1. Jaká je funkčnost kapoty?
2. Jak je to s praskáním litých kol?
3. Jaké je zrychlení? Stačí třeba i přirovnání k něčemu.
4. Doma se mi válí nový motor z 638, jak se liší od 640?
Toť zatím vše. Dík za všechny odpovědi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 Sport
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 Sport
PS:dnes maji dorazit plexa z fabriky ....tak jsem zvedavej jestli me netahali za nohu jestli prijdou..tak mi reknete kolik jich mam priobednat pro dalsi zajemce at nejezdite s nahacem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 Sport
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 Sport
Je to vlastně jeden z mála dosud vyráběných klasických motocyklů se špicovýma kolama...
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 Sport
kazdopadne zapomnel jsem dodat, ze nejlip ta kapotaz vypada, kdyz je cervena (a nejlepe cerstve nalestena - 2. fotka )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 Sport
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 Sport
Doufam, že se někdo bude chtít podobné zbavit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 Sport
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 Sport
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 Sport
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 Sport
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 Sport
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 Sport
ssevcaa píše: Tak 4-5 l by šlo, já už se děsil, že až pojedu 100 tak mi to bude žrat opravdu 7 či kolik. A ja je to s dvoukomoráčema? Vyčetl jsem, že to líp točí, ae spotřebu mu to zvedne o 0,5l. A jak to změní zvuk, bude to porád bublat?
Tak něco přihodím..
S dvoukomorákama (koncovky upúravené TK Moto) má motorka ostřejší zvuk, je hlučnější, žere skutečně o 0.5l více, ale jede v otáčkách o hodně lépe. Spodek je ale slabší a vznikne výkonová díra kolem 4tis ot/min.
S rovnýma výfukama je spotřeba kolem 4,5l, styl jízdy má na spotřebu (aspoň u mé jawy) celkem minimální vliv. I kdybych to honil do bezvědomí, tak se spotřeba zvýší jen o litr. Žere více, když se podtáčí.
Zvuk s rovnýma je více bublavý a hlubší, takový jako je u starých jaw. Dvoukomoráky mají jedinou nevýhodu, v zimě reznou Právě proto jsem je zrovna dnes sundával, ať je můžu očistit a stříknout barvou. Mezitím jsem namontoval původní rovné výfuky, jsou původní, je na nich najeto 80tis km a chrom mají pořád parádní, bez závad. Celkem jsem čuměl, jaký má motorka s nima odpich Spodek a střed je nádherný, ale točí do 5tis, pak umírá. S dvoukomoráky jde v klidu na 6tis a dá se pěkně přetočit, když je třeba, třeba při předjíždění lze trojku vytočit s dvoukomorákama, i přes 120km/h., dvojka na kilo. To s rovnýma nejde.
Tady graf Toma Kasalického s originálními rovnými a originálními dvoukomoráky.
Rovné výfuky modrá křivka.
Dvoukomoráky červená.
a graf krouťáku
S upravenými koncovkami dvoukomoráku je výkon ještě o jednoho koně vyšší a nemá takový propad ve 4tis ot/min. Takže pokdu dvoukomoráky, tak ihned koncovku nechat upravit v http://tkmoto.cz/
Dále ke kapotě - s kapotou jsem spotřebu o půl litru nižší a maximálku o 10km/h vyšší. Je to ale težké na předek, na cestování super, ale na kravinky ve městě nic moc, mít celou váhu vepředu, přišlo mi to méně zábavné, neměl jsem v motorku takovou důvěru - ale zase nic tragického, pořád zábavnější než VFR nebo i GSXR
Naposledy editováno 21.03.2011 20:03:34
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 Sport
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 Sport
EDIT: mozna bych to zkusil , co on s tim vlastne presne provadi?
Naposledy editováno 21.03.2011 20:10:53
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 Sport
Skalda píše: c.j.> tohle je hodne slusny, TK ma na webu svoje grafy upravenejch koncovek a tam je ten narust mensi...
EDIT: mozna bych to zkusil , co on s tim vlastne presne provadi?
To je graf z TK moto
Orig koncovka má uvnitř klasický labyrint, který se časem zasere a stane se neprůchodný. Koupil jsem jedny starší dvoukomoráky, namontoval a motorka jela jen na levý válec, pravý jen střílel do výfuku, jsem kolem toho skákal jak vůl celý večer, hledal chybu všude možně, ale že bude ucpaný výfuk, tak to mě nenapadlo.. No po hodině jsem na to přišel.. Nevěřili by jste, kolik váží stará koncovka dvoukomoráku, když je zakarbonovaná a zanesená olejem.. Tipuju že měla aspoň 1,5kg.
Tom Ksalický ji rozřízne, vytáhne labyrint a předělá na klasický expanzní tlumič jako u 4T. Takže uvnitř perforovaná trubka a kolem vata. Po té ji zase zavaří a nalakuje, nejde poznat, že s ní bylo něco děláno. Má nějaké přímo na výměnu, ale já měl fungl nové a takže jsem chtěl upravit ty mé, po domluvě jsem mu je v pondělí poslal a v pátek byly zpět
Už je mám 3 roky a jsem spokojen, až přestříkám ty rezavé kolena a první komory výfuků, tak je montuju zpět.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 7 | 22.6.2024 v 11:00 Deyva |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 | frds1206 | 18 | 8.7.2023 v 01:00 frds1206 |
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 | misooo4623 | 37 | 13.4.2023 v 22:52 Julip2 |