globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: studena se dusi
3.12.2010 v 15:01
Ahoj potreboval bych poradit s moji hondou cr 250r kdys ji nastartuji tak normalne bezi ale jakmile pridam tak se zacne dusit as chcipne a us ji nenastartuju...musim vymenit nebo vyfoukat svicku a teprve pak chytne znova...takhle to parkrat musim udelat nes se to ohreje a pak us jede jak pila

studena se dusi

3.12.2010 v 15:04 | Nahoru | #1
Tak nepřidávej plyn dokud se to nazahřeje ne??

1 reakcí na tento příspěvek studena se dusi

3.12.2010 v 15:07 | Nahoru | #2
je to uplne normalni jev, motor neni zahratej na provozni teplotu, nema tak dobry spalovani a ty ho tim pridanim plynu ulejes

1 reakcí na tento příspěvek studena se dusi

3.12.2010 v 15:08 | Nahoru | #3
to,že musíš vypucovat svíčku-tak to vypadá,že se to zahltí,má to moc benzínu.takže zkusit dát jehlu o zoubek,nebo dva níže.

pokud to má karburátor s akcelerační pumpičkou,tak může být i ona trochu "natuněná" a stříká moc...

(reakce na) studena se dusi

3.12.2010 v 15:13 | Nahoru | #4
Dolph-cz> je to rok 2005 a do karbecu vedou dratky k nakymu asi cidlu na vrcholku soupatka nevim estli to ma vliv...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) studena se dusi

3.12.2010 v 15:17 | Nahoru | #5
VojtasDR> normalni to urcite neni mel sem us neco motorek a zadna tohle nedelala...tohle neni jako kdys je to studeny a nechce se to vytocit..tohle se proste zadusi a us to nenastartujes..jak sem psal svicka ven a pak to de znova nastartovat..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) studena se dusi

3.12.2010 v 15:19 | Nahoru | #6
jo a mam po treningu...svicku jak uhel...

1 reakcí na tento příspěvek studena se dusi

3.12.2010 v 15:53 | Nahoru | #7
zahlcenej motor vlivem příliš bohatý směsy

(reakce na) studena se dusi

3.12.2010 v 16:02 | Nahoru | #8
takze chcete rict ze jak je ten motor studenej tak ze mu ta bohata smes vadi protoze nemuze diky male teplote dobre spalovat ale as se ohreje tak us spaluje dobre a jede to proto normalne ???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) studena se dusi

3.12.2010 v 16:09 | Nahoru | #9
ALA> nebude to tym, ze je ted ina teplota jak v lete?
tu je nastavenie karb. pre ktm v zavislosti na teplote a nadmorskej vyske, mozno to bude podobne aj u cr250, staci pozriet v manuale
[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) studena se dusi

3.12.2010 v 16:14 | Nahoru | #10
kiwibibo> to sy myslim ze nebude ten problem...delalo to i kdyz bylo teplo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) studena se dusi

3.12.2010 v 16:38 | Nahoru | #11
ALA> asi bych začal tím, že bych nastavil karburátor na seriový hodnoty z manuálu. Mohlo by to být i vychozeným pístem. Za studena by neměla takovou kompresi a taky by to nespalovalo a bylo by i obtížnější ji nastartovat. Pokud je karbec nastavenej podle serie a píst v pohodě, tak už to nemá čím být (podle mě). Maximálně kdyby byl fakt zasranej vzduch. filtr, tak by to mohlo sat míň vzduchu a víc benzínu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) studena se dusi

3.12.2010 v 16:50 | Nahoru | #12
pospa5> pist ma asi 5 hodin a karbec sem nenastavoval protoze nemam manual takze nevim jakej zarez na trisce ani kolik otocek sroub bohatosti... a vzduchovej filtr cistej namazanej...asi to fakt bude teda moc bohaty...otazka je kde tu bohatost snizit jestli vymenit trisku nebo shodit niz jehlu protoze volnobeznou bohatost sroubkem mam nastavenou a je ok...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) studena se dusi

3.12.2010 v 16:53 | Nahoru | #13
nevite nahodou nekdo ty hodnoty nastaveni karburatoru??? jako jehla ...kolik otacek sroubku bohatosti a velikost trisky???

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) studena se dusi

3.12.2010 v 17:12 | Nahoru | #14
ALA> Na CR 2500 00 má bejt hlavní triska 180, volnoběžná 48 a jehla na 3 od vrchu. Na 01 je to 420, 35 a taky 3 zářez. To jsou hodnoty pro normální teplotu, čím větší zima, tím větší triska, např já mám 185 na ty teploty něco málo pod nulou a jehlu při nižší teplotě dát na 4 zářez. Nejdůležitější bude ta hlavní triska

(reakce na) studena se dusi

3.12.2010 v 17:19 | Nahoru | #15
pospa5> jenze tohle je 2005

1 reakcí na tento příspěvek studena se dusi

3.12.2010 v 17:21 | Nahoru | #16
já vim, ale aspoň orientačně by to mohlo pomoct

(reakce na) studena se dusi

3.12.2010 v 17:25 | Nahoru | #17
pospa5> moc diky ja to musim rozdelat at zjistim kolik je tam ta triska..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) studena se dusi

3.12.2010 v 20:22 | Nahoru | #18
pospa5> tak sem to rozdelal a je tam hlavni triska 370 a jehla byla na tretim zarezu tak sem ji posunul na druhy ...byl sem to projet a us to nedela...nechcipe to nezahlcuje se to ajede to jak drak...ale skusim to jeste rano znova as to bude zase uplne studeny

(reakce na) studena se dusi

3.12.2010 v 21:13 | Nahoru | #19
.

Naposledy editováno 03.12.2010 21:19:54

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) studena se dusi

3.12.2010 v 21:18 | Nahoru | #20

ALA píše: pospa5> tak sem to rozdelal a je tam hlavni triska 370



by mě zajímalo, co tohle označení znamená, už výše psal pospa dokonce 420, dík za odpo

Naposledy editováno 03.12.2010 21:23:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) studena se dusi

3.12.2010 v 22:05 | Nahoru | #21
Pivča> je to velikost diry te trisky

(reakce na) studena se dusi

4.12.2010 v 13:20 | Nahoru | #22
Pivča> není to velikost trysky, ale jakýsi průtok tryskou, toto označování má snad jen karbce Mikuni.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) studena se dusi

4.12.2010 v 13:20 | Nahoru | #23
ALA> těžko by ta tryska měla průměr díry 4,2mm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) studena se dusi

4.12.2010 v 18:34 | Nahoru | #24
the_duck> až na to, že nikdo tady nepsal, že je to 4.2 mm...takže sklidni hormon chlape

(reakce na) studena se dusi

4.12.2010 v 23:35 | Nahoru | #25
the_duck> no trosku sem to spatne napsal no...je jasne ze 4.2 to asi nebude..to mozna nekde v raketoplanu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) studena se dusi

4.12.2010 v 23:37 | Nahoru | #26
pospa5> jinak problem je vyresen dnes rano sem ji zastudena skousel znovu a chytne na prvni slapnuti rozjedu se pridam skitne vylitnou saze a jede jak drak...

Naposledy editováno 04.12.2010 23:38:31

(reakce na) studena se dusi

5.12.2010 v 12:26 | Nahoru | #27
ALA> tak to je dobrý , ale stejně bych ještě zkusil pro jistotu sehnat konkrétní hodnoty ktyrý tam maj bejt

studena se dusi

5.12.2010 v 12:31 | Nahoru | #28
jinak se můžeš zkusit zeptat tady . Má taky 05, tak by ty hodnoty měl vědět
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jakou opravnou sadu na vidlice Honda CR 250 pospa5 19 4.3.2024 v 14:39 Krautkopf
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Poptávka GO motoru honda cr 250 Honda CR 250 milosxxx 5 27.8.2022 v 10:27 Ariete
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... Olihňos 2 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB
Hlinikovy ram vs ocelovy ram [1, 2] Honda CR 250 Milagros 50 29.1.2022 v 19:10 krokoš


TOPlist