globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: špatný regulator ?
10.4.2011 v 18:33
zdravim před pár tydnama jsem tady psal ohledně problému, že mi po projízdce motorka zdechla, bo jsem si myslel že mam neutral a už nesla nastartovat, psali jste mi že mam zkontrolovat kontakty, tak jsem provedl toto: sundal všechny kapoty, rozpojil celou elektriku a štekr po štekru jsem vystrikal kontaktolem, oškraval sroubovakem, štřikl znova a na druhý den zapojil. Vyčistil sem i relátka, pojistkovou skřínku,ukostření,regulátor, proste vše co se dalo rozpojit. po nabiti baterky a skompletovani elektriky starter točil znatelně lépe a napěti na baterce je pri volnověhu 13,5V a pri zvyšených 14,4(5) , jenže když zapnu světla napětí klesne na 12.6V a mužu pridavat jak chci a hodnota se nehne - celý problém Nesetkali jste se s tímto problémem někdo ? děkuji za každou odpověd

špatný regulator ?

10.4.2011 v 18:36 | Nahoru | #1
já si myslím že těch 12.6 při světlech by mělo stačit..
i když je fakt že mě to dává lehce přes 13, ale takhle to vypadá že Ti to dobíjí a je to o.k. .

špatný regulator ?

10.4.2011 v 18:38 | Nahoru | #2
no ja myslim že by to tech 13.5 - 14.5v mělo davat i se světly, když zanu světla a zvysim otačky, tak hodnota se ani nehne.

špatný regulator ?

10.4.2011 v 18:51 | Nahoru | #3
12.5 je málo to musí dávat pořád pokud máš žárovky jaké tam mají být tak to napětí musí být kolem 14 aspoň 13V

špatný regulator ?

10.4.2011 v 18:54 | Nahoru | #4
Ahoj,já když měl na Hondě NSR 125 R rozbitý regulátor,tak mi po chvíli přestal jít otáčkoměr a přesatly svítit světla

1 reakcí na tento příspěvek špatný regulator ?

10.4.2011 v 19:00 | Nahoru | #5
mě funguje všechno normálně, ale proste třeba za 3 tydny už nenastartuju. jen mi nejde do hlavy, proc s vyplýmy světly to dobiji normálně, nekolísa napěti nic, proste to drži 14,5V a když zapnu světla to spadne na 12,4 - 12,4 V

(reakce na) špatný regulator ?

10.4.2011 v 20:14 | Nahoru | #6
Fogi> Co ti nejde do hlavy? Alternátor z nějakého důvodu nemá patřičný výkon,proto při zatížení (zaplá světla) klesne napětí.Změřil bych pro jistotu napětí na výstupu z alternátoru,ještě před usměrněním.

Naposledy editováno 10.04.2011 20:15:50

špatný regulator ?

10.4.2011 v 20:21 | Nahoru | #7
Jezdi na parkovačky

špatný regulator ?

10.4.2011 v 21:59 | Nahoru | #8
mirek45 : ale to by se ta hodnota aspon trochu měnila ne ? zapnu světla klesne to na 12,4 nebo 12,6 a muzu to točit k červenýmu poli a ta hodnota se ani nehne..

špatný regulator ?

14.4.2011 v 21:21 | Nahoru | #9
moje Mito se chova uplne stejne. se zapnutyma svetlama max 12.5V. Vidim to spis na regulator ale da se to vyresit i tema parkovackama:D
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Typy retezu [1, 2] Cagiva Mito 125 EVO Davud 32 5.7.2022 v 12:03 Properitus
Světýlko v autě [1, 2, 3] Cagiva Mito 125 EVO mito7 61 21.6.2022 v 08:56 mito7
Neodemknutelné auto [1, 2] Cagiva Mito 125 EVO mito7 38 19.6.2022 v 13:04 Hitak128CZ
Kde kupujete brzdové hadice Cagiva Mito 125 EVO mito7 18 3.6.2022 v 16:05 mariano
Snížení spodního objemu u 2T. Cagiva Mito 125 EVO mito7 6 12.10.2021 v 00:42 zbynda125288


TOPlist