Téma: 250 SP nádherné motorky - šperky na závodní dráze
 
28.6.2011 v 23:01

Již delší dobu čtu na zahraničních webech o skvělých motorkách třídy 250 SP. Přišlo mě škoda, že tady nemají borci z třídy 250 SP svoje vlákno jako ti co jedou dakšny. Taková Aprillia rs 250 to je prostě nádhera a pokud je pěkně udělaná To je prostě dospělý závoďák jak má být Němci je jedou jako agentůru na okruzích a musí to být nádhera, ale brzy historie Na německých webech jsou ke koupi poladěné i na 75 KS Našel jsem na youtube video a ten kluk jede Brno za 2,15 a to tam jsou rychlejší. Tak jsem si říkal, že pokud by někdo zvedl objem válců z 250cm na 251cm aby mohl jet volnou 251 - 600cm tak by slušný jezdec docela zamíchal pořadím vpředu a pokud by to bylo někde kde není okruh tak na motor jako Brno, třeba Most, Panonnia, ... tak by se dalo zaútočit i na bednu. Odhaduji, že se Brno na takové motorce dá dát i za 2,12-13 snad i lépe. Toto vlákno bych chtěl věnovat klukům, kteří tyto nádherné motorky jedou.

2 reakcí na tento příspěvek 250 SP nádherné motorky - šperky na závodní dráze

19.7.2011 v 22:14 | Nahoru | #1
Já nevím co tady srovnáváte pořád, bych porovnal dvoutaktní půllitr trochu polecenej cestak s trochu polecenou sestkou ve stejných rokách a není co řešit :))))

(reakce na) 250 SP nádherné motorky - šperky na závodní dráze

19.7.2011 v 22:16 | Nahoru | #2

krenaszxr píše: Já nevím co tady srovnáváte pořád, bych porovnal dvoutaktní půllitr trochu polecenej cestak s trochu polecenou sestkou ve stejných rokách a není co řešit :))))



To bys asi neměl solidní srovnání, ta šestka by pětistovce 2taktu nemohla stačit!

(reakce na) 250 SP nádherné motorky - šperky na závodní dráze

19.7.2011 v 23:28 | Nahoru | #3
krenaszxr> protože jsem většinu své závodnické kariéry strávil na 2t mé srdce je stále u 2T. 4T na závodní dráhy vrátilo rozhodnutí u zeleného stolu a zvýhodnění 4T. bůh ví kde by dnes 2T byl, pokud by se vývoj nezastavil. Já osobně lituji, že se 2T vytratil, protože ho mohli ladit i malí ladiči. Ten kit na RS 250 s 75HP není vrchol vyladění, protože je to kit i na ježdění do běžného provozu. Zvýšení výkonu o 33% je dost ale určitě není konečné co jde udělat. Když si pročítám weby kde autoři popisují úpravy a co jak se ladí na motorech SP, nebo GP, to je fantazie. Někdy jdou pro nás do nepředstavitelných věcí a detailů. Např. jsem viděl jak italská firma nabízí kit, kde je odpojeno vodní čerpadlo, aby se výkon neztrácel a co nejvíce ho šlo na zadní kolo. Oběh vody byl zajištěn el. čerpadlem poháněným elektřinou s baterie. Vždy mám radost, když si mohu něco přečíst jak se má správně postavit závodní motorka Toto je opravdu mistrovská práce a je to něco úpně jiného jako si koupit KIT na zvýšení výkonu bez dalšího doladění.

Naposledy editováno 19.07.2011 23:45:17
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist