Mám od nich i čistič a ten čistí obstojně.
2 reakcí na tento příspěvek Konzistence mazani řetězu
Vejmi > PANOLIN jde otřít hadrem docela blbě (třeba když stříknu na ráfek, atp., tak dolů jedině čističem). Na MOTUL hadr platil, na PANOLIN bohužel ne - pouze čistič
řeč je o PANOLIN STREET RACE
Naposledy editováno 30.07.2011 17:29:42
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu
" PANOLIN jde otřít hadrem docela blbě (třeba když stříknu na ráfek, atp., tak dolů jedině čističem). Na MOTUL hadr platil, na PANOLIN bohužel ne - pouze čistič "
www.kettenmax.cz/img/jak_funguje_04.jpg
Toto je výborná věc proti tomu aby jsi neměl zasraný vše kolem! Nemůžu si to vynachválit a mazat řetěz mě s tím neskutečně baví
Naposledy editováno 30.07.2011 22:29:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu
Než ten bazmek složíš,přimontuješ... Pak chvilka točení zadním kolem a půl hodiny čištění Kettenmaxu.Mě se prostě nelíbila ta práce s tim po použití.Ale jak říkám,každýho věc.
Kdyby ten muj jednou použitej Kettenmax někdo chtěl,rád se ho zbavim.
5 reakcí na tento příspěvek Konzistence mazani řetězu
je to o kompromisu, buď s tím budete mít práci, a vydrží dlouho, nebo to budete patlat těma předraženejma sračkama, který zatuhnou na kejdu, která v místě pohybu prostě není v kontaktu s čepem, protože to drží všude, jen ne v ohybech čepů a okroužků a vydrží klasickejch 10 - 15 tisíc...
Bandaska píše: nejlepší mazání je obyčejným motorovým olejem...je s tím víc práce, víc čištění , ale mnohem víc řetěz vydrží...mám kamaráda, kterej maže olejem a má na bigovi původní origo řetěz, kterej má najeto přes 50.000km a stále má před sebou ještě třetinu šponováku...
je to o kompromisu, buď s tím budete mít práci, a vydrží dlouho, nebo to budete patlat těma předraženejma sračkama, který zatuhnou na kejdu, která v místě pohybu prostě není v kontaktu s čepem, protože to drží všude, jen ne v ohybech čepů a okroužků a vydrží klasickejch 10 - 15 tisíc...
No pucuju naftou nebo petrákem(co je zrovna po ruce)netěsněnej řetěz to zvládne a pravda mažu tím co zrovna někde koupím a nějak to neřeším.Původní řetěz by vydržel taky o něco dýl,kdybych nenaložil na motorku kámoše a po průjezdu přes brno tam řetěz plandal jak kšanda.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu
Bandaska píše: nejlepší mazání je obyčejným motorovým olejem...je s tím víc práce, víc čištění , ale mnohem víc řetěz vydrží...mám kamaráda, kterej maže olejem a má na bigovi původní origo řetěz, kterej má najeto přes 50.000km a stále má před sebou ještě třetinu šponováku...
je to o kompromisu, buď s tím budete mít práci, a vydrží dlouho, nebo to budete patlat těma předraženejma sračkama, který zatuhnou na kejdu, která v místě pohybu prostě není v kontaktu s čepem, protože to drží všude, jen ne v ohybech čepů a okroužků a vydrží klasickejch 10 - 15 tisíc...
Tak toho kamaráda bych teda chtěla poznat....to nevydrží ani 525 EK MVXZ. Na Bigovi ANI OMYLEM a to se třeba kamarád může umazat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu
xsnakex> No asi v tom nejsi zručnej... Složení je za pár vteřin jsou to dva díly! A tak čistýho řetězu jsem s kartáčkem nikdy nedocílil a bylo zasraný vše okolo! Pro mě je to naprosto úžasná věc.. Je to za chvilku hotový perfektně čístý a namazaný a není zas*aný nic okolo! A po použití ho nečistím jen ho propláchnu hadicí a víc to neřeším! Ale je pravda, že když to děláš sam tak je to zdlouhavější nejlepší je to když jeden stříká sprejem a druhej točí kolem dáš dvě otočky a je to hned!
Naposledy editováno 03.08.2011 15:26:08
2 reakcí na tento příspěvek Konzistence mazani řetězu
a u O-kroužku mu motorovej olej nepomůže? to bych prosil vysvětlit detailně prosím, protože tahle informace by mohla být přínosná...z praxe(opravdu osobní)vím , protože jsem už pár řetězů odjezdil, rozebral a naopak i spojoval, že u staršího, ale ještě bezproblémového řetězu O-kroužky, nebo X-kroužky příliž netěsní...jasným důkazem je "prášení" rzi z čepů řetězu, i přesto že je zatěsněnej...
abys neměla pocit, že se na tebe vyvyšuju, tak ti prozradím i to, že my také netušíme , jak je to možné...ale vzhledem k typu jeho údržby, což je jediná činnost na tom řetězu, se prostě jeví logické to, že je to dané právě způsobem mazání řetězu...a to má jeho big asi 63 koní, takže se tam ten řetěz nefláká...
a k té výdrži řetězů...osobně si myslím, že jedinej problém je v údržbě...samozřejmě je spousta faktorů, ovlivňujících životnost celé sady , ale údržba je asi ta nejzásadnější...
každej kdo maže podle kilometrů je naivka, bez povědomí o mechanismech...maže se kdykoliv, kdy je potřeba...tamto je prazáklad všech mýtů, který končej hláškou " ty řetězy hovno vydržej, maximálně tak 15 tisíc"...pak se jdeš mrknout takovýmu ferdovi na řetěz a je suchej jak sahara a chrastí pomalu i ve větru...a to je druhej důležitej nešvar... lidi prostě nemažou...myslej si že je to nesmrtelná součástka...
já tvrdim, že je lepší, aby byl řetěz mazanej i víc a častěji než potřebuje, než jednou ho nenamazat...já třeba mažu téměř pokaždý, když někam jedu... prostě hodim biga na centrál naštípnu ho a zařadim jedna...vedle vrat garáže mám sklenici od kafe(Nescafé gold ) a štětec v igeliťáku vedle toho...místo zahřejvání namažu...trvá to 30 vteřin a mám klid...
no a v jakým stavu mám řetěz? za 18.000km jsem dopínal jen jednou...a to je to sada složená z nové zadní rozety, z jetého pastorku a z jetého řetězu...důvody jsou prosté, bylo to nouzové řešení za slítanou řetězovku, kdy jsme měli naplánovanou cestu a vybouchl mi dodavatel řetězu, takže jsem neměl v den odjezdu jinou šanci než poskládat sadu ze z části starých ale ještě dobrých dílů a nové rozety....a sada se zatím netváří, že jde do věčných lovišť...odhaduju, že 15.000 ještě dá...vůbec jsm s tím nepočítal, že takhle vydrží...
divný viď..?
teď mám v plánu udělat i nějakej jednoduchej přímaz...je evidentní, že se to vyplácí....
a s těma Obrnicema děláš chybu, je to soukromej bigsrázek...tak 20 bigů + další endura... všechno pohodáři a neteoretici
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu
Bandaska píše: nejlepší mazání je obyčejným motorovým olejem...je s tím víc práce, víc čištění , ale mnohem víc řetěz vydrží...mám kamaráda, kterej maže olejem a má na bigovi původní origo řetěz, kterej má najeto přes 50.000km a stále má před sebou ještě třetinu šponováku...
je to o kompromisu, buď s tím budete mít práci, a vydrží dlouho, nebo to budete patlat těma předraženejma sračkama, který zatuhnou na kejdu, která v místě pohybu prostě není v kontaktu s čepem, protože to drží všude, jen ne v ohybech čepů a okroužků a vydrží klasickejch 10 - 15 tisíc...
Presne tak, jsou to jen drahe lepidla co na sebe nachytaji vsechno mozne,ale namazou hovno.
1 reakcí na tento příspěvek Konzistence mazani řetězu
no Vlaha podle sveho vystupovani tady v dobach kdy sem jeste chodil vypadal jako celkem sveraz, ale ze by si vymejslel naky pohadky... tomu moc neverim...
tzn veril bych i retezu i 63konim...
makacice: ad mineralni vs jinej olej.. predpokladam ze Vlaha maze motorakem co pouziva do motoru.. bude to nakej "normalni" olej treba takovej jakej se uz 14let leje do meho motoru a nevsiml jsem si ze by tam nejaky gumovy soucastky ala o-krouzky byly rozleptany nebo neco takoveho...
ten Vlahuv big byl celkem dost predelanej, sani vyfuk + odpovidajici upravy na kraburaci.. vse ladene na brzde.. tzn seriozny postup, ne urvana koncovka + velka tryska a pak vymyslena hodnota vykonu.. a co rikal dolik s GSXR1000 tak je vlaha s tim bigem slusne prohanel:)
s tim mazanim retezu souhlasim s bandaskou, to cisteni a peclive promazani bude asi zasadni vec, ono u tech spesl mazadel jde jen o to ze jsou husty a tolik neodletujou z retezu, ale zase je myslim nic nenuti "stejkat" tam kde by mely mazat. ono lepivej sajrajt na retezu neni ideal, nalepi se na nej prach a funguje jako abrazivo.. tzn vycistit, namazat spoj aby nesdoslo k roztrhani o-krouzku apod a vse navic otrit a dost mozna to bude makat veky.. to same je vec napinani retezu, stav kol atd.. kdyz se vcas vymeni retezova kola ma to taky na zivotnost retezu velkej vliv.. sily v rtezu od pohonu nejsou moc velke, ty co tam vznikaj na kolech se zdeformovanejma zubama jsou o rad jinde...
Naposledy editováno 04.08.2011 12:49:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu
Kdyby byl Vlaha ochotný, ráda mu výkon přeměřím na naší brzdě.
1 reakcí na tento příspěvek Konzistence mazani řetězu
Makačice píše: assassin> Ten olej je nerozleptá, naopak gumová vodítka vytvrdí na šutr. Je to jako keramika, tudíž nepružné. O kroužky tak budou těžko líp těsnit. Žádnej olej, kterej se lije do motoru, není 100% syntetika, vždycky je základem minerál + aditiva, který jsou syntetický. S tím výkonem mi to přijde opravdu uhozený. Pokud teda nemá převrtáno, zvětšený kanály, karburátory z krosky, odlitý vačky a místo vejfuku metr a půl dlouhý holý trubky.
Kdyby byl Vlaha ochotný, ráda mu výkon přeměřím na naší brzdě.
no vzhledem k tomu ze vetsina lidi co tu provozuje brzdu udava vykon "bez ztrat" tzn nakym zpusobem prepoctenej na kliku tak mi na 800ccm motor neprijde 63ps nerealny i jen s vyfukem, sanim apod... tyhle hodnoty mivaj "zmereny" husabergy 650 v serii...
o cislech z dynamicke zkousky.. navic prepoctenejch na kliku se tu muzem dohadovat.. kazda brzda bude ukazovat neco jinyho... vy mate brzdu s retarderem? tzn moznost staticke zkousky.. tzn moznost relativne presne brzdu zkalibrovat i pro dynamickou?
no je mi zahadou proc nemam v motoru ty okrouzky a gufera za tech 14 let vsechny tak ztvrdly jak pises.. to ze olej neni 100procentne syntetickej je jasny, ale nevidim v tom problem ... nechapu proc by mineralni olej mel mit tak "destruktivni" ucinky a syntetickej ne....
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu
Makačice píše: VlastíkPlamínek> Já už to mrdám. Chci důkaz místo slibů .Zahraj mi na uklidnění ,,štěně-ně-ně-ně-ně...."
důkaz místo slibů? Podívejte se na mě a teď na svého muže a teď znovu na mě, i váš můž může vonět jako já. A propo, jedu na koni!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu
Makačice píše: VlastíkPlamínek> Já už to mrdám. Chci důkaz místo slibů .Zahraj mi na uklidnění ,,štěně-ně-ně-ně-ně...."
no ono se bude tezko dokazovat ze retez na kterej koukas je origo retez s najetejma 100tis.... takze muzes bud verit/neverit.. me to zas neprijde tak neralny.. ja sem na retezu vzdycky najel kolem 15ti tis a to sem ho nikdy necistil a mazal jsem ho fakt hodne zridka.. klidne jednou za 5tis km... takze klido verim ze opecovavanej retez by moh dat nasobne vic nez me... me se akorat za tu cenu retezu nevyplati se s tim takhle drbat, to radsi at klido vydrzi 8tis bez udrzby...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu
Co se týká brzdy, měříme v JP motu, musím se jich zeptat, co mají za technologie. Big má ze série 50 koní, zvýšení na 63 pouhým laufem je nesmysl.
Makačice píše: assassin> Teda, to jseš dobrý prase nemazat 5 tisíc km :D Věřila bych tomu u všeho jinýho, jen ne u jednoválce s 800 ccm, kterej má ze série 520 řetěz. Kdo má Biga, tak ví, jaký tlaky na ten řetěz působí. Já mám na DR najeto zatím 30tisíc a novej řetěz jsem neměla, ale přítel má už druhého Biga, celkem na nich najel víc jak 150tisíc km, mažeme co zastávku pro palivo a máme jen 1 osvědčený keťák od Repsolu, který zatéká, ty řetězy péči mají. A i přes to, že máme 525 té nejvyšší kvality, nikdy se na řetězu nepodařilo najet víc, jak 25tisíc km. Biga s řetězem na konci životnosti jsme hodili na brzdu, se starým řetězem měl o víc jak 2 koně menší výkon, než s novou 525, která se tam dala potom.
Co se týká brzdy, měříme v JP motu, musím se jich zeptat, co mají za technologie. Big má ze série 50 koní, zvýšení na 63 pouhým laufem je nesmysl.
no ono ty hesla jednovalec 800ccm, V2 1000 apod jsou takovy drsny, ale nenapada me duvod proc by na nich trpel retez nejak zasadne vic.. sila v retezu je pomerne jasne dana tim jakej moment dokaze prenest pneu na silnici, kdyz bude motor mit 2krat vetsi moment, tak kolo hrabe a stejne se ta vetsi sila v retezu neprojevi... a kdyz se to spocita, nic nadpozemskyho se nezjisti, at uz so se tyka namahani clanku na tah, tak otlaceni v miste dotyku... tzn retez je podle me mnohem vic namahanej kdyz se ma tocit rychle.. tim ohybanim v clancich...
treba je chyba v tom repsolu.. zkus casto cistit a mazat motorakem
ad 2kone na brzde... jinej cas, jiny podminky mereni - znova upnuta motorka.. to jsou 2 kone min nez je chyba mereni... mereni takhle +- nakej kun ma smysl kdyz je motorka upnuta na brzde, v ramci toho jednoho upnuti se udela naka zmena a to se jeste musi udrzet podminky, jestli se v mistnosti v dusledku mereni hne teplota o 5stupnu uz je to vsechno jinak... a i tak namerit 2kone rozdilu bude orisek...
ono je problem ze v CR ma brzdu kde kdo, ale moc lidi s ni neumi moc pracovat.. hlavne nevedi co a jak vlastne meri.. ono ne kazdej mechanik ma predstavu co je moment setrvacnosti atd...
Naposledy editováno 04.08.2011 15:32:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu
budu,nebaví mně to tak čus
ps.jo a pastorek už je třetí,zadek orig
Naposledy editováno 04.08.2011 15:50:21
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Palivové hadice - jaké Suzuki GS 500E | Dejwidos | 7 | 14.10.2024 v 13:19 Zdenalbenal |
Jaký kufr pro 2 helmy Suzuki GS 500E | Dejwidos | 10 | 4.10.2024 v 11:54 Metric |
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 18 | 12.9.2024 v 14:28 tun |
Olej na řetěz [1, 2] Suzuki GS 500E | ViraxRider | 54 | 7.9.2024 v 21:43 TomasRA |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |