globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Neustale se brousi desticky o kotouc
15.8.2011 v 09:06
Zdar, mam problem se zadni brzdou na Stromu, neustale neznatelne brzdi, po par kilacich je kotouc zhavej bez toho abych ji pouzil. Mel jsem ji rozdelanou, vyndanej pistek, nikde skoro zadnej bordel, vsechno vycisteno, namazany konce tech sroubu po kterych to chodi, vymenena brzdovka, serizenej pedal - a dela to porad, uz si s tim nevim rady, nenapada nekoho cim by to mohlo bejt a jak poznat jakej dil potrebuje vymenit? Kdyz desticky odtlacim tak to nedela, ze by to samo zaclo brzdit, ale po prvnim zabrzdeni uz se desticky nevrati o tolik o kolik by mely a neustale se mirne obrusuji...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc

16.8.2011 v 11:38 | Nahoru | #1

FishX3 píše: Janek> Proste vem jako fakt, že existuje alespoň jeden člověk co měl v ruce hadičku se silně sníženou průchodností. důvody proč se tak stalo jsou jen dohady. jestli to bylo starnuti materiáli či jakakoli chemická reakce nebo kus "čehosi v ní" je fuk. Hadička sundana z Fordu Escort bez vnějších příznaků poškození a byla ucpaná tak, že po sešlápnutí se pístek nebyl schopen vrátit..- fungovalo to jak membrána...holý fakt.


Musím souhlasit, nevyndával jsi tu hadici náhodou z mýho zdechlýho Escorta? Mám senza 1,9 atmosferickej diesel Já měla uplně to samé, hadice vevnitř slizovitě klihovitá, nabobtnalá. Nebyl tam žádný vmetek, jako třeba žilní trombóza, ale vnitřní průměr byl minimální, něco jako ateroskleroza. Kapalina neodcházela z pístku zpět. Můj soused kretén, který mi obě zadní brzdy opravoval, mi vyměnil pouze pakny, vůbec se nezabýval myšlenkou, že příčina může být jinde. Ani já jsem to nevěděla. Výsledek - po 150 km jsem nové pakny sjela na plech!!! Prasata z pístků vyletěla a já jsem se málem zabila. Brzdy v barvě magmatu svítily do tmy jak prdel paviána. Jak to vypadalo uvnitř, si zřejmě dokážete představit...

Jinak stejnou závadu jsem na Bigovi řešila minulý rok na předku a teď na zadku. Na předku pomohlo vyčištění celého brzdiče a nové gumičky. Se zadkem se chystám na totéž. Hadice mám nové, takže těmi to nebude. Jak je to s vazelínou na prasata? Prý tam má být nějaká speciální, která nereaguje s brzdovkou. Co tam dáváte?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc

16.8.2011 v 14:20 | Nahoru | #2

Makačice píše: Musím souhlasit, nevyndával jsi tu hadici náhodou z mýho zdechlýho Escorta? Mám senza 1,9 atmosferickej diesel Já měla uplně to samé, hadice vevnitř slizovitě klihovitá, nabobtnalá. Nebyl tam žádný vmetek, jako třeba žilní trombóza, ale vnitřní průměr byl minimální, něco jako ateroskleroza. Kapalina neodcházela z pístku zpět. Můj soused kretén, který mi obě zadní brzdy opravoval, mi vyměnil pouze pakny, vůbec se nezabýval myšlenkou, že příčina může být jinde. Ani já jsem to nevěděla. Výsledek - po 150 km jsem nové pakny sjela na plech!!! Prasata z pístků vyletěla a já jsem se málem zabila. Brzdy v barvě magmatu svítily do tmy jak prdel paviána. Jak to vypadalo uvnitř, si zřejmě dokážete představit...

Jinak stejnou závadu jsem na Bigovi řešila minulý rok na předku a teď na zadku. Na předku pomohlo vyčištění celého brzdiče a nové gumičky. Se zadkem se chystám na totéž. Hadice mám nové, takže těmi to nebude. Jak je to s vazelínou na prasata? Prý tam má být nějaká speciální, která nereaguje s brzdovkou. Co tam dáváte?


Jsem mu to psal hned na začátku, že by mohly gumičky pomoct

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc

17.8.2011 v 20:38 | Nahoru | #3

Makačice píše: Musím souhlasit, nevyndával jsi tu hadici náhodou z mýho zdechlýho Escorta? Mám senza 1,9 atmosferickej diesel Já měla uplně to samé, hadice vevnitř slizovitě klihovitá, nabobtnalá. Nebyl tam žádný vmetek, jako třeba žilní trombóza, ale vnitřní průměr byl minimální, něco jako ateroskleroza. Kapalina neodcházela z pístku zpět. Můj soused kretén, který mi obě zadní brzdy opravoval, mi vyměnil pouze pakny, vůbec se nezabýval myšlenkou, že příčina může být jinde. Ani já jsem to nevěděla. Výsledek - po 150 km jsem nové pakny sjela na plech!!! Prasata z pístků vyletěla a já jsem se málem zabila. Brzdy v barvě magmatu svítily do tmy jak prdel paviána. Jak to vypadalo uvnitř, si zřejmě dokážete představit...

Jinak stejnou závadu jsem na Bigovi řešila minulý rok na předku a teď na zadku. Na předku pomohlo vyčištění celého brzdiče a nové gumičky. Se zadkem se chystám na totéž. Hadice mám nové, takže těmi to nebude. Jak je to s vazelínou na prasata? Prý tam má být nějaká speciální, která nereaguje s brzdovkou. Co tam dáváte?


Jojo. Soused je vůl. Pro dobrotu na žebrotu. Určitě ti nechtěl pomoct,ale ublížit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nová alebo jazdená cestovná motorka Suzuki DL 650 V-Strom, CFMOTO 800MT engine_er 14 23.6.2024 v 15:23 xlynx
Výběr motorky Suzuki DL 650 V-Strom, Suzuki GSF 650 Bandit, Suzuki... F1lkoo 24 19.6.2024 v 12:29 Koudy01
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... MCMedium 119 16.6.2024 v 15:19 Bigmen_cz
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom Fazerrli 12 1.6.2024 v 09:46 rogyze
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom Honzik125 9 23.5.2024 v 03:36 2stroke


TOPlist