Kdy se může sednout na supersport?
-když už má jezdec něco naježděno na klasických motorkách?
-nebo když už jezdec to má "v hlavě srovnaný"
-nebo když už jezdec umí jezdit kolínka?
- a nebo jedině pokud jezdec chce jezdit kudlu a nebojí se?
Nechci sporta,ale vždycky,když mně nějaká "žáhne",tak si říkám,jestli může onen řidič jet i kochačku,nebo se to prostě na tomto motocyklu nedělá a byl by za blbce...?!?!??
Naposledy editováno 26.11.2010 18:38:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo si může koupit supersport?
Naposledy editováno 27.11.2010 13:57:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo si může koupit supersport?
Dával jsem sem před časem video kdy se na tom kluk rozjíždí a kde bylo vidět jak v určitým momentě skočil výkon. Sice za to netahal naplno ale na záda to šlo stejně.Bohužel už to video nemohu najít:(. Kdybych si měl dneska vybrat mezi tím výrobcem vdov nebo GSX-R asi bych sáhl po tý Suzuce. Přeci jen už mám věk a tolik adrenalinu zase nepotřebuju
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo si může koupit supersport?
1 reakcí na tento příspěvek Kdo si může koupit supersport?
jinak zada me bolela prave z VFR, ze ZX10 me neboli nic, jen na svatebnim pruvodu stale 40kmh ve dvou byl zahul na zapesti, to je jedina vyjimka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo si může koupit supersport?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo si může koupit supersport?
S SS od Kawy taky žádný současný zkušenosti:(
Naposledy editováno 27.11.2010 15:51:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo si může koupit supersport?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo si může koupit supersport?
2LEKO: nekdy si veme i víc... když jedu normálka v klidu tak pápne 6,7 na sto ale když zaní taham na max tak papá 17,5 na sto ...
1 reakcí na tento příspěvek Kdo si může koupit supersport?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo si může koupit supersport?
1 reakcí na tento příspěvek Kdo si může koupit supersport?
-dlouhodobě na něm může jezdit jen ten kdo má chladnou hlavu a rychlý reakce:))
1 reakcí na tento příspěvek Kdo si může koupit supersport?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo si může koupit supersport?
edit : po cagive jsem si koupil 640 Jawu a zlaty stroj
Naposledy editováno 27.11.2010 23:47:45
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo si může koupit supersport?
A drobnost pro Grázla: pokud by se Fear dostal k PC zas až za měsíc, správná odpověď je jaká? Mně už ta paměť tak neslouží, a taky tady nejsem denně...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo si může koupit supersport?
Kantorek píše: babajezi> Ty seš od fochu, ale myslím že i tenkrát by se dobře "udala" nějaká Jawa nebo ČZ půllitr (nemyslím tedy zrovna 750) čtyřtakt, s elektrickým startérem a kotoučovkou... po to mspousta lidí prahla. Vem si jak se celkem dobře prodávaly Norcky ES2...a taky nestály zrovna málo.
To je právě ten záhadně rozšířenej omyl. Ono se to ve skutečnosti prodávalo strašně blbě.Dokonce poslední dovoz G 80 byl totální debakl a motorky se po 2 letech přeprodali přes Motokov někam do ciziny zpátky. Osobně jsem chodil na Letný kolem mototechny kde stál za výlohou fakt snad 2 roky a nikdo to nechtěl. Jestli se tu najde pamětník a pražák tak mi to potvrdí.Lidi tam stáli frontu na panelky v exportu ale ten 4T byl neprodejnej.Ani se nedivím. Byl to děsnej krám.Proti tomu byla Californie super motorka.Celkem jakoukoli motorku šlo koupit v Tuzexu. Jak jsi přišel k bonům nikdo nezkoumal a vexláci (většina z těch větších byli STBáci) fungovali stoprocentně.Pokud jsi se nějak dostal k valutám tak celkem nebyl problém si motorku koupit v Německu.V tom případě si už ale musel zdroj valut prokázat.Vlastní dovoz a přihlášení bylo naprosto bez problémů. Já si tam naposled kupoval XTZ 750 a jediný problém byl s celníky když jsem tu putnu chtěl za dva měsíce prodat. Ale i to se vyřešilo.Čtyřtak od ČZ nebo Jawy by se asi prodával, jenže by to zdaleka nebyl takový trhák jak se teď zdá.
Velká škoda byla, že se do serie nadalo "malý Áčko" a 637. Hlavně to Áčko. Na tu dobu (1967) to byl neuvěřitelný motor a skvělá motorka. I ve 250 to jelo jako kráva.To by ve 400 lítalo. Horizontální kartery, 5 kvalt..paráda.
637 jela taky fest ale tam se nepodařilo s ohledem na malou kliku vyřešit vibrace a při tom výkonu to bubnama nešlo moc zastavit
Nicméně situace byla taková jaká byla a změnit serii nebylo prostě možné.
Kantorek píše: Creck> Myslím to jednoduše spousta lidí si myslí že vývoj v JaWě a ČZ byl pokud ne přímo tlumen tak byl alespoň nepodporován (neb ve Svazu prý nepotřebovali složitější stroje) a kdyby byl vývoj podporován mohli jsme mít už dřív konkurenceschopné mašiny (v 60-ých letech ČSSR byla největší výrobce motocyklů na světě! - kvantitativně)). No ale jsem laik babajezi by k tomu mohl jistě říct (napsat) víc...
Na tohle téma jsem už toho tady napsal spostu ale stále se to vrací.Je to boj s větrnými mlýny.Zkusím Ti to hodně zjednodušeně vysvětlit.Jawa měla nasmlouvalou celou kapacitu výroby na cca 15 let dopředu !!!!! Žádnej kapitalista na světě by neudělal to, aby nesplnil smlouvu, zavřel a přestavěl fabriku (nebo někde postavil novou) a začal vyrábět něco o čem nikdo nevěděl jestli by šlo vůbec prodávat. Nová motorka by byla samozřejmě výrazně dražší a její prodej mimo RVHP (kde takovou motorku nechtěli) by díky komplikacím "železné opony" byl více než problematický. Na druhou stranu zde byli dlouholetí zákazníci (SSSR, Turecko, Indie atd.) Kteří měli požadavek jednoduchého, levného a hlavně pořád stejného motocyklu.
SSSR třeba důrazně trval na možnosti montáže sidecaru a bez splnění této podmínky to prostě
nešlo.Asi by v té době bylo řešení skutečně postavit ještě jeden závod (hlavně vlastní motorárnu protože motory se dělaly u dudáků) a tam rozjet výrobu některého z prototypů. Jenže to by stálo strašný prachy a výsledek by byl nejistý. Do toho se nikdo nepustil protože v přápadě krachu by přišel "soudruh prokurátor" a dostal by pěknej flastr. Tenkrát se státní peníze nesměly rozhazovat jako dneska
Nejvíc se mi líbila myšlenka serie soutěžáků (dneska endur) s vrškem upraveného 4 ventilu z Divišova. K tomu už ale bohužel nedošlo. Půllitrovej Bitrak s Divišovem by byl asi fak šlágr. Škoda.
babajezi píše: Bubrak ZX10R> No já mám už právě záda dost načnutý a nejvíc mě bolí třeba ze skůtru kde sedím rovně. Jdyž mám víc váhy na ruce tak mě záda nebolí. Na choperu bych tedy už nemohl
S SS od Kawy taky žádný současný zkušenosti:(
Je to tak na SS tě bolej zápěstí, a to hlavně při pomalý jízdě. Z toho důvodu tě to nutí jet rychleji a rychleji a rychleji....
Záda tolik netrpěj, na cesťáku mě bolej víc. O prázdninách dávám Slovensko v kuse cca 660km a bolí mě hlavně prdel