paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Proč v Británii ano a u nás ne?
19.12.2010 v 11:18
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 10
Následující

Proč v Británii ano a u nás ne?

19.12.2010 v 11:22 | Nahoru | #1
To není o EU,ale o koulích a patolízalství našich špiček vůči EU.
Británie je přeci taky v EU,ne?

2 reakcí na tento příspěvek Proč v Británii ano a u nás ne?

19.12.2010 v 11:22 | Nahoru | #2
3145 liber je kolik kč? nevím kolik je libra

(reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

19.12.2010 v 11:24 | Nahoru | #3
jetofuk> koukni SEM

(reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

19.12.2010 v 11:25 | Nahoru | #4
jetofuk> Zhruba 30 korun. Staci se podivat na CNB nebo Seznam

1 reakcí na tento příspěvek Proč v Británii ano a u nás ne?

19.12.2010 v 11:25 | Nahoru | #5
asi si řekli, že kvůli jednomu či dvoum prodaným kouskům úplným šílencům se svět nezboří

1 reakcí na tento příspěvek Proč v Británii ano a u nás ne?

19.12.2010 v 11:26 | Nahoru | #6
tak vyjde to teda na 94000,-Kč +- zas tak málo to není, abych si to koupil na zimu

2 reakcí na tento příspěvek Proč v Británii ano a u nás ne?

19.12.2010 v 11:26 | Nahoru | #7
Spíš tak pro zajímavost...nabídka pro rusko.

(reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

19.12.2010 v 11:27 | Nahoru | #8
miura> to jo. jsem v londýně čtyři měsíce a že bych viděl jedinou jawici, to ne...

1 reakcí na tento příspěvek Proč v Británii ano a u nás ne?

19.12.2010 v 11:27 | Nahoru | #9
Zimní verze, ale zajímalo by mě jak to bude mít třinda s antikorozní ochranou Jestli na tom budou chromi stejně kvalitní jako na new pionýru, kde už po dvou letech byly rávky víc orezlý jak na mim 20 let starym DT

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

19.12.2010 v 11:31 | Nahoru | #10

Sofía píše: Spíš tak pro zajímavost...nabídka pro rusko.



Model LUX aji se startérem,to se unás v serii ani neprodávalo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

19.12.2010 v 11:36 | Nahoru | #11
karlos650> Taky o tom nevím...já to chtěl na svoji dodělávat, spíš jako machrovinku, ale krom toho, že je to designově hnusný, tak za tu přestavbovou sadu chtěj asi 7500

Proč v Británii ano a u nás ne?

19.12.2010 v 11:36 | Nahoru | #12
tady jsou nějaké Jawy u nás na prodej, konkrétně mě se hodně líbí 125cky dakar a travel škoda, že ty 350 tam chybí, protože si myslím, že dost 18 letých by si je koupilo možná včetně mě

(reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

19.12.2010 v 11:37 | Nahoru | #13
karlos650> a jeste k tomu to u nich stoji bez mala 90t... coz taky neni uplne spatne, rekl bych.

2 reakcí na tento příspěvek Proč v Británii ano a u nás ne?

19.12.2010 v 11:40 | Nahoru | #14
Tak a kdo z vás by si teda koupil v tom období Jawu za 90 litrů?
Hm?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

19.12.2010 v 11:43 | Nahoru | #15

Dědóch píše: Tak a kdo z vás by si teda koupil v tom období Jawu za 90 litrů?
Hm?



tak oni tam zase mají jiné platy, ale u nás by to bylo horší to je fakt...Ale lidi kupujou teď i dražší věci, se jen tváří, že nemají

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

19.12.2010 v 11:46 | Nahoru | #16

jetofuk píše: tak oni tam zase mají jiné platy, ale u nás by to bylo horší to je fakt...Ale lidi kupujou teď i dražší věci, se jen tváří, že nemají


To jo,ale když to vemeš,tak když tady někdo chce J350 na začátek,tak mu 2/3 lidí z tohodle fora napíšou jaká to je mrdka
Zbyla třetina po ní asi teda furt touží

(reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

19.12.2010 v 11:47 | Nahoru | #17

Dědóch píše: Tak a kdo z vás by si teda koupil v tom období Jawu za 90 litrů?
Hm?



No tři-pade by u nás asi tak moc nestála typuju že kolem 6O.tis max když prodávají 650 clasic v akci za něco málo přes 100.tis.

Proč v Británii ano a u nás ne?

19.12.2010 v 11:51 | Nahoru | #18
Vypadá pěkně s tím plexi...

(reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

19.12.2010 v 11:52 | Nahoru | #19

Dědóch píše: To jo,ale když to vemeš,tak když tady někdo chce J350 na začátek,tak mu 2/3 lidí z tohodle fora napíšou jaká to je mrdka
Zbyla třetina po ní asi teda furt touží



tak pro někoho kdo chce v 18 nějakou šestku a lítat s ní i na okruh a tak to moc není, ale pro ty co si chcou prostě zajezdit a ještě k tomu na jawě je to dobré...třeba ta nová třinda bude spolehlivá a nebude to mrdka :D podvozek ss to nikdy mít nebude to ne no, ale o to nejde..

Naposledy editováno 19.12.2010 11:53:11

1 reakcí na tento příspěvek Proč v Británii ano a u nás ne?

19.12.2010 v 11:59 | Nahoru | #20
jako sorry, s ohledem na všechny kvality Jawy a nostalgii a to všechno kolem - proboha kdo by si to koupil? Vždyť třiapůla je sto let za opicema a devadesát nebo vlastně sto litrů za tuhle hrůzu? Ano - byly doby kdy značka JAWA opravdu něco znamenala a byla na špici, ale ty doby už jsou dáááááávno pryč. Já taky kdysi vyběh radniční věž a dneska bych svým výkonem ohromil tak maximálně na olympiádě v domově důchodců... Čas a vývoj nezastavíš...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

19.12.2010 v 11:59 | Nahoru | #21

Sofía píše: karlos650> Taky o tom nevím...já to chtěl na svoji dodělávat, spíš jako machrovinku, ale krom toho, že je to designově hnusný, tak za tu přestavbovou sadu chtěj asi 7500

Ten startér je sakra drahej, nicméně můj kamarád dopřává své jawce první poslední a má ho.. Krom těch peněz za startér musel ještě koupit větší baterku a sehnat elektronický otáčkoměr ze škodky, páč s tím mechanickým to nende. No a my ostatní si užíváme závan starých časů a nakopáváme

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

19.12.2010 v 12:07 | Nahoru | #22
Proč ne jako levného nenáročného dělníka třeba právě na zimu? Jawy jsou odolné stroje, to je prostě fakt.. A za ty prachy seženeš možná 4T dvácu... Mimochodem, fascinuje mě, jak Jawa už asi třicet let prodává motorky vpředu obuté do té šílené Barum/Mitas H-04 ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

19.12.2010 v 12:13 | Nahoru | #23

Sema píše: Proč ne jako levného nenáročného dělníka třeba právě na zimu? Jawy jsou odolné stroje, to je prostě fakt.. A za ty prachy seženeš možná 4T dvácu... Mimochodem, fascinuje mě, jak Jawa už asi třicet let prodává motorky vpředu obuté do té šílené Barum/Mitas H-04 ...



tomu říkáš "levného nenáročného dělníka" ? Levné za 100 litrů? nenáročné v čem? Vždyť víc času strávíš v dílně než na cestě... hele já neříkám, ve své době ok, ale kdybych chtěl nenáročného dělníka na zimu, tak fakt nepudu do třiapůly... a to ani kdyby byla za polovic. Tímhle obdobím už jsem si prošel... stačí že se můžu hrabat v Ducárně, ještě tak do baráku Jawku..... fuj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

19.12.2010 v 12:16 | Nahoru | #24

-vodník- píše: nenáročné v čem? Vždyť víc času strávíš v dílně než na cestě...



třeba je ta nová Jawa spolehlivá

(reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

19.12.2010 v 12:16 | Nahoru | #25

Sema píše: Proč ne jako levného nenáročného dělníka třeba právě na zimu? Jawy jsou odolné stroje, to je prostě fakt.. A za ty prachy seženeš možná 4T dvácu... Mimochodem, fascinuje mě, jak Jawa už asi třicet let prodává motorky vpředu obuté do té šílené Barum/Mitas H-04 ...


do zimy v Uk možná,páč tam furt chčije,ale do naší????
Tak leda na Trampu za 15 litrů,ale ne na něčem za 90tis
To už radši koupím za ty valuty ostrý enduro

Naposledy editováno 19.12.2010 12:18:36

Proč v Británii ano a u nás ne?

19.12.2010 v 12:20 | Nahoru | #26
no na jejich platy je to něco jiného u nás by ta cena musela být tak max tak 55 pokud by se tu prodávala

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

19.12.2010 v 12:22 | Nahoru | #27

-vodník- píše: tomu říkáš "levného nenáročného dělníka" ? Levné za 100 litrů? nenáročné v čem? Vždyť víc času strávíš v dílně než na cestě... hele já neříkám, ve své době ok, ale kdybych chtěl nenáročného dělníka na zimu, tak fakt nepudu do třiapůly... a to ani kdyby byla za polovic. Tímhle obdobím už jsem si prošel... stačí že se můžu hrabat v Ducárně, ještě tak do baráku Jawku..... fuj

Tohle je cena pro GB... takže to neporovnávej s českými cenami. Poslední nové třindy se v ČR prodávaly za cca. 50 tisíc, nevím proč tu dnes byly dražší. Ceny náhradních dílů jsou taky někde jinde. Jestli si v minulosti měl nějaký střep, který víc nejezdil, tak tos měl smůlu-my na těch motorkách i dnes čas od času i cestujeme a v zásadě bez potíží.. Btw. nechal bys tu svoji Dukatku na tři dny stát u lesa a jel na vodu?? Proto ten levný dělník.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

19.12.2010 v 12:26 | Nahoru | #28

Sema píše: Btw. nechal bys tu svoji Dukatku na tři dny stát u lesa a jel na vodu?? Proto ten levný dělník.



Nenechal, stejně tak by tam nikdo nenechal stát funglovku Jawku 350 ani kdyby stála 50. Dneska ti za tři dny ukradnou i ten les...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

19.12.2010 v 12:28 | Nahoru | #29

-vodník- píše: Nenechal, stejně tak by tam nikdo nenechal stát funglovku Jawku 350


Kdo by ji kradl proboha? Vždyť by potom trávil všechen čas v dílně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

19.12.2010 v 12:33 | Nahoru | #30

Sema píše: Kdo by ji kradl proboha? Vždyť by potom trávil všechen čas v dílně



třeba někdo kdo má velkou dílnu a spoustu času...
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 10
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 Marec222 6 19.4.2024 v 22:07 Drak1
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 35 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 32 23.8.2023 v 15:22 frds1206
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 frds1206 18 8.7.2023 v 01:00 frds1206
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 misooo4623 37 13.4.2023 v 22:52 Julip2


TOPlist