Téma: 250 SP nádherné motorky - šperky na závodní dráze
 
28.6.2011 v 23:01

Již delší dobu čtu na zahraničních webech o skvělých motorkách třídy 250 SP. Přišlo mě škoda, že tady nemají borci z třídy 250 SP svoje vlákno jako ti co jedou dakšny. Taková Aprillia rs 250 to je prostě nádhera a pokud je pěkně udělaná To je prostě dospělý závoďák jak má být Němci je jedou jako agentůru na okruzích a musí to být nádhera, ale brzy historie Na německých webech jsou ke koupi poladěné i na 75 KS Našel jsem na youtube video a ten kluk jede Brno za 2,15 a to tam jsou rychlejší. Tak jsem si říkal, že pokud by někdo zvedl objem válců z 250cm na 251cm aby mohl jet volnou 251 - 600cm tak by slušný jezdec docela zamíchal pořadím vpředu a pokud by to bylo někde kde není okruh tak na motor jako Brno, třeba Most, Panonnia, ... tak by se dalo zaútočit i na bednu. Odhaduji, že se Brno na takové motorce dá dát i za 2,12-13 snad i lépe. Toto vlákno bych chtěl věnovat klukům, kteří tyto nádherné motorky jedou.

2 reakcí na tento příspěvek 250 SP nádherné motorky - šperky na závodní dráze

20.7.2011 v 07:22 | Nahoru | #1
S tím vývojem to je možná trochu jinak, protože kdo může zlepšit motor pro závod, tak ho prostě zlepší a ty týmy prostředky a možnosti měly. No a pokud jde o litrový výkon..... tak u stejného objemu bude asi vždy výkonější 2t. 125 2t vs. 250 4t bude 4t brzy rychlejší a i kdybys srovnal objemy, časem se to bude přibližovat aspoň pokud jde o časy na dráze. Otázka, jaké do toho přijdou technologie. Vezmi už jenom to, že 4t s přeplňováním už na 2t vlastně až tak moc neztrácí...

(reakce na) 250 SP nádherné motorky - šperky na závodní dráze

20.7.2011 v 08:34 | Nahoru | #2
laďa prášil> Vývoji fabrických gigantů nemůže konkurovat nějaké zlepšení motoru pro závod. Mám na mysli motory vyvinuté a vyrobené čistě jen pro závodní použití, nikoliv SP, SSP, SBK,SuperFernetstock. Závodní tým pracuje pouze s tím, co dostane z fabriky.
Každá zrušená dvoutaktní třída byla nahrazena čtyřtaktem dvojnásobného objemu, aby se zhruba srovnaly časy na závodní dráze, a čtyřtakty nevypadaly trapně.
Pokud jsi zmínil přeplňování, tak to není záležitost technologie ale konstrukce. Nelze srovnávat motory s atmosferickým plněním a přeplňované. Ale přeplňování bych do toho nepletl, protože mluvím o GP motocyklech.
Čtyřtaktní motory jsou technologicky mnohem dál než dvoutakty, protože technologie je záležitost vývoje fabrik. Nemyslím si že vývoj dvoutaktu se zastavil úplně, ale vzhledem k vývoji čtyřtaktu je v podstatě zanedbatelný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 250 SP nádherné motorky - šperky na závodní dráze

20.7.2011 v 14:58 | Nahoru | #3
laďa prášil> NO JESTLI BYS CHTĚL PŘEPLŇOVAT 4TAKTNÍ MOTORKY, TAK BYS MOHL KLIDNĚ I DVOUTAKTNÍ NEBO ZKUSIT ROVNOU NAFTOVÝ MOTOR? DVOUTAKT JE PRO MOTORKY ZDALEKA TO NEJLEPŠÍ, CO SE DÁ POUŽÍT, ČTYŘTAKT BUDE VŽDY ZAOSTÁVAT MINIMÁLNĚ O TŘETINU MENŠÍM VÝKONEM NA STEJNÝ OBJEM I KDYBY VYMYSLELI LEPŠÍ TECHNOLOGIE! DVOUTAKT JE NAVÍC JEDNODUŠŠÍ A LEHČÍ!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist