Téma: 250 SP nádherné motorky - šperky na závodní dráze
 
28.6.2011 v 23:01

Již delší dobu čtu na zahraničních webech o skvělých motorkách třídy 250 SP. Přišlo mě škoda, že tady nemají borci z třídy 250 SP svoje vlákno jako ti co jedou dakšny. Taková Aprillia rs 250 to je prostě nádhera a pokud je pěkně udělaná To je prostě dospělý závoďák jak má být Němci je jedou jako agentůru na okruzích a musí to být nádhera, ale brzy historie Na německých webech jsou ke koupi poladěné i na 75 KS Našel jsem na youtube video a ten kluk jede Brno za 2,15 a to tam jsou rychlejší. Tak jsem si říkal, že pokud by někdo zvedl objem válců z 250cm na 251cm aby mohl jet volnou 251 - 600cm tak by slušný jezdec docela zamíchal pořadím vpředu a pokud by to bylo někde kde není okruh tak na motor jako Brno, třeba Most, Panonnia, ... tak by se dalo zaútočit i na bednu. Odhaduji, že se Brno na takové motorce dá dát i za 2,12-13 snad i lépe. Toto vlákno bych chtěl věnovat klukům, kteří tyto nádherné motorky jedou.

1 reakcí na tento příspěvek 250 SP nádherné motorky - šperky na závodní dráze

20.7.2011 v 00:22 | Nahoru | #1
Tak kde je 2t vývoj +- dnes, to přece vidíme u 125 GP a 250 GP loni...
On zas na to 4t není tak úplně špatně, 2t omezuje odpor způsobený sáním a následný přepouštěním do válce, nehledě na další nevýhody 2t, takže u 4t je výhoda větších otáček. No a otáčky jsou jedna z veličin důležitých jak pro výkon, tak Mt. Ohledně notorů je spíše zajímavé, co přinese budoucnost, jestli nepřijde náhodou jiný typ motoru. Jaký? Nebo jiný způsob konstrukce prvků motoru. No, to se uvidí..

(reakce na) 250 SP nádherné motorky - šperky na závodní dráze

20.7.2011 v 01:05 | Nahoru | #2

laďa prášil píše: Tak kde je 2t vývoj +- dnes, to přece vidíme u 125 GP a 250 GP loni...
On zas na to 4t není tak úplně špatně, 2t omezuje odpor způsobený sáním a následný přepouštěním do válce, nehledě na další nevýhody 2t, takže u 4t je výhoda větších otáček. No a otáčky jsou jedna z veličin důležitých jak pro výkon, tak Mt. Ohledně notorů je spíše zajímavé, co přinese budoucnost, jestli nepřijde náhodou jiný typ motoru. Jaký? Nebo jiný způsob konstrukce prvků motoru. No, to se uvidí..


Nezapomeň na to, že dvoutakt 125 GP a 250 GP se již od roku 2004 v podstatě nevyvíjí, dvoutakt byl doslova politickým rozhodnutím zrušen. Po stránce výkonu je na tom čtyřtakt oproti dvoutaktu úplně špatně, stačí si spočítat litrový výkon 250 GP a Moto GP. Sám jsem kdysi dávno závodil na Hondě RS 125 r.v. 1991, a v manuálu výrobce uváděl 39 koní. Jsem zvědav, kdy se čtyřtakt se svými výhodami, jak píšeš, dostane na takový litrový výkon.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist