1 reakcí na tento příspěvek musí být šestka vyloženě pro začátečníky?
Jurajevic píše: Když dám za sebe batůžek tak myslim hlavó a ne prdeló, takže to nepotřebuju honit. Je pravda že od spodu je slabši, než chytne 7 tis votáček. Ale nechápu borce co řikaji, je to na hovno, musiš furt řadit, já tam dám šestku a jedu furt. No to musi byt ale zábava co . Vyhoda téhle mašiny (GSR) je, že když chce tak jede a je určitě pohodlnější a na spotřebu levnější než supersport, navic ani po stránce vzhledu neni nudná.
Já neříkám že se to s baťůžkem musím honit, ale je to o tom, jak píšeš, že to pořád řadíš.... ale i to někoho může bavit a jiného nemusí. Co se týká spotřeby tak já jezdím za 6 litrů ale počítam to dlouhodobě tak za 2-3 měsíce, a je to jízda ve městě, po dálnici a po okrskách, přesnou spotřebu neřeším.
Je fak,že jsem četl o FZ8,že je skvěle vyvážená v celém spektru otáček,ale zatím je cenově vysoko.
1 reakcí na tento příspěvek musí být šestka vyloženě pro začátečníky?
2 reakcí na tento příspěvek musí být šestka vyloženě pro začátečníky?
luboš25 píše: no zamě bili jen mito 125-250 ale tomě zrovna silnice nebrali bilo mi 16 a mělsem 3 javu 350,175,no teda 2 a čizu175,a pak hura suzuky dr 599 za 18 bez tp bilomi tak17-18n a tobyla škola těškej tan kosil vše,pak cr 250 tosem byl jak raketa
a asi jsi u toho stridani motorek zapomel chodit do skoly
luboš25 píše: no zamě bili jen mito 125-250 ale tomě zrovna silnice nebrali bilo mi 16 a mělsem 3 javu 350,175,no teda 2 a čizu175,a pak hura suzuky dr 599 za 18 bez tp bilomi tak17-18n a tobyla škola těškej tan kosil vše,pak cr 250 tosem byl jak raketa
nerozumím řeči tvého kmene???
1 reakcí na tento příspěvek musí být šestka vyloženě pro začátečníky?
2 reakcí na tento příspěvek musí být šestka vyloženě pro začátečníky?
Je nam uz holt lehce po 30-citce a jezdime vic rozumem.A kdyz nas preci jen trosku ten nas stroj omrzi, tak si je vymenime, to je pak uplne jiny svet.Chce to zkusit 2V i 4V kazdy je jinaci a kazdemu vyhovuje neco jineho. Jinak provozni naklady jsou zhruba nastejno.Spotreba u SV650 je malinko nizsi cca o 0.5-1l na 100km SV pri turistice(110km/h i pod 4litry) GSR kolem 5l na 100km.Pri rychle jizde po dalnici nad 150km/h se karty obraci tam 2V vic zenes a dostal jsem se i na me maximum 6,9l GSR na tom bylo o litr lepe.Ale myslim ze ani kamosovi GSR nikdy neslo pres 7l spis jezdi do 6l na 100.Jsou to holt strikacky.
Co se tyce vykonu tak na rovine 2V nema sanci tam proste 4V kraluje, ale staci zatackovita okreska a SV650 dokaze zatopit i daleko silnejsim strojum. Motor z SV je pro me moc zabavny a je to srdcova zalezitost (chapu Ducatisty a mit finance,tak mam asi Ducati,ale zase italum neverim se spolehlivosti,tak jezdim na japonskem Monsteru ,ale brutalni zatah vytoceneho 4V ma take sve kouzlo.
Jeste k Tvemu dotazu myslim si ze dnesni moderni(novejsi) sestky dokazi konkurovat starsim 750 (vykonove i podvozkove).
Mel jsem pujcen predvadeci motocykl GSX-R 600 a GSX-R750 modely 2007.GSX-r600 dole vubec nejela az od 10000ot to byl kalup 750 tahala krasne jiz od 7-8000ot. takze se na tom jezdilo mnohem kultivovaneji.No a ted kdyz to shrnu tak GSR ma motor z GSX-R 600, ale uplne jinak naladeny kroutak je drive uz od 7000ot pekne zatahne jede jak to 750 akorat ty supersporty maji ten ohromujici zatah pres 10000ot, ktere na silnici moc nevyuzijes.
Nahace jsou oproti supersportum udelany prave pro zabavu,maji kroutak drive drive nez u supersporu, zkousnou lepe i kdejakou diru na silnici a hlavne maji levnejsi provoz pro me je to idealni volba.I kdyz nekdy ten napor vetru je otravny.
Jejda to jsem se nejak rozepsal.
Rada na konec zustan u SUZUKI chybu neudelas
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) musí být šestka vyloženě pro začátečníky?
Jen nic vezlým,ale SV oproti GSR vypadá laciněji a starší. Nevím proč,ani netuším,jaký je mezi novým SV a GSR cenový rozdíl. Ale toto srovnání fakt beru
Diky, no jak jsem psal rozhodly hlavne finance a ja si chtel splnit sen a koupit nove moto.
V te dobe bylo jeste GS500E (o kterem jsem take premyslel mel jsem dost dlouhou motorkarskou pauzu, i tak mi ho rozmluvili, ze by me po sezone prestalo bavit)za 109900kc a pak prisla akce na SV (posledni modry model 2007,byla to laska na prvni pohled dovezli ji az odnekud z Moravy odkud je i ma manzelka za 143000kc takze jsem nasponoval rozpocet (puvodne jsem chtel neco ojeteho za 100000kc, pak jsem videl za 109000 novou motorku a zkousel to na manzelku ta byla pro,tak jsem kul zelezo dokud bylo zhave a ukecal to na nove SV za 143000,- coz uz byl fakt limit)nove GSR tehdy stalo cca 165000kc o dalsich 20000 vic coz padlo za helmu,kombinezu a dalsi vybavu.
Mas pravdu ze GSR je designove jinde asi i technicky(nehlede v te dobe se vyrabelo rok a vis jak to je s prvnimy modely aspon u aut nez tomu vychytaji blechy),tak si to aspon zduvodnuji jsem koupil osvedceny spolehlivy lety provereny model. A pozor SV650N je jeden z poslednich nahacu co ma jeste klasicke kulate svetlo (snad jeste Honda CB600N)klasiku trochu i miluju tak ji mam s lehce sportovnim designem
No a abych si prihral polivcicku, tak ji ted prodavam Mrkni sem
Naposledy editováno 17.03.2011 13:25:33
1 reakcí na tento příspěvek musí být šestka vyloženě pro začátečníky?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
garáž Suzuki GSR 600 | Jankosaro | 4 | 1.12.2023 v 16:13 Juraj22 |
Řetěz [1, 2] Suzuki GSR 600 | Ebčak | 31 | 15.10.2023 v 23:32 assassin |
Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Ktero... Suzuki GSR 600, Kawasaki ER 6N | ERINN | 4 | 31.7.2023 v 08:57 Animals21 |
Řešení pro cukání plynu , kolísání ... Suzuki GSR 600 | Blackaligator | 2 | 7.6.2023 v 10:01 Blackaligator |
Vybita baterie po týdnu stání Suzuki GSR 600 | Hunterkill | 16 | 15.5.2023 v 11:29 Hunterkill |