Téma: 250 SP nádherné motorky - šperky na závodní dráze
 
28.6.2011 v 23:01

Již delší dobu čtu na zahraničních webech o skvělých motorkách třídy 250 SP. Přišlo mě škoda, že tady nemají borci z třídy 250 SP svoje vlákno jako ti co jedou dakšny. Taková Aprillia rs 250 to je prostě nádhera a pokud je pěkně udělaná To je prostě dospělý závoďák jak má být Němci je jedou jako agentůru na okruzích a musí to být nádhera, ale brzy historie Na německých webech jsou ke koupi poladěné i na 75 KS Našel jsem na youtube video a ten kluk jede Brno za 2,15 a to tam jsou rychlejší. Tak jsem si říkal, že pokud by někdo zvedl objem válců z 250cm na 251cm aby mohl jet volnou 251 - 600cm tak by slušný jezdec docela zamíchal pořadím vpředu a pokud by to bylo někde kde není okruh tak na motor jako Brno, třeba Most, Panonnia, ... tak by se dalo zaútočit i na bednu. Odhaduji, že se Brno na takové motorce dá dát i za 2,12-13 snad i lépe. Toto vlákno bych chtěl věnovat klukům, kteří tyto nádherné motorky jedou.

2 reakcí na tento příspěvek 250 SP nádherné motorky - šperky na závodní dráze

20.7.2011 v 22:14 | Nahoru | #1
No, on by se dvoutakt přeplňováním vlastně brzdil... A jestli jsi to pozoroval už, tak rozhodující faktor jsou de facto vysoké otáčky. Vůbec by mě zajímalo, odkud plyne tvoje jistota, že vždy. "Zatím" nemusí být "vždy".
Nástup čtyřtaktů je dám tím, že 250 4T už dávno nastoupily v USA.

Naposledy editováno 20.07.2011 22:17:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 250 SP nádherné motorky - šperky na závodní dráze

20.7.2011 v 22:36 | Nahoru | #2

laďa prášil píše: No, on by se dvoutakt přeplňováním vlastně brzdil... A jestli jsi to pozoroval už, tak rozhodující faktor jsou de facto vysoké otáčky. Vůbec by mě zajímalo, odkud plyne tvoje jistota, že vždy. "Zatím" nemusí být "vždy".
Nástup čtyřtaktů je dám tím, že 250 4T už dávno nastoupily v USA.



Turba nebo vlastně dříve kompresory se u závodních motorek zrušily už po válce a stejně jako lihová paliva a nic nenasvědčuje, že by se to mělo vrátit. Dnes je spíš problém u silných závodních motorek zvládnout výkon a převézt ho na silnici a využít! Nástup čtyřtaktů je dán tím, že je dražší a pro výrobce finančně zajímavější a vše se svedlo na exhalace a výfukové plyny dvoutaktů, což je samozřejmě pokrytectví! Ještě, že se aspoň dvoutakt drží u terénních a enduro motorek i když s objemovým handikapem proti čtyřtaktům!

(reakce na) 250 SP nádherné motorky - šperky na závodní dráze

21.7.2011 v 13:44 | Nahoru | #3

laďa prášil píše: No, on by se dvoutakt přeplňováním vlastně brzdil... A jestli jsi to pozoroval už, tak rozhodující faktor jsou de facto vysoké otáčky. Vůbec by mě zajímalo, odkud plyne tvoje jistota, že vždy. "Zatím" nemusí být "vždy".
Nástup čtyřtaktů je dám tím, že 250 4T už dávno nastoupily v USA.



taky by to slo, ale musely by se pridavat naky ventily apod a vyhoda jednoduchosti 2t by byla razem pryc...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist