Naposledy editováno 11.12.2011 21:27:55
2 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Matess727x píše: Já to přepáčko měl zkrácený asi o 5 mm a bylo to akorát.Měl jsem to přesně okopírovaný od Míry-Horner. 10 mm už je nesmysl,...to zvedneš o strašně moc,...nehledě na to, že se přitvrdí páka a budou trpět ložiska v přepákování.
Na normálním Céčku bude těch 5 mm OK, ale on tam bude dávat centrál z eRka a ten je o dva cm kratší. Proto to musí zkrátit o víc, aby se dostal na původní výšku.
Ono i když se dostane na původní výšku, tak eRko má vzadu zdvih o 15 mm delší než C a ještě nebude na dorazu a bude škrtat o blatník.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Epidem píše: Matess727x> nevíš kolik stojí ty nástavce na zvednutí řidítek, Myslím že si je kupoval...
Já kupoval nový tady na bazaru za 300,-. Nejsou značkový, ale účel plní. Spíš teď ještě uvažuju o průměru 28 mm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Janek píše: Na normálním Céčku bude těch 5 mm OK, ale on tam bude dávat centrál z eRka a ten je o dva cm kratší. Proto to musí zkrátit o víc, aby se dostal na původní výšku.
Ono i když se dostane na původní výšku, tak eRko má vzadu zdvih o 15 mm delší než C a ještě nebude na dorazu a bude škrtat o blatník.
....co vím, tak někdo-te´d už nevím kdo, když dával R-kovej centrál na C, tak dělal nástavec toho centrálu.To by možná bylo lepší ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Matess727x píše: ....co vím, tak někdo-te´d už nevím kdo, když dával R-kovej centrál na C, tak dělal nástavec toho centrálu.To by možná bylo lepší ne?
Asi by to bylo víc pracný, ale zas pokud ty zkrácený táhla mají nějaký velký vliv na funkci/opotřebení přepákování, bylo by to takový řemeslnější řešení.
Na druhou stranu psal MadPaul, že ty táhla po montáži eRkovýho tlumiče na C zkrátil o 32 mm a funguje to.
Naposledy editováno 20.05.2011 20:47:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
pitrs5 píše: kadeloid> Já budu radši dvakrát měřit , než pak hrabat... No, ty máš to eRko asi ještě vyšší, co?
Náhodou nevíš, kolik mm jsou od sebe zářezy na jehle u eRkovýho karbce?
ERko je vyšší. Podle manuálu má 950mm a Céčko 885, takže asi tak Ty zářezy nevim přesně, ale bude to něco kolem 1mm. Karbec naštěstí zrovna venku nemám, tak to ani nezměřím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Zkusim tu jehlu zvedat po 0.5mm podlozkach a uvidim, tu bohatost sem dal na 3 otacky a rek bych, ze se to trosku zlepsilo, mel sem tam 2a3/4 a sem tam si to strelilo a ted nic , a taky se mi zda, ze zmizelo takovy to mirny cukani ve strednich otackach
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
TROCHU JSEM PADNUL ;) A ZLOMIL PÁČKU SPOJKY,A KRYT PŘEDNÍHO LEVÝHO TLUMIČE.
KDE KUPUJETE TYHLE VĚCI?NEBO KDYŽ BY NĚKDO MĚL TAK BYCH KOUPIL.
DÍKY PETR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
simiczek píše: AHOJ LIDI,MÁM PROBLÉM OHLEDNĚ KRYTŮ PŘEDNÍCH VIDLIC.
TROCHU JSEM PADNUL ;) A ZLOMIL PÁČKU SPOJKY,A KRYT PŘEDNÍHO LEVÝHO TLUMIČE.
KDE KUPUJETE TYHLE VĚCI?NEBO KDYŽ BY NĚKDO MĚL TAK BYCH KOUPIL.
DÍKY PETR
Napiš se do pořadníku . Taky bych koupil origo levý kryt na vidli. Jinka asi Partsdepot nebo zastoupení Kawasaki, popř. ebay.de. Jinak se to řeší, že koupíš neco od Ufo a napasuješ.
Páčku spojky koupiš za cca 150,-
1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
LEVÝ KRYT DOLADĚN ALE VE SPODU TROCHU MATROŠE CHYBÍ :)
CENA V KAWASAKI JE ZA JEDEN 756KČ,ZA DRUHÝ 680KČ.
NADĚLIM SI JE K VÁNOCUM :)
NA TO ŽE TO BYLA TLAMA V 60TI TAK TO DOPADLO DOBŘE.
JEN JSOU ASI JĚŠTĚ PŘIHNUTÝ ŘÍDÍTKA,NEBO MOJE ZEDŘENÁ RUKA SI TO MYSLÍ :)
1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Šroubek bohatosti má údajně na 3,5 ot.(má ladák, docela utažený), ale nepřipadá mi, že je směs bohatá. Povídal, že závada je stejná, ať dá jakýkoliv z těch tří karburátorů. Mě to ale připadá, jakoby si to někde přisávalo falešný vzduch. Jen mě zaráží to, že ot. kolísají 1500 - 3000.
Nemohlo by to dělat třeba to střižený pero na altíku? Za jízdy jsem moto nezkoušel, protože to má odstrojený, ale říkal, že když je motor pod plynem, je to OK, jen ten volnoběh. Jehla a membrána je OK, svíčku má novou NGK, ale ta, si myslím, to dělat nebude.
Doufám, že z vás vypadne nějaký moudro .
Jsem se docela těšil, že tu budu mít nějakýho hard offrouďáka, ale je po úrazu ruky a jezdí spíš polňačky. No uvidíme. Jen aby tu nebyla brzy jedna KLX na díly .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Když to tak shrnu, tak karburátor se může vyřadi, CDI taky a svíčku taky. Pak tam už je jen to pero, příruba na karbec, vůle ventilů, poloha vaček, komprese.
Jo a teď mě ještě napadlo, že docela dost dělá i hladina v karburátoru. To by se ale přeci jen se třema karbecema alespoň jednou eliminovalo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Zajímavý bude počasí, jestli jim předpověď vyjde. Asi bude jedno, že jsem se od Krocana nesvezl . Bude to nejspíš jedno velký bláto a skluzavka. V dešti jsem jezdil jen jednou a nebylo to zrovna nejlepší . To bude držkopádů, ale i tak se těším. Zatím bylo na každou akci, kde jsem letos i loni byl, počasí pěkný , tak to snad bude i v sobotu.
Jinak já se moc nepřipravuju Včera sem KONEČNĚ obul novou gumu. 3 dny sem jí tam rval a nakonec pomohla až nejhubší síla Je vidět, že to je guma made in China Zejtra jedu služebně do Slovenska a vrátim se v pátek odpoledne a to už pojedu asi rovnou pro káru a na Oldřichov. Co sem ale jezdil někdy minulej tejden, tak sem moc ve sví kůži necejtil. Sice sem jezdil rychlejc a docela sem driftoval každou zatáčku, ale byl sem z toho nějakej unavenej a vůbec sem neměl sílu v zádech a břichu. Ta práce mě nějak ničí.
2 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... | Apo-Rider | 5 | Včera v 20:36 Apo-Rider |
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... | kokoška. | 4 | 8.4.2024 v 15:18 pepe100 |
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i | Ondra666 | 6 | 31.3.2024 v 19:35 Ondra666 |
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 | Husa123 | 24 | 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein |
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 | LegitPasha | 4 | 3.12.2023 v 19:58 slabak2 |