paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kawasaki ZX-10R 2011
23.6.2010 v 21:32
Vypadá velmi dobře! Ale kde je světlo?...uprostřed pod plexi?



www.autofun.cz/kawasaki-zx-10r-ninja-2011-zelena-vyzva-5123/



edit: název, zařazení téma, add link


Naposledy editováno 23.06.2010 22:07:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

29.3.2011 v 15:08 | Nahoru | #451

Stev píše: Ozzy_> Tak pořád to ze seriovky vychází takže když nemáš dobrej základ, vítěznej stroj nepostavíš, jsou tam všelijaký modifikace ale víceméně jsou to jen vylepšení stávajícího.

To samozřejmě neznamená že dobrej základ pro superbike musí bejt nutně nejrychlejší a nejlepší stroj v sérii.

Vlastně jsem jen reagoval na to že jsou v sbk na chvostu, nemusí to hned znamenat špatný závodní náčiní.



Takhle nějak jsem to myslel,ale vůbec jsem nechtěl "špičkovat",byla to otázka...jen otázka!
E:Osobně zastávám názor,že pro použití "sem tam okruh,jinak silnice" je úplně buřt jakej litr člověk zvolí,je to spíš o sympatiích...

Naposledy editováno 29.03.2011 15:10:54

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

29.3.2011 v 15:21 | Nahoru | #452
Oslík_Ironic> dneska to úplně buřt není, rozdíl je v kontrole trakce a abs která hodně lidem může zachránit zdraví. Ale to se asi taky časem srovná. Mně to teda sympatický není, řekl bych že pak člověk jede víc než na co má, ztrácí cit, a jednou se stejně dostane do velkýho průseru, ale to si taky můžu myslet blbě.

Nicméně v zásadě souhlasím

(reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

29.3.2011 v 15:36 | Nahoru | #453
Stev> Noo,vždyť říkám,někomu je sympatický,že má na biku různý prvky aktivní ochrany a někdo to tam nechce,někdo chce V2 nekdo 4V,někdo Hondu někdo Ducati...

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX-10R 2011

29.3.2011 v 23:26 | Nahoru | #454
Oslik: ty motorky jsou dost jiny, par sem jich vyzkousel a rozhodne v nich jsou podstatny rozdily, rozhodne ne jen v nazvu znacky

je rozdil v prubehu vykonu, v nastupu brzd, v chovani diky ruznemu rozvoru, jine pomery vzdalenosti mezi stupackami - sedlem - riditky, jine umisteni teziste a centralizace hmoty, jine rozmery nadrze, jiny sklon sedacky jezdce/spolujezdce, ruzne emitovani tepla od motoru, ruzna ochrana pred vetrem a v neposledni rade dost rozdily v 'castych zavadach'

takze rict ze je dneska jedno jakej litr clovek koupi je uplnej nesmysl, ac ho ctu pomerne casto a to sem bral jen 4valce

Kawasaki ZX-10R 2011

29.3.2011 v 23:48 | Nahoru | #455
race display

(reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

30.3.2011 v 10:31 | Nahoru | #456

Stev píše: Oslík_Ironic> rozdíl je v kontrole trakce a abs, která hodně lidem může zachránit zdraví, ale řekl bych že pak člověk jede víc než na co má a ztrácí cit



jj, můžu potvrdit, že člověk jede víc, než předtím ale v mym případě spíš jen o to víc, že se teď na silnici nebojim nenadálýho bordelu a neviditelnejch klouzavejch míst
takže víc to i pomáhá soustředění na provoz, sledovat a hlídat si odkud nejspíš kdo kam a co kdo najednou nečekaně...

jak bych to nejlíp popsal, zkusim to: je to taková pocitově mnohem radostnější jízda, když se odbourá ten faktor obavy a strachu před něčim neznámym, co nemůžeš ovlivnit(myslim tim průser uklouznout a náhle se rozsekat na něčem, co člověk nečekal). taky ve velkym provozu je supr ta jistota, že když to někdo třeba najednou zaflekuje, že já za nim prostě taky jen ostře zabrzdim a nic se mi nestane

... prostě z dřívějších vyjížděk je teď najednou VYJÍŽĎKA a stejně si ty systémy každou chvíli vypínám, to když si chci dát záádaa nebo je prostor anebo pěknej afalt

ony kupodivu jindy ta DTC i ABS stejně mlčí: občas ten zadek ta TC odchytí (ale vždycky nečekaně tam, kde nic nepřehánim - to fakt asi zachraňuje), ale ABSku tu musim vyloženě schválně vyvolávat nesmyslnym stiskem (ono totiž i když je zaplá, tak jde zadek při tvrdym brzdění do vzduchu)

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX-10R 2011

30.3.2011 v 10:36 | Nahoru | #457
Jak vlastně funguje ABS na masine,předpokládám že to nemá duální brzdy,takže tam bude asi nějaká expanzka,kam se odpustí kapalina,když má kolo tendenci se bloknout?Je tak?

(reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

30.3.2011 v 10:40 | Nahoru | #458

Bubrak ZX10R píše: Oslik: ty motorky jsou dost jiny, par sem jich vyzkousel a rozhodne v nich jsou podstatny rozdily, rozhodne ne jen v nazvu znacky

je rozdil v prubehu vykonu, v nastupu brzd, v chovani diky ruznemu rozvoru, jine pomery vzdalenosti mezi stupackami - sedlem - riditky, jine umisteni teziste a centralizace hmoty, jine rozmery nadrze, jiny sklon sedacky jezdce/spolujezdce, ruzne emitovani tepla od motoru, ruzna ochrana pred vetrem a v neposledni rade dost rozdily v 'castych zavadach'

takze rict ze je dneska jedno jakej litr clovek koupi je uplnej nesmysl, ac ho ctu pomerne casto a to sem bral jen 4valce



Ale jo jasně,že je každá trochu jinak stavěná,s jinou ergonomií a jinejma technickejma fičurama...myslel jsem to tak,že se v dnešní době nedá vyloženě "šlápnout vedle",že jsou si ty stroje např.ovladatelností hodně podobný...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

30.3.2011 v 13:35 | Nahoru | #459

Oslík_Ironic píše: Jak vlastně funguje ABS na masine,předpokládám že to nemá duální brzdy,takže tam bude asi nějaká expanzka,kam se odpustí kapalina,když má kolo tendenci se bloknout?Je tak?



částečně duální jsou - brzdí-li se předkem, přibrzďuje aut. i zadek (myslim, že ale ne v režimu Race a ve Slick určitě ne)... jak to funguje, netušim - ale FUNGUJE to!

(reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

2.4.2011 v 22:51 | Nahoru | #460
oxygen> Tak co ted teda máš, psal si, že na 2011 nejsou penize amas ji teda?

(reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

3.4.2011 v 09:58 | Nahoru | #461

Ozzy_ píše: V sestkach na cele R6 .. prekvapive ...


Ony tydle 08ky se jim u Yamahy povedly asi víc než očekávali. Jedou opravdu jak z praku i v sérii. Ta 09 ZX6 taky, ovšem je o trošinku pomalejší, s tím, že mi přijde "lehčí". CBR a Triumphy nemám ani šajn kde sou v porovnání s těmadle dvěma.

Kawasaki ZX-10R 2011

15.4.2011 v 20:13 | Nahoru | #462
Tak Kawicky zatim po dnesku ve stockach v Assenu az 12te misto,zatim teda zadnej zazrak.

Kawasaki ZX-10R 2011

15.4.2011 v 20:22 | Nahoru | #463
Heh, stocky 600, prvnich 5 jsou R6ky, a celkem z 24 startujicich je 18 R6tek, hehe Mazec

V litrech je to zajimavejsi, Ducny Farose a Bavoraci jsou slusne namichany. Ale Kawam to nejak nejede. Bud mizerny piloti, a nebo to zas nebude takovej zazrak jak se snazi Heavy Industry tvrdit

Naposledy editováno 16.04.2011 09:18:44

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX-10R 2011

15.4.2011 v 22:53 | Nahoru | #464
asi jeste taky mozna zalezi na tom, kdo na ty Industry sedi, mozna

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

16.4.2011 v 09:18 | Nahoru | #465

Bubrak ZX10R píše: asi jeste taky mozna zalezi na tom, kdo na ty Industry sedi, mozna



Vsak to rikam.

2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX-10R 2011

18.4.2011 v 00:33 | Nahoru | #466
tak mám z brambory nečekaně ducnu: uloupl se mi ze svodu svár s lambda sondou - a ten rachot přebil i kamarádovu 1198-mu!
chjo, tenoučký titanový svody - tohle se stát po záruce...

(reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

18.4.2011 v 05:37 | Nahoru | #467
oxygen> Hele, když ti "decentně odpadla" lambda sonda, tak tě přístrojovka neprudí, že je něco blbě?

Kawasaki ZX-10R 2011

18.4.2011 v 09:46 | Nahoru | #468
Oxy: Vitej v klubu evropskych motorkaru

Kawasaki ZX-10R 2011

18.4.2011 v 10:14 | Nahoru | #469
naopak je to supr: nic na palubce neprudí a motorka tahá furt stejně ten zvuk teď, to je řev tyranosaura a taky rychlořazení teď práská jak revolver
... kdybych se nebál, že odpálim kaťák, nechám to takhle a žádnýho Akrapa se svodama nemusim řešit!

Kawasaki ZX-10R 2011

18.4.2011 v 10:18 | Nahoru | #470
Vzdyt Sykes jezdil na 6 miste a skocil snad az 13 nevite proc se tak propadl?
Vzdyt i Roflo dojel lepe.

2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX-10R 2011

18.4.2011 v 16:06 | Nahoru | #471
Tak už je jasno,právě jsem dodělal jednu ZX10 2011 najeto cca 1000Km,komplet titanový Leo Vince,BMCrace,elektrika stejná,jako dávám na BMW ,ale na BMW chybí cca 10Ps na kole a cca 5Nm.
Kawa má na kole 181Ps a 109Nm.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

18.4.2011 v 16:09 | Nahoru | #472

Murkin píše: Tak už je jasno,právě jsem dodělal jednu ZX10 2011 najeto cca 1000Km,komplet titanový Leo Vince,BMCrace,elektrika stejná,jako dávám na BMW ,ale na BMW chybí cca 10Ps na kole a cca 5Nm.
Kawa má na kole 181Ps a 109Nm.



deset koni je propast

Teeeeeda, na silnici pro smrtelniky je to fuk, ale pro vyrovnany lidi na okruhu to je fakt hodne.

Naposledy editováno 18.04.2011 16:10:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

18.4.2011 v 17:12 | Nahoru | #473

oxygen píše: tak mám z brambory nečekaně ducnu: uloupl se mi ze svodu svár s lambda sondou - a ten rachot přebil i kamarádovu 1198-mu!
chjo, tenoučký titanový svody - tohle se stát po záruce...



To bude ta Nemecka preciznost. Ale je fakt ze o tydle zavade jsem zatim nikde necetl, asi novinka. Ja to mel taky, teda PVC vetrak mi do titan svodu vybrousil diru, kdyz mi spadnul chladic a vetrak se prave oprel o svod, ale to zpusobila predchozi bouracka, zadny nedostatek kvality.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

18.4.2011 v 17:13 | Nahoru | #474

Ozzy_ píše: deset koni je propast

Teeeeeda, na silnici pro smrtelniky je to fuk, ale pro vyrovnany lidi na okruhu to je fakt hodne.



A co vyrovnany silnicni smrtelnici jako ja?

(reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

18.4.2011 v 17:13 | Nahoru | #475

Ozzy_ píše: Vsak to rikam.



Pravda, ale tak nejak jakoze zakriknute.

(reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

18.4.2011 v 17:21 | Nahoru | #476

Bubrak ZX10R píše: To bude ta Nemecka preciznost. Ale je fakt ze o tydle zavade jsem zatim nikde necetl, asi novinka. Ja to mel taky, teda PVC vetrak mi do titan svodu vybrousil diru, kdyz mi spadnul chladic a vetrak se prave oprel o svod, ale to zpusobila predchozi bouracka, zadny nedostatek kvality.



Mno ja o problemu se svodama BMW slysel naposled v souvislosti se ctyriadvacetihodinovkou Bol d'Or

Pry petkrat praskle svody .... kde asi udelali soudruzi z NDR chybu

Naposledy editováno 18.04.2011 17:21:53

(reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

18.4.2011 v 17:22 | Nahoru | #477

Bubrak ZX10R píše: A co vyrovnany silnicni smrtelnici jako ja?



Tak jezdis lip a rychles, takze bych mel drzet hubu Ale objektivne si taky jen obycejnej silnicni mrdal kterymu zadny kone nepomuzou

Kawasaki ZX-10R 2011

19.4.2011 v 11:36 | Nahoru | #478
takto vypadá brambora po dálniční čtvrthodice poblíž maximálky

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX-10R 2011

19.4.2011 v 14:17 | Nahoru | #479
to je slusny, kdyby to melo najeto 80tis km, tak nereknu, ale toto, no toto tak testuj dal, sem zvedavej co bude priste

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

19.4.2011 v 14:34 | Nahoru | #480

Bubrak ZX10R píše: to je slusny, kdyby to melo najeto 80tis km, tak nereknu, ale toto, no toto tak testuj dal, sem zvedavej co bude priste


Čekáš na ten motor, co?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16340 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom


TOPlist