Již delší dobu čtu na zahraničních webech o skvělých motorkách třídy 250 SP. Přišlo mě škoda, že tady nemají borci z třídy 250 SP svoje vlákno jako ti co jedou dakšny. Taková Aprillia rs 250 to je prostě nádhera a pokud je pěkně udělaná
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2011/26/23932_rs4.jpg)
1 reakcí na tento příspěvek 250 SP nádherné motorky - šperky na závodní dráze
On zas na to 4t není tak úplně špatně, 2t omezuje odpor způsobený sáním a následný přepouštěním do válce, nehledě na další nevýhody 2t, takže u 4t je výhoda větších otáček. No a otáčky jsou jedna z veličin důležitých jak pro výkon, tak Mt. Ohledně notorů je spíše zajímavé, co přinese budoucnost, jestli nepřijde náhodou jiný typ motoru. Jaký? Nebo jiný způsob konstrukce prvků motoru. No, to se uvidí..
laďa prášil píše: Tak kde je 2t vývoj +- dnes, to přece vidíme u 125 GP a 250 GP loni...
On zas na to 4t není tak úplně špatně, 2t omezuje odpor způsobený sáním a následný přepouštěním do válce, nehledě na další nevýhody 2t, takže u 4t je výhoda větších otáček. No a otáčky jsou jedna z veličin důležitých jak pro výkon, tak Mt. Ohledně notorů je spíše zajímavé, co přinese budoucnost, jestli nepřijde náhodou jiný typ motoru. Jaký? Nebo jiný způsob konstrukce prvků motoru. No, to se uvidí..
Nezapomeň na to, že dvoutakt 125 GP a 250 GP se již od roku 2004 v podstatě nevyvíjí, dvoutakt byl doslova politickým rozhodnutím zrušen. Po stránce výkonu je na tom čtyřtakt oproti dvoutaktu úplně špatně, stačí si spočítat litrový výkon 250 GP a Moto GP. Sám jsem kdysi dávno závodil na Hondě RS 125 r.v. 1991, a v manuálu výrobce uváděl 39 koní. Jsem zvědav, kdy se čtyřtakt se svými výhodami, jak píšeš, dostane na takový litrový výkon.