Již delší dobu čtu na zahraničních webech o skvělých motorkách třídy 250 SP. Přišlo mě škoda, že tady nemají borci z třídy 250 SP svoje vlákno jako ti co jedou dakšny. Taková Aprillia rs 250 to je prostě nádhera a pokud je pěkně udělaná To je prostě dospělý závoďák jak má být Němci je jedou jako agentůru na okruzích a musí to být nádhera, ale brzy historie Na německých webech jsou ke koupi poladěné i na 75 KS Našel jsem na youtube video a ten kluk jede Brno za 2,15 a to tam jsou rychlejší. Tak jsem si říkal, že pokud by někdo zvedl objem válců z 250cm na 251cm aby mohl jet volnou 251 - 600cm tak by slušný jezdec docela zamíchal pořadím vpředu a pokud by to bylo někde kde není okruh tak na motor jako Brno, třeba Most, Panonnia, ... tak by se dalo zaútočit i na bednu. Odhaduji, že se Brno na takové motorce dá dát i za 2,12-13 snad i lépe. Toto vlákno bych chtěl věnovat klukům, kteří tyto nádherné motorky jedou.
krenaszxr píše: lada prášil: ty tady srovnáváš nesrovnatelný, tady se jen snažil někdo říct"ivoTregr" že na blbým cestáku se dá zajet celkem slušnej a srovnatelnej čas třeba jako na nějaké průměrné šestce, nejde o to kdo a kdy tam jel na GP nebo jiným spciálu...
Jinak díky za tohle vlákno, myslím že dobrej nápad
no, neřekl bych, že rs 250 je blbý cesťák a některé jsou pěkné pily
Motocykl, Sportovní / Super-sportovní, Použité vozidlo PR 11/1996 1,400 km Benzín 54 kW (73 PS) Manuální převodovka
Aprilia RS 250 wegen Hobbyaufgabe zu verkaufen. RS-Motor wurde vom Spezialisten KFZ-Fischer perfekt aufgebaut u. überarbeitet(Fischer Kit 3 Motor mit Schieber aus Turbinenaluminium). Leistung ca. 73-75PS. - Auspuff JL aus Edelstahl. - Gabelumbau auf Aprilia Mille R(Öhlins) mit BREMBO P4 –Bremszangen und Stahlflex-Bremsleitungen(Gabelsetup wurde auf Fahrzeuggewicht angepasst). - Racing-Federbein von Öhlins. - Lenkungsdämpfer einstellbar von Wilbers. - Aluminiumheckrahmen. - Cockpitumbau. Laufleistung seit dem Umbau ca. 1400km (Gesamtlaufleistung 12000 KM), davon wurde der Motor ca. 950km eingefahren und abgestimmt. Unfall- und Rennstreckenfrei. Seltener TOP-Zustand. Garagenfahrzeug. Mehr Detail-Infos gern am Telefon .
zdroj mobile.de
Souhlas, de facto všecky motorky u nás mají základ v cesťáku, nepočítám GP 125 a pár 250.
vyjádřil jsem se k cifře 2.12 Brun, což je nereálný jak pro aprilii 250 RS tak pro "průměrnou" šestku.
Jinak samozřejně vítám, že taková třída je, ptž motorky jsou pořád ještě dostupný, jedou dobře a pro hobíky ideál - akorát to bude asi za chvíli veteránská kategorie :)
Chtěl jsem říct, že 2.12 v Brně je čas celkem na úrovni i s litrem. to už nedá někdo jen tak. Jestli se pletu, sory, rozhodně jsem nechtěl nějakou negativní debatu.
1 reakcí na tento příspěvek 250 SP nádherné motorky - šperky na závodní dráze
to ladaprasil: podobny prekopavky se delaji i v evrope - da-li panbuh tak minimalne dve by v dohledne dobe mohli vyjet i u nas v republice
A jinak jak pise Krenas - ono to ivo neni o tom ze nezbudou penize na drom - je to tak ze na drom nejsou penize Startovny ranec - ale hodne jezdeni to zase v igkklasse jo, gumy - to je proste nerealny - nevim o nikom zazobanym nebo sponzorovanym - vsichni to delame na kolene ,,,,
1 reakcí na tento příspěvek 250 SP nádherné motorky - šperky na závodní dráze
2 reakcí na tento příspěvek 250 SP nádherné motorky - šperky na závodní dráze
jinak jak rika imoladu - vice info je na http://www.igkoenigsklasse.de/index.php
takze vazeni - tyto motocykly muzete videt tento vikend na dvou mistech - brno a radvanice - v brne se dostanete maximalne tri sta metru za plotem k draze,na depo muzete zapomenout, v radvanicich si na ty motorky muzete sahnout cca kdekoliv - vyber je na Vas ....
Ovšem srovnám li srovnatelné, teda RG 250 a v té době dostupné moto, tak to srovnání vychází mnohem, mnohem lépe Co bylo? GSXR750, FZ750, GPZ750..?
Bohužel je škoda, že vývoj dvoutaktů nepokračuje. Dnešní superbike s dvoutaktem to by bylo neuvěřitelné
Naposledy editováno 01.07.2011 11:02:48
1 reakcí na tento příspěvek 250 SP nádherné motorky - šperky na závodní dráze
Prodávali se další kity na úpravu jako například suchá spojka, atd. Jeden člověk nabízí specielní kliku s ojnicemi... Další možnosti úprav jsou v podvozku. No je toho hodně a záleží na chuti a peněžence. Jinak ti hobíci mají časy v Brně na T2 250 od 2,12 nahoru. Např. 27.6.2010 14:30 Roger Heierli Lexeta-Honda RS 250 2:12.927 Samozřejmě, že to je na GP, ale jsou to hobíci co nejedou na každou rundu nové gumy. Stále zastávám názor, že špičkově udělaná RS 250 m s výborným jezdcem ba mohla zajet ve volné flek hodně vepředu. Aby se vešla do schváleného obsahu volné 251-600cm musel by se převrtat ještě válce, nebo předělat jiné .
Naposledy editováno 18.07.2011 21:40:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 250 SP nádherné motorky - šperky na závodní dráze
A možná aji vyhrát..... vyloučit se nedá vůbec nic. Třeba kdyby měly všechny šestky poruchy nebo kdyby pršelo A jel ju někdo jako numero 23
Ovšem za normálních okolností ani ťuk...
Ono dvoutakt je závodní, ale čtyřtakt není nezávodní. Už když Honda začala s vývojem čtyřtaktů další generace, čili NR, tvrdili, že porazí dvoutakt, pokud vyvinou velmi vysokootáčkový motor. No, úplně to nedopadlo, každpádně je fakt, že motor R6 točí kolik?? 16ooo? nebo dokonce víc. protože existuje vztah mezi otáčkama a výkonem a točivým momentem, pokud to zkombinuješ s podvozkem z 6, který je už serii využitelný na 100 leda kamikazem sečteno a podtrženo = opravdu nemůže 250SP porážet dnešní 6ky. A jestli jo, tak sežeru dvojitou svíčkovou s deseti knedlíkama, přísahám!
Naposledy editováno 18.07.2011 23:49:25
1 reakcí na tento příspěvek 250 SP nádherné motorky - šperky na závodní dráze
imoladu píše: Boček na cbr 600 s ocelovým rámem snadno porážel 250 GP i v Hořicich cca před 5-8 roky.
S tím bych zase tak úplně nesouhlasil, Lucas mu dával na 250 2T dost zabrat! Ono těch 250tek mimo Lucase moc nejelo, ale i dnes by to bylo s těmi šestistovkami dost vyrovnané, Schuster jel Hořice dost pěkně a ti dva Irové taky!
Naposledy editováno 19.07.2011 21:37:36
2 reakcí na tento příspěvek 250 SP nádherné motorky - šperky na závodní dráze
krenaszxr píše: Já nevím co tady srovnáváte pořád, bych porovnal dvoutaktní půllitr trochu polecenej cestak s trochu polecenou sestkou ve stejných rokách a není co řešit :))))
To bys asi neměl solidní srovnání, ta šestka by pětistovce 2taktu nemohla stačit!
Naposledy editováno 19.07.2011 23:45:17
1 reakcí na tento příspěvek 250 SP nádherné motorky - šperky na závodní dráze
On zas na to 4t není tak úplně špatně, 2t omezuje odpor způsobený sáním a následný přepouštěním do válce, nehledě na další nevýhody 2t, takže u 4t je výhoda větších otáček. No a otáčky jsou jedna z veličin důležitých jak pro výkon, tak Mt. Ohledně notorů je spíše zajímavé, co přinese budoucnost, jestli nepřijde náhodou jiný typ motoru. Jaký? Nebo jiný způsob konstrukce prvků motoru. No, to se uvidí..
laďa prášil píše: Tak kde je 2t vývoj +- dnes, to přece vidíme u 125 GP a 250 GP loni...
On zas na to 4t není tak úplně špatně, 2t omezuje odpor způsobený sáním a následný přepouštěním do válce, nehledě na další nevýhody 2t, takže u 4t je výhoda větších otáček. No a otáčky jsou jedna z veličin důležitých jak pro výkon, tak Mt. Ohledně notorů je spíše zajímavé, co přinese budoucnost, jestli nepřijde náhodou jiný typ motoru. Jaký? Nebo jiný způsob konstrukce prvků motoru. No, to se uvidí..
Nezapomeň na to, že dvoutakt 125 GP a 250 GP se již od roku 2004 v podstatě nevyvíjí, dvoutakt byl doslova politickým rozhodnutím zrušen. Po stránce výkonu je na tom čtyřtakt oproti dvoutaktu úplně špatně, stačí si spočítat litrový výkon 250 GP a Moto GP. Sám jsem kdysi dávno závodil na Hondě RS 125 r.v. 1991, a v manuálu výrobce uváděl 39 koní. Jsem zvědav, kdy se čtyřtakt se svými výhodami, jak píšeš, dostane na takový litrový výkon.
2 reakcí na tento příspěvek 250 SP nádherné motorky - šperky na závodní dráze
Každá zrušená dvoutaktní třída byla nahrazena čtyřtaktem dvojnásobného objemu, aby se zhruba srovnaly časy na závodní dráze, a čtyřtakty nevypadaly trapně.
Pokud jsi zmínil přeplňování, tak to není záležitost technologie ale konstrukce. Nelze srovnávat motory s atmosferickým plněním a přeplňované. Ale přeplňování bych do toho nepletl, protože mluvím o GP motocyklech.
Čtyřtaktní motory jsou technologicky mnohem dál než dvoutakty, protože technologie je záležitost vývoje fabrik. Nemyslím si že vývoj dvoutaktu se zastavil úplně, ale vzhledem k vývoji čtyřtaktu je v podstatě zanedbatelný.
Sám si dovedu představit jak se vrtam třeba v nějaký RG 250 (500 - je můj sen) a jezdim závody. Nastavit dvoutakt není zas taková katastrofa a s trochou víc zkušeností by to určitě nebyl problém.
Je mi fakt líto, že ty nehorázný pily typu GP125, 250 ruší. Když jsem slyšel nedávno v Brně Moto3, chtělo se mi blejt
Hned po příjezdu jsem vlezl do garáže, vrknul jsem si svym poladěnym dvoutaktnim skútrem a hned jsem byl spokojenější .
Naposledy editováno 20.07.2011 14:25:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 250 SP nádherné motorky - šperky na závodní dráze
2 reakcí na tento příspěvek 250 SP nádherné motorky - šperky na závodní dráze
Nástup čtyřtaktů je dám tím, že 250 4T už dávno nastoupily v USA.
Naposledy editováno 20.07.2011 22:17:39