuhlej...ale to už tu kluci psali .....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nová alebo jazdená cestovná motorka Suzuki DL 650 V-Strom, CFMOTO 800MT engine_er 14 23.6.2024 v 15:23 xlynx
Výběr motorky Suzuki DL 650 V-Strom, Suzuki GSF 650 Bandit, Suzuki... F1lkoo 24 19.6.2024 v 12:29 Koudy01
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... MCMedium 119 16.6.2024 v 15:19 Bigmen_cz
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom Fazerrli 12 1.6.2024 v 09:46 rogyze
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom Honzik125 9 23.5.2024 v 03:36 2stroke


TOPlist