O nový číně už sem tady toho nakrafal mraky, je to pěknej bajk, když je člověk šikovnej, provozovat se v klidu dá. Ted´ nejezdí, protože po 80ti hodinách se odebral motor, asi prasknul kroužek, kouří a rachtá, celej píst i s kroužkama stojí asi 600, takže až budu mít chvíli, zase zprovozním. Jízdní vlastnosti špatný, odpružení tvrdý, sedlo tvrdý, brzdy bud´ nebrzdí nebo brzdí tak, že se ani nedají dávkovat, prostě oproti oddělanýmu japonci tragedie. Plusy: dizajn, hmotnost, charakteristika čtyřtaktu.
Suzuki TS a yamaha DT sou na tom hodně podobně. Jízdní vlastnosti oproti číně úplně někde o třídu jinde. Odpružení skvělý, jen TSko má moc měkkej předek, dal sem dneska na doskoku na rovinu 2x doraz. Motor 2T 125 upaluje v otáčkách podstatně líp než 4T čína 250 kdekoliv. Často s TSkem driftuju. A to na tachometrech japonců máme čísla někde mezi 42 - 45 tisíci kilometry, TSko dokonce vypadá, že jede na první válec i píst bez výměny Jinak fun faktor je u o něco těžšího 2T japonce asi větší, než u číny díky kalupu 2T v otáčkách a hlavně odpružení.
Pořizovací náklady TS 125: 10 000,- a k tomu spotřebák asi 4 000,- a 3 dny práce
DT 125: 16 000,- + 1 500,- spotřebák
X-moto: 31 000,-
Náklady na ůdržbu a opravy velmi podobný, u číny levný díly, ale zase se mění častěji, spotřeba velmi podobná, v terénu u všech mezi 3 - 5 litry na 100 km.
Tak ted´ si každej může udělat obrázek, čínu opravím a zatim si jí nechávám na blnutí, nezatracuju ani jedno ani druhý, ale u mě po roční zkušenosti vyhrává starej japonec
Dnešních asi 35 km sem zakončil poblbnutím
Naposledy editováno 04.10.2009 18:24:39
1 reakcí na tento příspěvek Nová čína kontra starej japonec_updated
A ještě bych k těm cenovým počtům dodal můj odhad:
- do TSka jsi vrazil 14 tisíc a za ty stejné peníze nebo za 10 - 12 tis ho zase v klidu prodáš
- ale čínu za 31.000 (která sice byla navoněná při koupi) myslím že prodáš max. za 1/3 ceny.
Naposledy editováno 04.10.2009 07:21:45
1 reakcí na tento příspěvek Nová čína kontra starej japonec_updated
maras>Co kecáš že ti to hulí...to je v pořádku...
Jojo, už sem to dál nerozebíral, protože když sem na tom strávil 3 hodiny laděním, posouváním jehly nahoru a dolu a jemným doladěním vzdušníkem, dostal sem se na nějakej optimál, kde to hulí jen malinko a zároveň jede, akorát dole to jede blbě, skoro se dusí a nahoře jak z pekla, tak to eště budu dořešovat, ale to asi až s novým pístem
1 reakcí na tento příspěvek Nová čína kontra starej japonec_updated
1 reakcí na tento příspěvek Nová čína kontra starej japonec_updated
edit: DT stálo 16 a nenacpal sem do něj nic (0 kč), jen leju benzín, nic neni potřeba, jo a je Zuzany.
TS stálo 10 litrů a zatim sem do něj dal tak 3 - 4 tisíce za spotřebák, kterej byl odjetej, brzo mě asi bude čekat píst a možná nikasil, uvidim, jak na tom je válec, až to sundám, ale zatim maká good, budou potřeba oboje destičky, jinak je v cajku.)
Naposledy editováno 03.11.2009 10:10:47
Jinak ty brzdy, já vim jak má fungovat dobrá brzda, byl sem zvyklej na dva 320mm kotouče a 6pístkový třmeny na přednim kole mýho GSX-R a přesto můžu říct, že muj číňan brzdí jak ďas!
1 reakcí na tento příspěvek Nová čína kontra starej japonec_updated
2 reakcí na tento příspěvek Nová čína kontra starej japonec_updated
Petrmoto>Nová čína je stejně kvalitní jako tehdy nová 1203. Dávno tomu jsem byl pro novou 1203 na Slovensku v továrně a hned za branou ji upadla náprava. Známej si koupil novou čínu a po 120 km ji vypad motor z rámu.
Tvůj pohled je o něco málo kvalitnější, než nová čína
Petrmoto>Nová čína je stejně kvalitní jako tehdy nová 1203. Dávno tomu jsem byl pro novou 1203 na Slovensku v továrně a hned za branou ji upadla náprava. Známej si koupil novou čínu a po 120 km ji vypad motor z rámu.
Mě vypadne motor z rámu tak 3krát za vyjížďku, sranda musí bejt... Ani se nedivim, když je v rámu z bambusu přivázanej za stébla trávy. Ale naštěstí je motor vyroben z polystyrénu, tk to neni taková šupa
1 reakcí na tento příspěvek Nová čína kontra starej japonec_updated
1 reakcí na tento příspěvek Nová čína kontra starej japonec_updated
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová čína kontra starej japonec_updated
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová čína kontra starej japonec_updated
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová čína kontra starej japonec_updated
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová čína kontra starej japonec_updated
Ta XB33 má do motorky daleko
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová čína kontra starej japonec_updated
LukynHot píše: Tom_Riddle> Píšeš tu nesmslné hovna o čínách. a já sa u teho kurewsky bavím!!! nevěřím že na tem jezdíš 2 a půl roku terén a nikde nic prasklé ohlé a žádná vůle. To vikládaj koňovi ten má větší hlavu
Ne každej je takovej vůl jako ty, aby si koupil shit a pak tu brečel na fóru, jaká je čajna šmejd No je na tobě, čemu si ty věříš, ale i pitomcovi dojde, když se koukne na muj motodeník a fotky, že ten dirt už nějakej pátek jezdí a má něco nakrouceno Veškerý závady mam vypsaný, stačí jen kouknout