1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
Janek píše: SirIndy> Zmáčni brzdu, povol ji a povol odvzdušňovák. Pokud ti z něj půjde kapalina, zůstává ti ve třmenu tlak.
Točení kola je dobrý vyzkoušet. Zmáčkni brzdu, povol a zkus otočit kolem. Potom zmáčkni brzdu, povol, povol odvzdušňovák a otoč kolem.
Porovnej lehkost otáčení kola při těch dvou pokusech. Pokud bude otáčení kola při obou pokusech stejný, bude problém ve třmenu.
Pokud bude otáčení kola v druhém pokusu lehčí, problém nebude ve třmenu, ale před ním. Pokus bych opakoval (už se zataženým odvzdučňovákem) následně s povoleným víčkem nádobky kapaliny.
Pokud bude otáčení lehčí než v prvním pokusu, je problém, že že se kapalina nemůže vracet zpět do nádobky - to mi nepřijde pravděpodobný, ale zkusit bych to zkusil.
Pokud půjde i při pokusu se sundaným víčkem kolem točit špatně, musíš hledat dál. Naštěstí ti už zbývá jen hadice a hlavní brzdový váleček .
Klidně si vyměň jako první hadici. Nebo jdi po hlavním brzdovým válečku. Tu hadici zjistíš taky.
Zabrzdi, povol a povol spojení hadice mezi ní a hlavním válečkem. Pokud půjde kolem točit stejně špatně jako při prvním pokusu, zůstává tlak v hadici a je potřeba ji vyměnit. Tohle můžeš ověřit ještě jednou zkouškou a to, když zabrzdíš, povolíš a povolíš spoj mezi hadicí a třmenem. Kolem by mělo jít otáčet lehce.
Snad jsem to napsal dost polopaticky a správně. Jen pro upřesnění, spoje povoluješ proto, aby měl kam jít tlak kapaliny, pokud tam zůstává. Připrav si nějaký hadry, protože brzdovka je pěkný svinstvo, bacha na to, aby se ti nedoatala na lak.
Uf, uf
Kapalina z toho nesla, tlak tam nezustava.
Pote co jsem zjistil, ze uz mam vepredu skoro dojete desticky jsem se rozhodl ze dalsi brzdu uz sundavat nebudu, jeste mi zacne pribrzdovat i ta, a ze to necham na servisu at mi teda rovnou rozdelaj vsechny trmeny vepredu i vzadu a vyresej to pribrzdovani. Ale dozvedel jsem se, ze ten zadek mi vlastne vubec nepribrzduje (pritom jsem ho zase cestou ani jednou nepouzil ale kotouc byl horkej), otaceli tim kolem po zabrzdeni jak si rikal - a ze to nebrzdi - jenze ono to je tak malo ze se to skoro nepozna, ale nechat to tak nakou dobu tak mam stejne po destickach - a ze rozdelani tech brzd by bylo nadlouho protoze "predni brzda se odvzdusnuje klidne pul dne" ??? Tak jsem zase odjel domu protoze pul dne prace je nekolik tisic - je to normalni se s tim srat takhle dlouho?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výběr motorky Suzuki DL 650 V-Strom, Suzuki GSF 650 Bandit, Suzuki... | F1lkoo | 16 | Dnes v 19:05 MartinXL650V |
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... | MCMedium | 119 | Včera v 15:19 Bigmen_cz |
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom | Fazerrli | 12 | 1.6.2024 v 09:46 rogyze |
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | Honzik125 | 9 | 23.5.2024 v 03:36 2stroke |
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |